Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Ny tv-sesong: hva skal du se?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-10-12, 08:02   #121
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ny tv-sesong: hva skal du se?

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

Begynner Homeland på TV i Norge, eller er dette i ytlandet?? Var det TVN som hadde denne?

Homeland hadde premiere i går kveld (i natt for oss) i USA. Den kommer på TV2 neste mandag. Rett etter Farmenpremieren.

Gammel 01-10-12, 08:20   #122
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veritas, her.

Homeland hadde premiere i går kveld (i natt for oss) i USA. Den kommer på TV2 neste mandag. Rett etter Farmenpremieren.

Thankx, noterer at jeg må få den inn i opptaksplanen på getboksen.

Gammel 01-10-12, 10:13   #123
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I dag er det Dexter! Jeg tør nesten ikke å se den, med tanke på hvordan det sluttet sist ... Må være en av de verste cliffhangerne jeg har vært utsatt for.

Gammel 01-10-12, 19:35   #124
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Noen bra steder å streame serier om dagen?

Gammel 02-10-12, 20:56   #125
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fantastisk! Jeg trenger noe nytt til get boksen

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-12, 10:10   #126
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Takk for tips om Homeland. Endelig noe å følge med på. Gleder meg.

Gammel 03-10-12, 15:20   #127
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

I dag er det Dexter! Jeg tør nesten ikke å se den, med tanke på hvordan det sluttet sist ... Må være en av de verste cliffhangerne jeg har vært utsatt for.

Åh, hvordan sluttet den igjen? Har helt glemt det.

Noen som har sett første episode av 666 Park Avenue? Begynte på den i går, men ble ikke helt ferdig, av ulike årsaker. Creepy så langt synes jeg!

Gammel 03-10-12, 21:24   #128
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har selvsagt sjekket ut 666, Me like! Digger at John Locke er tilbake i kjent stil, og Dave Annable er jo bare verd serien helt alene. Og attpåtil Clay fra OTH!!
Litt Havenish/Stephen King-ish, for de som liker det (Dixie!).
Jeg er dog spent på hvordan de kan dra dette ut til en lang serie, men iallefall verd å se foreløpig.

Så nettopp Private Practice, ep2. Helt fantastisk badekarscene!

Gammel 03-10-12, 21:32   #129
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

666 virker lovende ja! Og så John Locke da.

Gammel 04-10-12, 08:37   #130
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Åh, hvordan sluttet den igjen? Har helt glemt det.

Forbered deg; om noen syntes cliffhangeren fra sesongavslutningsepisoden var , så var den INGENTING i forhold til slutten i første episode! Jeg angrer på at jeg så den, nå må jeg vente til mandag med å se fortsettelsen og jeg tror jeg dauer i mellomtiden! Herreguud for en slutt, jeg takler det ikke!

Sist sluttet det altså med at Debra gikk rett inn i kirken idet Dexter stakk kniven i brystet på han der sinnsyke religiøse morderen. Hun så altså hele greia, og idet han ser at hun stirrer i sjokk på ham, sier han bare "oh shit" eller noe sånt og så slutter episoden.

Jeg har selvsagt sjekket ut 666, Me like! Digger at John Locke er tilbake i kjent stil, og Dave Annable er jo bare verd serien helt alene. Og attpåtil Clay fra OTH!!
Litt Havenish/Stephen King-ish, for de som liker det (Dixie!).
Jeg er dog spent på hvordan de kan dra dette ut til en lang serie, men iallefall verd å se foreløpig.

Oj, den har jeg ikke fått med meg, er stadig på evig jakt etter slike serier. Tusen takk!!

Gammel 04-10-12, 08:49   #131
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ser Copper (eller Ondt blod i New York som NRK har oversatt tittelen til) og liker den! De to første episodene ligger ute på NRK Nett-TV. Den går nemlig samtidig med Downton Abbey på søndager, så da blir det Nett-TV.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-12, 10:09   #132
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Standard

Selvsagt var det det den sluttet med. Årh, som jeg gleeeeder meg til neste sesong. Men tror vi venter med å begynne med den så kan vi se episode 2 samtidig. Høres ut som det kan være lurt.

Gammel 04-10-12, 14:08   #133
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Gleder meg til å se første episode sessong to av Hart of Dixie i kveld og ny episode av PP.

Gammel 04-10-12, 20:08   #134
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Standard

Da har jeg begynt på Revolution. Hva synes dere om den? Jeg synes den virker lovende og fikk litt sånn "Lost-følelse".

Gammel 04-10-12, 20:16   #135
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Altså - her må jeg ha en liste. Hvilke nye serier med LOST-følelse er det som har begynt nå/forrige sesong? :litt hyper:

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-12, 08:31   #136
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Altså - her må jeg ha en liste. Hvilke nye serier med LOST-følelse er det som har begynt nå/forrige sesong? :litt hyper:

Tja...

1. Revolution
2. 666 Park Avenue (Tror jeg. Basert på en episode)
3. The Last Resort (Også basert på en episode)

Forrige sesong var det kanskje Alcatraz , men den fikk jo bare leve en sesong.

Gammel 05-10-12, 08:40   #137
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Jeg savner Alcatraz.
Awake var også veldig bra, tror ikke det kommer flere sesonger av den, men den sluttet jo greit da (om enn noe forvirrende). Jeg måtte bruke 2-3 episoder på å komme inn i det, men så ble det så spennende at jeg faktisk nesten ikke orket å se en hel episode uten å sette på pause, det ble sånn 24-ish der man hele tiden sitter og dirrer.

Gammel 08-10-12, 22:38   #138
Moia
Feil planet

Moia sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: På midten
Moia er litt kulMoia er litt kul
Standard

Merlin er også tilbake- wee! (Tenåringsversjon av magiker'n til Arthur - "knights of the round table")

Gammel 08-10-12, 22:42   #139
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Homeland

Gammel 21-10-12, 19:30   #140
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Har sett både Chicago Fire, Nashville og Emily Owens seriestart de siste dagene. Likte de alle jeg, men jeg er nok ikke så kravstor.

Liker Elementary bedre og bedre!

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:19.