|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye bruker du på ferie i året?Det har jeg ikke regnet på, men om jeg skal ta 2012 så tror jeg vi har brukt ca følgende.
|
|
|
#22 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hvor mye bruker du på ferie i året?Vi bruker mye |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Leser
|
Sv: Hvor mye bruker du på ferie i året?Det varierer mye. (Vi har faktisk et excel ark med hva hver ferie har kostet oss i 10 år, men det er mannen som har kontrollen. Det anbefaler jeg, veldig greit å vite hva ting har kostet, når man planlegger noe. Jeg mener at dyreste ferien vår kostet 90.000,- (4 uker). NB! Vi regner bare "rene penger", ikke noe "slitasje på bil" og den type utgifter.
|
|
|
#24 |
|
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye bruker du på ferie i året?Vi er stort sett på hytta. Å bruke sånne summer som dere andre her har vi ingen som helst mulighet til, til det tjener vi alt for dårlig. I år var vi en uke på Kypros tidlig i juni, kom vel på 20 000. Hytta resten av ferien. Håper på en sydentur neste år også, evt en tur til san francisco for å besøke brodern. Da går det kjapt 35 000 til flybilletter.
|
|
|
#25 |
|
Diabetesspl
Medlem siden: Sep 2012
Hvor: Ca. midt på
![]() |
Sv: Hvor mye bruker du på ferie i året?OIOI, tur til Gran Canaria på januar 1 uke bare jeg og mannen, bilferie inkl. dyreparken i 2 dager og overnattinger ++ (vi bor på møre så det er et godt stykke å kjøre) i ei uke, hotelltur i Trondheim, en liten tur til Trysil i høst og nå på desember drar jeg og mannen med tre barn, på firromsleilighet til Gran Canaria på desember inkl. all inklusiv.....
|
|
|
#26 |
|
maler
|
Sv: Hvor mye bruker du på ferie i året?
Det er mulig dere er heldig å ha tilgang på gratis hytte, men for oss som ikke har det ville hytteferier innebære alt annet enn en besparelser. Vi prioriterer ikke hytte, vi vil heller bruke reisebudsjettet på andre ting. Hadde vi hatt familiehytte eller noe sånt hadde prioriteringen sikkert vært annerledes.
|
|
|
#27 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Hvor mye bruker du på ferie i året?Enig med Katta. Vi tjener heller ikke spesielt godt, forresten, ikke i det hele tatt. Det handler om prioritering. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
nye muligheter
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye bruker du på ferie i året?Vanskelig å si, men i år havner vi nok et sted mellom 50 og 100 000, med store og små turer. Neste år har vi allerede planlagt en tur der flybillettene alene kommer på 25 000, så det ryker fort opp i 50 000 når vi tar med hoteller, leiebil, mat og øvrige utgifter. Turen er rundt påsketider, men jeg regner med vi vil finne på ett eller annet i sommerferien også, selv om det ikke blir noen langtur.
|
|
|
#29 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Hvor mye bruker du på ferie i året?Det varierer. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Kontrollfrik
Da får dere mye for pengene! |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Kontrollfrik
Sv: Hvor mye bruker du på ferie i året?Det var trangt her da vi skulle kjøpe vintertøy til ungene, for å si det sånn. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Enda en som trener
Ikke usannsynlig at det har gått mer i år...dessuten så har vi jo leilighet i Spania, så vi bruker ikke penger på å bo der. Lommepenger/shoppingpenger er ikke tatt med her heller.. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
bits and pieces
|
Sv: Hvor mye bruker du på ferie i året?Ehhhh, 5000,-
Sist redigert av star : 21-10-12 kl 12:11. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye bruker du på ferie i året?Mye, bare Kyprosturen vår i år kostet rundt 95.000,-. I tillegg har vi vært på utallige hytteturer (forsåvidt billige, siden vi leier billige firmahytter, men det blir likevel penger av det etterhvert). Og så reiser vi til Tenerife 30.12.
|
|
|
#36 |
|
Kontrollfrik
Sv: Hvor mye bruker du på ferie i året?95 000 til Kyopros! |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Ute på tur
|
Sv: Hvor mye bruker du på ferie i året?Vi bruker mye på reiser og ferie. Vi har vært på 5 reiser i år, som ikke er normalt, men jeg tror vi kommer til å prioritere dette fremover. Både familie og varme.
|
|
|
#38 |
|
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
2 voksne og 3 barn (12,12 og 11 år), egen villa med eget basseng med havsutsikt og all inclusive på Blue Village Althea Beach.
|
|
|
#39 |
|
intro
|
Sv: Hvor mye bruker du på ferie i året?Tja - i år blir det kanskje 20 000 på familien. Det omfatter kjærestetur til Berlin, rimelig sommerferie med en ukes hytteleie som største post og høstferie for å besøke familie i geneve.
I’m out of here. Sist redigert av Bluen : 19-10-12 kl 23:09. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Curlingkone
|
Sv: Hvor mye bruker du på ferie i året?Så lite som mulig.
|
![]() |
|
|