|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
nygift
|
Sv: Kalendergaver, 0-5 årLekedyr
|
|
|
|
#42 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Kalendergaver, 0-5 årI fjor (da var han litt mer enn ett og et halvt) fikk han badeskum, noen småbøker, tegnesaker, sånn klut som pakker seg ut når den blir lagt i vann, brioskinner og så et Briotog med vogner i dagene før jul. Minsten var tre måneder og fikk ingenting. Jeg stemplet trykk på papirposer, og de kan brukes igjen i år. Må bare finne ut om de skal ha annenhver dag, eller om jeg må fikse 24 poser til...
— Roald Dahl, Matilda Sist redigert av Matilda : 11-10-12 kl 23:41. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kalendergaver, 0-5 årFikk Biltemakatalogen i dag, og ser at de har endel småleker. Som plastdyr og puslespill.
|
|
|
#44 |
|
trøtt
|
Sv: Kalendergaver, 0-5 årTil min femåring blir det mange "Trash Pack" figurer. http://www.trashpack.com/us/ Handlet på biit.
|
|
|
#45 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Sv: Kalendergaver, 0-5 årI et anfall av utålmodig lat- og galskap, kjøpte jeg ferdig nesten alle kalendergavene på biit. Mye greie kalenderting der inne. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Kalendergaver, 0-5 årVi har ofte gitt juleteaterbillett, Pulverheksa, Jul I Blåfjell, Disney On Ice når vi skulle dit (vet det ikke er jul).
|
|
|
#47 |
|
Kakemonster
|
Sv: Kalendergaver, 0-5 årJeg vurderer veldig teater altså.. Eller nå har jeg visst bestemt meg, det blir Kardemomme By en dag i desember. At det ikke har noe med jul å gjøre får bare være. Jeg tenkte først at det kunne bli lovlig sent med teater klokka seks på en hverdag, men i år har vi en gylden mulighet til rolige dager, så da kjører vi på.
|
|
|
|
#48 |
|
Kakemonster
|
Sv: Kalendergaver, 0-5 årBilletter kjøpt! Det er reklame for Kardemomme By utenpå Aftenposten (kulturdelen) i dag, og Kosegrisen var over seg av begeistring. Vi får se om jeg klarer å ikke si noe lenge nok til at det blir kalendergave. Eller - det får nok bli det uansett, spørsmålet er bare hvor hemmelig det blir. Hun er jo liten, så kanskje hun ikke ser sammenhengen mellom å vite at vi skal dit og det å få billetten?
|
|
|
|
#50 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Kalendergaver, 0-5 årHer får de alle tre den 1, 23 og 24 også er det hver 3. pakke resten av dagene. Jada, han på 5 mnd får også.
|
![]() |
|
|