|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tips til adventskalender til mann/kjæreste?I fjor laget jeg en adventskalender til kjæresten. Den inneholdt en blanding av gode/spesielle ølsorter, fine ord, diverse smågaver opplevelser( massasje, romantisk middag etc) og lignende. Den falt i smak
|
|
|
#2 |
|
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tips til adventskalender til mann/kjæreste?24 ulike ølsorter har vært veldig populært her, så det går jeg for i år og. Så noe spennende hadde jeg ikke å komme med. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Kakemonster
|
Sv: Tips til adventskalender til mann/kjæreste?Gah. Skal gjøre dette for sjuende gang i år, og i år føler jeg meg aldeles blank... Det har vært endel sokker og boxere. Dvd'er, konsertbilletter, juletrepynt, lypsyl, godteri, termokrus, pepperkakeformer. Pappabok forrige gang vi ventet barn. Kalenderlys i første luke, alltid. Julehefter.
|
|
|
|
#4 |
|
Sv: Tips til adventskalender til mann/kjæreste?
Opplevelser/massasje, samt personlige og fine ord pent skrevet var noe min kjæreste satte ekstra pris på i fjor
|
|
|
#5 |
|
Kakemonster
|
Sv: Tips til adventskalender til mann/kjæreste?Opplevelser kun for han, eller for dere to sammen? Kommer til å være høygravid hele kalenderperioden, så jeg er redd det sistnevnte blir vanskelig å gjennomføre for oss. Men det er jo en god idé til et annet år,for all del. Kinobilletter er kanskje lavrisiko nok.
|
|
|
|
#6 |
|
Tja, litt forskjellig. F eks. middag for to ute på en fin restaurant, massasje av meg (men hyggelig for begge
|
|
|
#7 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tips til adventskalender til mann/kjæreste?Min gubbe drikker svært lite øl så et tips kan kanskje være 24 forskjellige sjokoladetyper?
|
|
|
|
#9 |
|
nygift
|
Sv: Tips til adventskalender til mann/kjæreste?Kjøp en Kama Sutra bok, så kan han nummerere 24 sider, så blir det litt for dere begge
|
|
|
|
#10 |
|
Det må være alle menns drømme kalender
|
![]() |
|
|