Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Jeg trenger tips til tv-serie

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-10-12, 11:33   #21
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg trenger tips til tv-serie

Modern Family dersom du vil ha komi ala Friends.

Gammel 03-10-12, 11:47   #22
Kahlan
Bør lage seg en tittel selv

Kahlan sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Kahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populær
Standard

Stargate Atlantis - jeg digger Dr. McKay

(Kilde:

(Kilde: youtube.com)
)

Gammel 03-10-12, 11:57   #23
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Hva er forskjellen på Stargate og SG Atlantis?

De ville vært så skjønt om jeg fant en ny SF-serie som jeg kunne like like godt som Battlestar Galactica.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-12, 12:26   #24
Wingman
her skal det bli liv

Wingman sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Vestfold
Wingman er populærWingman er populærWingman er populær
Standard

Jeg har i det siste fått sansen for The Newsroom!

(Kilde:

)

(Kilde:

)

Sendes på C-more Series i Norge, HBO i USA.

Gammel 03-10-12, 14:14   #25
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Ja, the Newsroom liker jeg også.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-12, 15:56   #26
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har nettopp begynt å se Sons of anarchy og er overrasket over hvor bra den er. Litt treg i starten, men den kommer seg etter noen episoder.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-12, 12:28   #27
Kahlan

Kahlan sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Kahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Hva er forskjellen på Stargate og SG Atlantis?

Jeg så Atlantis først og likte rollebesetningen, når jeg var ferdig med alle sesongene gikk jeg til SG og var litt småskuffet i begynnelsen. Atlantis er spinoff fra en av episodene i sesong 7 av SG mener jeg, de kommer seg til galaksen men ikke tilbake igjen. Har sett Battlestar Gallactica også, og likte den og SG Atlantis omtrent like godt.

Gammel 04-10-12, 12:33   #28
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ser jeg liker mye av det samme som deg, og kan på det varmeste anbefale både Modern Family og Downton Abbey.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-12, 12:45   #29
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du har ikke sett Fringe enda? GÅ OG SE DEN! Fringe er vel noe av det beste som er sendt noensinne.
Haven er også bra, en slags blanding av Lost, Fringe og X-files. Elsker den.

Gammel 04-10-12, 13:27   #30
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Ellers har jeg begynt å se Elementary, likte den også.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-12, 14:08   #31
Najade
Tidsklemt

Najade sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Najade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt likt
Standard

Og om du liker Stargate og Stargate Atlantis, så kan du fortsette med Stargate universe. Dessverre ble den kansellert etter et par sesonger. :surmuler fortsatt:

Najade er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-12, 18:56   #32
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Du har ikke sett Fringe enda? GÅ OG SE DEN! Fringe er vel noe av det beste som er sendt noensinne.
Haven er også bra, en slags blanding av Lost, Fringe og X-files. Elsker den.

Jeg har sett, og likt, første sesong av Haven.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-12, 19:36   #33
Molo
lakenskrekk

Molo sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Prøv The good wife.
Og New Girl. Hysterisk festlig. Bare gi den etpar episoder til du blir kjent med karakterene.

Molo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-12, 19:43   #34
Manga

Manga sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Breaking bad, Suits, Justified og Sons of Anarchy er serier jeg anbefaler.

Gammel 04-10-12, 19:44   #35
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

New girl er et MUST for de som liker serier som Big bang theory og How I met your mother. Hysterisk morsomt!!

Gammel 04-10-12, 19:45   #36
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Stargate SG-1, den originale serien. Den er en fortsettelse av filmen, så det svarer seg å ha sett den. Mannen har sett alt av stargate, og syntes de andre spinoff-seriene ble "for mye".

Warehouse 13? Har ikke begynt på den enda, men har sett litt hist og her mens mannen har sett det, og det ser ganske bra ut.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-12, 19:48   #37
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Jeg (og det skjer uhyre sjelden) ramlet av Warehouse 13 etter et par-tre episoder. Mulig jeg må gi det en ny sjanse.

Gammel 04-10-12, 20:21   #38
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

New Girl - hvor mange episoder da? Jeg så ferdig nr tre og gav opp; men sånn var jo strengt tatt både Friends og HIMYM også...

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-12, 20:55   #39
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Jeg og mannen var hekta fra ca. andre episode. Det blir bedre og bedre altså. Jeg var jo ikke helt frelst på BBT i begynnelsen, men plutselig ble det jo helt fantastisk. Schmith er jo ubetalelig, han holder i grunnen hele serien oppe alene, har ikke ord.

Gammel 04-10-12, 21:14   #40
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sorry, det der er null morsomt når du ikke kjenner karakteren godt... type "had to be there". (Men ikke misforstå; sånn er det jo med de fleste sånne, feks Shedon og Raj.)

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:08.