Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Ny tv-sesong: hva skal du se?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-09-12, 22:17   #101
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ny tv-sesong: hva skal du se?

Opprinnelig lagt inn av Veritas, her.

Herregud, nå kommer jeg på at jeg satt og duppa mens jeg så dette. Jeg må se den på nytt.

Jeg ser slutten nå, jeg så aldri hele episoden!

Gammel 28-09-12, 22:45   #102
Isa
--

Isa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Elementary har jeg planer om å se. http://www.imdb.com/title/tt2191671/

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-12, 22:59   #103
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeez. Er oppdatert på GA, har aldri sett PP.
Skal jeg begynne på den nuh? Er den bra?

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-12, 23:01   #104
Isa
--

Isa sin avatar

Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Agent Scully, her.

Skal jeg begynne på den nuh? Er den bra?

Den har gått litt opp og ned synes jeg. Den har fulgt GA, så jeg har sett den parallelt, men det går sikkert fint å begynne nå.

Gammel 28-09-12, 23:28   #105
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har lastet ned en ny serie som begynte igår. "The last resort". Skal kose meg med den i helga.

Gammel 29-09-12, 10:14   #106
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns PP er kjempebra, bedre enn GA. Men episodene går jo opp og ned, akkurat som GA. De følger hverandre litt parallelt, så det er jo litt kult når du hører om en hendelse i GA og du plutselig får se den i PP og omvendt.

Gammel 29-09-12, 20:35   #107
Isa
--

Isa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Isa, her.

Elementary har jeg planer om å se. http://www.imdb.com/title/tt2191671/

Sherlock Holmes i NY. Ikke like hekta som første episode med Sherlock serien fra BBC, men likte den allikevel.

Gammel 29-09-12, 21:35   #108
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Kvelden ligger foran meg; Greys S08E24, PP 06E01, Greys S09E01.

Elsker at høsten og tv-seriene er i gang!

Gammel 29-09-12, 22:24   #109
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Elsker at høsten og tv-seriene er i gang!

Jeg også.

Nå har jeg sett første episode av The Last Resort. Spennende.

Gammel 29-09-12, 22:25   #110
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Haven og Doctor Who i kveld.
Sesongpremiére av Fringe og, by the way, men jeg er ikke helt ferdig med forrige sesong enda.

Gammel 29-09-12, 22:34   #111
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Det virker som mange gode serier, men jeg har forlengst mistet oversikten, jeg ser på TV. Altså, på TV. Et relativt bredt utvalg av kanaler, men jeg bedriver ikke nedlasting av serier. Så hva av dette er egentlig tilgjengelig for meg?

Gammel 30-09-12, 17:54   #112
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Jeg har slått meg på The Big Bang Theory. Har kommet halvveis i sesong 4 nå, herlig morsom.

Bazinga

Gammel 30-09-12, 21:22   #113
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Standard

I morgen er det klart for sesongpremiere av både Homeland, Once upon a time og Revenge!
Snakk om kinderegg!

Sist redigert av Veritas : 30-09-12 kl 21:51.
Veritas er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-12, 21:39   #114
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skulle se sesong 2 av Ringer, men nå ser jeg at den ble kansellert. Da burde de avsluttet serien ordentlig i sesong 1.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-12, 22:08   #115
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

De kansellerte The River og Alcatraz også, etter DE cliffhanger-sluttene. Jeg blir så irritert.
Ja, og Sarah Connor Chronicles da, jeg og mannen døde litt da de kansellerte det etter DEN slutten. Det er et par år siden nå da.

Gammel 30-09-12, 22:19   #116
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Har de kansellert Alcatraz altså? Så kjipt!

Jeg er i gang med Downton Abbey, HIMYM, Son of anarchy og Big Bang Theory. Sistnevnte virkelig noe min mentale helse trenger, jeg blir så fantastisk glad av den serien!

Og så venter jeg på Greys, PP og Homeland.

Gammel 30-09-12, 22:43   #117
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Greys og PP begynte nå i uka i USA, jeg så begge første-episodene nylig. Kjempebra episoder, frysninger. Aner dog ikke når de kommer på tv her i landet.

Gammel 30-09-12, 22:49   #118
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Her er det BBT, Castle, Criminal Minds, Downton Abbey, litt CSI, og Mythbusters som er det store. Det er bare jeg som er hekta på Downton Abbey, men de resterende ser vi sammen. Har aldri helt funnet fascinasjonen med sånne sykehus/lege-serier etter at ER sluttet.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-12, 07:04   #119
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Vi har begynt å se på "Boss" på Vox, på søndager. Det er skikkelig bra! For de som savner The West Wing er dette absolutt noe å få med seg. Temaet er ganske likt (borgermesteren i Chicago har en raskt progredierende frontallappsdemens, som han foreløpig klarer å skjule for TV-kameraene), men stemningen er noe helt annet, råere, og hovedpersonen er ingen helgen akkurat. Det er Kelsey Grammer ("Frasier") som er executive prod. og hovedrolleinnehaver, og han spiller fantastisk bra.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-12, 07:07   #120
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veritas, her.

I morgen er det klart for sesongpremiere av både Homeland, Once upon a time og Revenge!
Snakk om kinderegg!

Begynner Homeland på TV i Norge, eller er dette i ytlandet?? Var det TVN som hadde denne?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:11.