Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Nydelig brud med "Pamela"-tatovering

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-10-12, 09:22   #41
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nydelig brud med "Pamela"-tatovering

Gammel 01-10-12, 10:04   #42
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Jeg er ikke noen fan av tatoveringer, og som alt annet så er det en del av en helhet og det kan gjøre det vanskelig å få til en annen helhet.

Nå er ikke min menint om stygt og pent så veldig relevant, men at det iallefall ikke er så veldig forenelig med en "jomfruelig" look er vel ikke så veldig vanskelig å godta.

Man velger ikke klær og smykker uavhengig av hverandre, og det er vel også slik når en velger permanent utsmykking.

Jomfruelig look når man gifter seg, det er vel ofte mer som en utkledning.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-12, 11:09   #43
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tribal-tatovering er aldri fint. Men at det ødelegge ei brud går eg ikkje med på.

Eg har mitt vesle, svarte hjerte på høgre skulder og skulle i grunn gjerne flasha det meir. Eg har overarmar som ikkje tåle stroppelause kjolar og dermed er det i grunn berre i svømmehallen nokon ser den.

Gammel 01-10-12, 11:15   #44
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hovedinnlegg

Meeeen, hun hadde en tatovering rundt hele overarmen. Jeg synes den ødela helheten litt.

Det der har jo med smak og behag å gjøre. Og jeg tenker at den som tar tatovering har en helt annen smak enn den som ikke liker tatoveringer. Min søster sukket tungt da jeg tok den andre tatoveringen min, på underarmen. Hun mente at den var for stor og synlig og kom til å ødelegge alt hvis jeg skulle pynte meg og slikt.
Mens jeg mener at tatoveringen løfter et hvert antrekk jeg kan finne på å ha på meg.

Gammel 01-10-12, 11:16   #45
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Jeg synes alt av tatoveringer er både stygt og harry.

Men folk får gjøre som de vil. Både mannen min, og sønnen min har tatoveringer. Heldigvis ikke mitt problem.

Sist redigert av jane : 01-10-12 kl 11:39.
jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-12, 11:17   #46
Left
Passiv

Standard

Jeg går og fabler om et Hillis Plot på hele ryggen, men det blir antakelig med drømmen

Svar med sitat
Gammel 01-10-12, 11:30   #47
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Mens jeg mener at tatoveringen løfter et hvert antrekk jeg kan finne på å ha på meg.

Ja. Som min venninne sa, da jeg bemerket at etter jeg fikk tatoveringen min, er det svært sjelden jeg går på fest i langermet antrekk:
"Ja, men det er da ikke så rart, er det? Andre tar på seg de fineste smykkene sine når de skal på fest. Vi har smykkene våre på kroppen, er det noen stor forskjell?"

Gammel 01-10-12, 11:41   #48
Sir Limpalot
Det kan alltid bli verre.

Sir Limpalot sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av jane, her.

Jeg synes alt sånt er både stygt og harry.

Men folk får gjøre som dem vil. Både mannen min, og sønnen min har tatoveringer. Heldigvis ikke mitt problem.

Alle tatoveringer er stygge og harry?
Jøss. Ok.

Gammel 01-10-12, 11:43   #49
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sir Limpalot, her.

Alle tatoveringer er stygge og harry?
Jøss. Ok.

Ja, jøss så mye du vil. Det er min mening.

Gammel 01-10-12, 12:26   #50
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

En føflekk som ligner på en tatovering, da?

Gammel 01-10-12, 12:39   #51
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns det er helt fair at ikke alle liker tatoveringer, og ser ikke noen grunn til å bli snurt over det. Jeg forventer da ikke at alle skal like samme farger, sko, hårfrisyrer eller musikk som meg heller. Helst ikke, faktisk.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-12, 12:49   #52
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg syns det er helt fair at ikke alle liker tatoveringer, og ser ikke noen grunn til å bli snurt over det. Jeg forventer da ikke at alle skal like samme farger, sko, hårfrisyrer eller musikk som meg heller. Helst ikke, faktisk.

Det er jammen sant.
Hva andre måtte mene er i hvert fall for mitt vedkommende helt uinteressant. Jeg har ikke tatovert meg for å behage andre

Svar med sitat
Gammel 01-10-12, 12:50   #53
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

En føflekk som ligner på en tatovering, da?

Oj. Jøss. Eller var det en tull?

Men altså, en føflekk er en føflekk. En tatovering er en tatovering. To veldig forskjellige ting. *informerer for sikkerhetsskyld*

Gammel 01-10-12, 12:51   #54
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En venninne av meg har tatovert en føflekk.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-12, 12:52   #55
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sier meg enig med Jane i at tatoveringer er stygt, veldig glad jeg aldri kom meg avsted og tok en i min ungdomstid.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-12, 12:56   #56
Sir Limpalot
Det kan alltid bli verre.

Sir Limpalot sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jada, det var bare en litt overraskende bastant innstilling til ALLE tatoveringer, skal ikke nekte deg å ha en mening og denne tråden er selvfølgelig et greit sted å flagge dem.
Jeg ble bare litt overrasket, for meg er den uttalelsen på linje med "smykker er stygt".

:jøsser seg videre:

Gammel 01-10-12, 13:03   #57
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns ikke tatoveringer er harry, men ellers er jeg litt enig med Jane, her. Jøss eller ikke. Jeg kan ikke huske å ha sett en tatovering jeg syns var spesielt fin eller lekker. Det har aldri fristet meg å tatovere min egen hud og jeg tror ikke jeg kommer til å gjøre det noensinne.

Utover det så har jeg ikke noe imot tatoveringer på andre. Det er nesten sånn at de fleste på min alder, som jeg kjenner, har tatovering, så det er et ganske vant syn. Det vekker ingen sterke, negative følelser i meg å se noen i finstas eller brudekjole med tatovert arm. Sånt blir en del av personligheten for meg, og ikke noe jeg legger spesielt merke til hos folk jeg kjenner.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-12, 13:05   #58
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sir Limpalot, her.

Jada, det var bare en litt overraskende bastant innstilling til ALLE tatoveringer, skal ikke nekte deg å ha en mening og denne tråden er selvfølgelig et greit sted å flagge dem.
Jeg ble bare litt overrasket, for meg er den uttalelsen på linje med "smykker er stygt".

:jøsser seg videre:

Takk for det.

Gammel 01-10-12, 13:09   #59
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Utover det så har jeg ikke noe imot tatoveringer på andre. Det er nesten sånn at de fleste på min alder, som jeg kjenner, har tatovering, så det er et ganske vant syn. Det vekker ingen sterke, negative følelser i meg å se noen i finstas eller brudekjole med tatovert arm. Sånt blir en del av personligheten for meg, og ikke noe jeg legger spesielt merke til hos folk jeg kjenner.

Ja, tatovering er en helt vanlig greie nå til dags, som jeg selvsagt ikke irriterer meg over. Det plager meg ikke at folk tatoverer seg. Som sagt har både mann og sønn tatoveringer. Helt greit. Jeg synes bare ikke det er noe kult, stilig, eller pent.

Gammel 01-10-12, 13:09   #60
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Standard

Oj. Jøss. Eller var det en tull?

Men altså, en føflekk er en føflekk. En tatovering er en tatovering. To veldig forskjellige ting. *informerer for sikkerhetsskyld*

Det var "en tull", derav smileyen.

Jeg vet at det er forskjellige ting, men det er ting på huden, uansett. Jeg går ikke rundt og synest at folk er stygge fordi de har noe på huden. Noen tatoveringer er harry, synest jeg. For all del.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:40.