Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Filmer man aldri har kommet gjennom

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-04-07, 12:20   #141
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Filmer man aldri har kommet gjennom

Moulin Rouge ga jeg opp halvveis, jeg syntes den var slitsom. Svogeren min mener jeg er fullstendig gal, så det er godt å se at jeg ikke er alene!

Gammel 13-04-07, 12:41   #142
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Moulin Rouge, skikkelig dårlig!! Og en film jeg angrer at jeg så ferdig, hestehviskeren. Kunne hvertfall slutta likt som boka... agh!

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 16:30   #143
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Matrix .

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 18:20   #144
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Matrix .

Jah! I hvertfall den første filmen, den er stor!
De andre er heller skuffende.
Jeg er forøvrig overrasket over å finne Pulp Fiction og Moulin Rouge på slike lister, det er to filmer jeg selv setter høyt.
PF kan jeg se om og om igjen og bare nyte den brilliante hjernen som er Quentin Tarantino...
Moulin Rouge hører dog inn under en annen kategori, nemlig "Filmer jeg bare har klart å se én gang" :Jeg gråt så skrekkelig under den filmen at jeg ikke orker tanken på å gå gjennom det en gang til...

Gammel 13-04-07, 18:25   #145
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Moulin rouge var kjedelig. Skikkelig kjedelig. Matrix ruler.

Gammel 13-04-07, 18:37   #146
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg sitter her og er helt sjokkert over filmer som er nevnt i sånne krasse ordelag.

Pulp Fiction? Lost In Translation? Ringenes Herre? Syriana? Big Fish? osv osv osv.

Akkurat nå kommer jeg ikke på noen film jeg har slått av. Jo! Hunters Moon! DEN er dårlig den! Den ble ikke engang bra etter en flaske vin.

Ellers HOLDT vi på å slå av Raging Bull en kveld, vi var trøtte og introen var ikke så hvass som jeg trodde. Men jeg er veldig glad for at vi ikke slo den av.

Robert DeNiro.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 18:39   #147
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vet om en til jeg ikke har kommet gjennom; Dune.

Gammel 13-04-07, 18:43   #148
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg vet om en til jeg ikke har kommet gjennom; Dune.

Finnes det noen som noensinne har kommet gjennom den?

Gammel 13-04-07, 18:44   #149
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Jeg har gjort to forsøk. Jeg lastet ned den nyinnspilte miniserien og gjorde et meget godt forsøk, kom nesten halvveis. Men jeg skjønner fremdeles ikke hva den handler om.

Gammel 13-04-07, 18:45   #150
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg husker én jeg faktisk leide, men som jeg bare så 10 svært irriterende minutter av, Brent av frost.
1) Det gikk for pokker ikke an å høre hva dama sa
2) Fiskeslo er ikke sexy
3) Norsk film kan være så DÅRLIG!

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 18:47   #151
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Finnes det noen som noensinne har kommet gjennom den?

Ja!

Om jeg likte den er en annen sak ...

Gammel 13-04-07, 18:51   #152
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kom på en til! Apocalypse Now var for hard kost for nygravide meg.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 20:28   #153
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Det var også like før jeg gikk fra Holiday (Jude Law, Kate Winslet, Cameron Diaz). Jeg var innstilt på en lett og litt teit romantisk komedie, men det får da være grenser. De fleste i den filmen (ihvertfall damene) uttrykte seg veldig mye gjennom hemningsløs hopping, spretting og grimaser.

Denne hadde jeg tenkt til å se i kveld da.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 20:34   #154
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Denne hadde jeg tenkt til å se i kveld da.

Ja, jeg også...

Gammel 13-04-07, 20:49   #155
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er jo sikkert mange som liker den, da. Ikke la det ødelegge at jeg syns den var dårlig.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 22:51   #156
Ophelia
Rosebud

Ophelia sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sunset Bvld.
Ophelia er litt kulOphelia er litt kul
Standard

Jeg har sett svært mye film, men Evita orket jeg ikke å se ferdig.

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Her finnes det bare en film som jeg aldri har og aldri kommer til å komme meg gjennom:
2001: A Space Oddyssey.

Hjelpe og trøste, det får være klassiker så mye det bare vil, godeste Kubrick var ellers genial, men denne... Gjeeesp.

Hmm. En av mine favorittfilmer.

Gammel 13-04-07, 23:42   #157
LinKa
Passiv

Standard

))

Sist redigert av LinKa : 24-11-10 kl 21:19.
  Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 23:49   #158
HSJ73
Henger i stroppen

HSJ73 sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Jeg husker én jeg faktisk leide, men som jeg bare så 10 svært irriterende minutter av, Brent av frost.
1) Det gikk for pokker ikke an å høre hva dama sa
2) Fiskeslo er ikke sexy
3) Norsk film kan være så DÅRLIG!

Uff, jeg har det med å bli skuffet av norsk film. Uansett hvor gode anmeldelser de får, og hvor varme anbefalingene er, så er oppsummeringen etterpå i beste fall bare grei nok. Det verste med norsk film er all den uforståelige mumlingen (det har ingenting med dialekter å gjøre), og det faktum at veldig mange av dem gir meg assosiasjoner til et østblokkland på 80-tallet, både hva angår farger og generell stemning.

HSJ73 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-07, 23:56   #159
Manga
Bør lage seg en tittel selv

Manga sin avatar

Hvor: Østfold
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Jeg kom på en til som vi ikke orka å se ferdig: Svidd neger

Gammel 14-04-07, 16:05   #160
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Dogville. Var vel ikke helt det jeg ventet meg, men har en mistanke om at andre kan like den. Typisk elske- eller hatefilm, lite midt i mellom.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:30.