Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Kalendergaver, 0-5 år

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-10-12, 22:55   #41
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kalendergaver, 0-5 år

Lekedyr
Badeskum/farger
Aktiviteter som lekeland og kino
View master
Togbanedeler
Doktorsett
Sokker
Truser
Vaskekluter i pakke
Trash packs
Smokker
Vitaminbjørner
Flourtabletter (apeloffsukker hi hi)
Godis
Har de iPod, nytt spill
Trappetroll
De nye magnetpennene med navn/bokstav med online dyr

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-12, 23:07   #42
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

I fjor (da var han litt mer enn ett og et halvt) fikk han badeskum, noen småbøker, tegnesaker, sånn klut som pakker seg ut når den blir lagt i vann, brioskinner og så et Briotog med vogner i dagene før jul. Minsten var tre måneder og fikk ingenting. Jeg stemplet trykk på papirposer, og de kan brukes igjen i år. Må bare finne ut om de skal ha annenhver dag, eller om jeg må fikse 24 poser til...

I år har jeg en på to og et halvt + og en på ett, og jeg tror det blir en god del Duploklosser til begge og kanskje litt togbanedeler til den eldste. Lyra-fargeblyanter. Små puslespill, hvis jeg finner noen billige, eller kanskje dele opp ett over noen dager.

Sist redigert av Matilda : 11-10-12 kl 23:41.
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-12, 23:24   #43
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Fikk Biltemakatalogen i dag, og ser at de har endel småleker. Som plastdyr og puslespill.

Gammel 12-10-12, 01:05   #44
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Til min femåring blir det mange "Trash Pack" figurer. http://www.trashpack.com/us/ Handlet på biit.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-12, 07:35   #45
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

I et anfall av utålmodig lat- og galskap, kjøpte jeg ferdig nesten alle kalendergavene på biit. Mye greie kalenderting der inne.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-12, 10:36   #46
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Vi har ofte gitt juleteaterbillett, Pulverheksa, Jul I Blåfjell, Disney On Ice når vi skulle dit (vet det ikke er jul).
Pulverheksa juleteater er kjempefin for de minste barna.

Gammel 12-10-12, 15:37   #47
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Jeg vurderer veldig teater altså.. Eller nå har jeg visst bestemt meg, det blir Kardemomme By en dag i desember. At det ikke har noe med jul å gjøre får bare være. Jeg tenkte først at det kunne bli lovlig sent med teater klokka seks på en hverdag, men i år har vi en gylden mulighet til rolige dager, så da kjører vi på.

Gammel 13-10-12, 11:07   #48
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Billetter kjøpt! Det er reklame for Kardemomme By utenpå Aftenposten (kulturdelen) i dag, og Kosegrisen var over seg av begeistring. Vi får se om jeg klarer å ikke si noe lenge nok til at det blir kalendergave. Eller - det får nok bli det uansett, spørsmålet er bare hvor hemmelig det blir. Hun er jo liten, så kanskje hun ikke ser sammenhengen mellom å vite at vi skal dit og det å få billetten?

Gammel 13-10-12, 11:49   #49
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Jeg har kjøpt piraja-refleks fra seeme.no

Gammel 22-10-12, 14:39   #50
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her får de alle tre den 1, 23 og 24 også er det hver 3. pakke resten av dagene. Jada, han på 5 mnd får også.

Har kjøpt inn noen småting på tilbud på brleker.no.

Sprettballer 10,- stk
Zhu zhu dyr 25,- stk
Hello Kitty ball 10,- stk
Cars 2 tattoveringer 20,-
Bildebok i tre 40,-
Fashion nation hair extension 25,-

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:12.