Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den NYE uendelige shoppingtråden

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-04-07, 13:14   #281
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Skrulla, her.

Så tenkte jeg å kjøpe denne, men Ellos oppdaterer nettsida si :

Å, den var fin! Og den ville passet perfekt til mine Frye-boots. Men de har den kun i str 42...

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv  
Gammel 13-04-07, 14:58   #282
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Shoppa litt

Kjole til Hannah.

Mosegrønn bluse til meg selv .

Malboro classics bukse til meg selv
Etter tips av Observatøren prøvde jeg herrebukser... Funka!

Body som H skal ha under strikkabunad .

Rosa og hvite sko til H. Skal ha på til den hvite strikkakjolen i bryllupet

Og så kjøpte jeg et par vanlige bommulsgensre på Lindex. Samt bunadsstrømpebukser til Hannah, en rosa body + gave til Ane (som jeg håper snart kommer til verden! )

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 13-04-07, 17:44   #283
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Shoppa litt

Kjole til Hannah.

åååh, hvor fikk du tak i denne? Akkurat Liv sine farger! (Det vil si de fargene hennes mor har bestemt seg for )

Gammel 13-04-07, 17:54   #284
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

åååh, hvor fikk du tak i denne? Akkurat Liv sine farger! (Det vil si de fargene hennes mor har bestemt seg for )

Jeg kjøpte den på en butikk på Stjørdal som heter West. Men det er Exit . De hadde nydelige jakker til og .

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 13-04-07, 18:50   #285
Doxa
hmmm

Doxa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Doxa er populærDoxa er populærDoxa er populærDoxa er populær
Standard

Søte klær til H og kjolen spesielt.
Buksa fra MC satt jo som et skudd på deg. Kjempefin ble du.

Doxa er ikke aktiv  
Gammel 13-04-07, 18:51   #286
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Doxa, her.

Søte klær til H og kjolen spesielt.
Buksa fra MC satt jo som et skudd på deg. Kjempefin ble du.

Eneste jeg merker med tanke på at det er herremodell er at den er litt videre fra knærne og ned.. men noe må man vel forsake når man skal finne ei dongeribukse i min str .
Vet ikke om sånt kan sys inn heller? .

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 13-04-07, 19:07   #287
Doxa
hmmm

Doxa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Eneste jeg merker med tanke på at det er herremodell er at den er litt videre fra knærne og ned.. men noe må man vel forsake når man skal finne ei dongeribukse i min str .
Vet ikke om sånt kan sys inn heller? .

Du kan sy den inn på innersømmen. Begynn å skrå forsiktig fra litt over knærne og skrå forsiktig nedover. Det er viktig at du begynner ganske i ett med den eksisterende sømmen slik at det ikke blir bulk.

Doxa er ikke aktiv  
Gammel 13-04-07, 19:26   #288
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Du kan sy den inn på innersømmen. Begynn å skrå forsiktig fra litt over knærne og skrå forsiktig nedover. Det er viktig at du begynner ganske i ett med den eksisterende sømmen slik at det ikke blir bulk.

JEG syr ikke nei!!
Tar ikke i en tråd en gang

Men jeg kan jo levere den inn ett sted .

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 13-04-07, 19:39   #289
Doxa
hmmm

Doxa sin avatar

Standard

Men trenger du å sy den inn da?

Doxa er ikke aktiv  
Gammel 13-04-07, 19:43   #290
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Men trenger du å sy den inn da?

Nesjh.. går fint uten og

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 13-04-07, 19:44   #291
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk de nye Camper Helena-skoene mine i posten idag, og de passet så fint. Litt trange å få på med den brede remmen over vristen, men jeg tror det går seg til når jeg har brukt dem noen ganger.

Bonus-joggeskoene som jeg fikk med fra lillevinkel.no var også fine, og jeg håper størrelsen blir riktig til trettenåringen.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 13-04-07, 19:48   #292
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Og jeg fikk ingen pakke fra PUMA i posten

Obelix er ikke aktiv  
Gammel 14-04-07, 00:00   #293
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne har jeg bestilt til storesøster idag. Jeg synes den var kjempesøt, hun bare "sånn passe..." Men jeg gir blaffen. Hun SKAL bruke den.

Miss Norway er ikke aktiv  
Gammel 14-04-07, 00:01   #294
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Denne har jeg bestilt til storesøster idag. Jeg synes den var kjempesøt, hun bare "sånn passe..." Men jeg gir blaffen. Hun SKAL bruke den.

Heier på mamma!

Gammel 14-04-07, 03:35   #295
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nydelige jentekjoler, Guniss og Missa

I dag er jeg blitt den lykkelige nye eier av Missas Odd Molly-kjole i kritt, den er bare lekker!

Og i lykkerusen rev jeg med meg en råkul veske i lys gull fra Risøe

Gammel 14-04-07, 05:15   #296
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Ungdommen nu til dags ...
Nydelig kjole!

Har vært på bargain-shopping i dag, på et digert kjøpesenter med bare nedsatte varer. Noe av fangsten:

Har disse fra før, kjøpt på samme sted:

Til Aurora:

Like til Aurora og lillesøster:

Sist redigert av Majsa : 14-04-07 kl 05:21.
Majsa er ikke aktiv  
Gammel 14-04-07, 05:17   #297
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Når mannen er borte leker damen med AmEx-en ...

Til lillesøster:

Til meg:
(endelig - har lett etter slimme mammajeans i flere måneder)

Bestilte denne i går:

(bare bagen - sportsvogna er også på vei, men i et annet mønster)

Gammel 14-04-07, 08:38   #298
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Majsa: Kjempefint!

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 14-04-07, 12:34   #299
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har vært på loppemarked og gjort et kupp. Nemlig denne Stokke-stolen for 200 kroner. Med beige trekk som nesten ikke er slitt. Har hatt lyst på denne stolen lenge til å ha som systol, og nå er jeg kjempefornøyd.

LaBanga er ikke aktiv  
Gammel 14-04-07, 12:50   #300
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Den var fin, LaBanga !

Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:27.