|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Jamning
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Halloween 2012Me har ei privat feiring av Halloween på laurdagen. Det er kun ei feiring med familien, med god mat, kostymar og knallbra stemining
|
|
|
#82 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Halloween 2012Når jeg har fått tenkt meg om, så gikk ungene Halloween den "rette" dagen i fjor. Jeg husker det var en mandag, og jeg hadde tenkt å gå på et informasjonsmøte for pårørende. Men siden det var lagt til 31. oktober, så gikk jeg ikke. |
|
|
|
|
|
#83 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Halloween 2012Mazungen lar det ikke stoppe seg hun heller, i år som i fjor i et litt orginalt kostyme. Hun skal være sjakkdronning. Det passer jo jenta bra. Skikkelig teatralsk maske(Venetiansk i stil) kommer i tillegg. |
|
|
|
|
|
#84 |
|
Sv: Halloween 2012Er det for sent å kjøpe fra Amazon, tror dere? Denne ser bra ut, og er plus size. Litt vel utringet, men det kan fikses med en svart topp under. |
|
|
|
|
|
#85 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Halloween 2012
Her hos oss er de fleste tomme for snop de deler ut kl. 19/19.30, for hos oss begynner de å gå fra kl. 17, eller så fort det er mørkt, så det blir kanskje litt nærmere 17.30 da onsdag 31. oktober. Borti gata vår synes gamlinger og veldig mange at det er moro med Halloween, og flere gamlinger har pakket ferdig gotteposer og liker godt å få besøk på døra. Det eneste en skal huske på er at det ikke er lov å ringe på i hus som har slått av utelyset, selv om en ser at det er folk og lys inne i huset. Jeg blir matt at at unger går både helgen før og helga etter også. Da er det lite å hente. Det er selve dagen det er. |
|
|
|
|
|
#86 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Halloween 2012Frøkna er hjemme, syk, men er kviknet litt til. Hun fikk noe reklame fra leketøybutikkene og har funnet seg et kostyme fra Toys R Us hun har lyst på. Håper de har det i hennes str. Godteri hamstret vi på Superspeed i sommer, håper vi har nok, mulig jeg må kjøpe mer på Nille. Det kom en drøss unger i fjor og året før, barnerikt strøk.
05 og 08 Sist redigert av millact : 19-10-12 kl 14:37. |
|
|
|
|
|
#87 |
|
her skal det bli liv
Medlem siden: May 2012
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() |
Sv: Halloween 2012Jeg fant mitt outfit
|
|
|
#88 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Halloween 2012Mini har valgt seg kostyme, så nå er det bestilt, men han liker ikke å gå med maske, så jeg får det ærefulle oppdraget med å male han i ansiktet.
|
|
|
#89 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Halloween 2012Vi kjøpe hodeskalle med lysende øyne på Nille i dag. Den la Knøtteliten sin elsk på, og skulle ha på rommet.
|
|
|
#90 |
|
Leser
|
Sv: Halloween 2012Jeg har nå kommet på hvorfor vi ikke feirer Halloween noe særlig. 3 bursdager innomhus i september og oktober, og 5 utenomhus.
|
|
|
#91 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Halloween 2012Klassen til yngste her på 8 år skal ha klassefest(Halloweenfest) den 31. oktober. |
|
|
|
|
|
#92 |
|
Ute på tur
|
|
|
|
#93 |
|
Sv: Halloween 2012Halloween party? |
|
|
|
|
|
#95 |
|
Erfaren nok
|
Dette slo meg og.
|
|
|
#96 |
|
Er 17-18 for kort? Deilig å bli kvitt de, hehe. Skolen ønsker at man inviterer alle i klassen. Men hvis man leverer invitasjonene etter skoletid, så blir ingen stående uten invitasjon i klasserommet. Så vil 6-åringen sikkert invitere venner også. To skoleklasser blir litt voldsomt!!! |
|
|
|
|
|
#97 |
|
Etylbarbital
Sv: Halloween 2012Vi sitter nå og skriver invitasjoner til 6 barn med søsken pluss foreldre, 1730-1930.
|
|
|
#98 |
|
Helt konge
|
Sv: Halloween 2012I kveld er det Halloweenparty i heimen, og jeh har startet dagen med intens baking. Menyen blir skuffende lik fjorårets, da ungene nekter å gi slipp på pikekyss-spøkelser, avkappende heksefingre, mumiekake, skumle muffins og mumifiserte pølser. På onsdag når vi skal ha naboene på kaffe og skumle kaker, skal JEG bestemme. Jeg vil ha en ny kul kake. |
|
|
|
|
|
#99 |
|
Tankefull
|
Sv: Halloween 2012Storebror har bursdag i slutten av oktober, så her er Halloween-bursdag litt en tradisjon. Gjør det litt enkelere i år enn i fjor. Blir vanlig mat, edderkoppkake, skummelt gotteri, utkledning og skummel pynt.
|
|
|
#100 |
|
Etylbarbital
Sv: Halloween 2012Vi har kjøpt Halloween-brus på Roma! Pluss en variant som heter Viruz med grønt monster på etiketten.
|
![]() |
|
|