|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Flybilletter med Sas/Norwegian sommer 2013
Oi. Jeg vet om et lita jente som gjerne skulle vært med på ferien deres. Vi kom tilbake fra London i går, og hun skal tilbake. Veldig snart også, har hun fortalt oss.
|
|
|
|
#43 |
|
~~~~~~~
|
O2 Arena. Tror dessverre det kun er svartebørs billetter igjen. Mulig de har satt opp ekstrakonserter. Vi satt klare når de ble lagt ut, 500.000 billetter revet bort på 30 minutter.
|
|
|
#44 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Flybilletter med Sas/Norwegian sommer 2013Norwegian har lagt ut billetter til Alicante, Malaga og Antalya. Tur retur for 2+2 koster ca 12.000,- det synes jeg er litt for mye. AirBerlin har lagt ut billettene til Faro. De koster også ca 12.000,- og det er mellomlanding i Berlin.
|
|
|
|
#46 |
|
Passe aktiv
De blirnok lagt ut snart, men neppe billigere. Jeg glemte å skrive at jeg kun har sjekket avreise fra Østlandet.
|
|
|
|
#47 |
|
Passe aktiv
Sv: Flybilletter med Sas/Norwegian sommer 2013Nå har Norwegian lagt ut Mallorca. For oss fire blir det 15.000,- t/r i juli.
|
|
|
|
#48 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Flybilletter med Sas/Norwegian sommer 2013Det er også lagt ut noen billetter tur retur Malaga fra Trondheim, men ingen direktefly, og iforhold til sjeldenheten på avreise i slutten av juni så kan det se ut som de ikke er ferdig med å sette opp flyplanen enda ?
|
|
|
#49 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Flybilletter med Sas/Norwegian sommer 2013Takk LoneLone! Løper inn å sjekker Mallorca. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Flybilletter med Sas/Norwegian sommer 2013Og jeg og eldste har sikret oss flybilletter til København i april - Justin Bieber-konsert på oss også.
|
|
|
#53 |
|
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Sv: Flybilletter med Sas/Norwegian sommer 2013Tur/retur Oslo-Berlin for alle fem til den nette sum av 2762,-
|
|
|
#54 |
|
Passe aktiv
Sv: Flybilletter med Sas/Norwegian sommer 2013Det ble t/r Roma i juli til 6.500,- for alle fire. Med AirBerlin, håper på god lunsj de tre timene vi sitter i Berlin. Norwegian t/r i juli starter på ca 11.000,- for oss. Reisen hadde vært 1000,- billligere om jeg hadde bestilt i går. Hvor vi reiser fra Roma er mer usikkert. Jentene håper på rosa Fiat 500, gjerne cab.
|
|
|
|
#55 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Sv: Flybilletter med Sas/Norwegian sommer 2013Jeg venter på Norwegians flyvninger til/fra Athen til sommeren. Athen har ikke ligget på listen over destinasjoner en stund, men var plutselig tilbake i går - dog var ingen flyvninger kommet inn i kalenderen. Ringte kundeservice for å høre om det var bevegelse her, at vi kunne vente spesifiserte flyvninger den nærmeste tiden. Damen svarte da at vi måtte belage oss på å vente en stund, for "Norwegian legger ut dette ca 6 mnd i forveien". Jajøss, liksom. |
|
|
|
|
|
#56 |
|
Passe aktiv
De la ut Oslo til Roma også, men ingen retur.
|
|
|
|
#57 |
|
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Flybilletter med Sas/Norwegian sommer 2013Jeg ringte til Norwegian i går for å høre om billetter til Kroatia. Det er lagt ut billetter men kun via Oslo..
|
|
|
#58 |
|
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Fikk samme svar fra Sas i går, bare at de skal være lagt ut før siste oktober. |
|
|
|
|
|
#59 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Flybilletter med Sas/Norwegian sommer 2013Jeg fikk akkurat mail fra Norwgian om at sommerrutene nå var ute. Ser ut på sida der som om det er lagt ut fra alle flyplasser? |
|
|
|
|
|
#60 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Flybilletter med Sas/Norwegian sommer 2013Og flybillettene fra Trondheim til malaga var helt rare.
|
![]() |
|
|