|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2012
![]() ![]() |
Sv: Innetemperatur og bekledningOm jeg skal sitte i ro liker jeg at det er over 22 grader, gjerne 23-24. Er jeg i bevegelse holder det med rundt 18 grader, selv om jeg bare tusler rundt og rydder/ holder på med klesvask o.l. Jeg er også en skikkelig frysepinn, og går som regel med ullsinglet fra september til april-mai, og så og si alltid langermet topp, gjerne med cardigan/ulljakke over genseren. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
etterpåklokest
|
Sv: Innetemperatur og bekledning
Den samme som Niobe har lagt ut bilde av. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Costa Blanca, Spania
![]() ![]() ![]() |
Sv: Innetemperatur og bekledningDa er ullbukse og genser lagt til å på ønskelisten min
|
|
|
#25 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Innetemperatur og bekledningMannen er skikkelig varm av seg - jeg er en frysepinne. Vi har forhandlet oss fram til et kompromiss på rundt 20 grader i stua. Nå sitter han i t-skjorte og shorts og syns det er varmt. Jeg sitter med langermer genser, ullstrømpebukse og runika, jeg fryser, og har trukket et digert ullpledd rundt meg.
|
|
|
#26 |
|
etterpåklokest
|
Jeg har min nå jeg. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
awesom
|
Hadde vi hatt 18 grader hadde nok min bedre halvdel flyttet. Han må ha minimum 22, men gjerne rundt 24. Jeg trives på rundt 22. Har som regel på meg pysjbukse/joggebukse og genser, eventuellt ulltrøye med lang arm.
|
|
|
#28 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Innetemperatur og bekledningMe har rundt 22 grader inne, og eg kler heller på meg meir klær om eg fryser. Resten av familien går rundt i t-skjorte, mens eg set med ull og teppe.
|
|
|
#29 |
|
Fola Blakken
|
Vi er som Inagh-familien (bortsett fra at jeg ikke har runika). Når vi ikke fyrer med ved ligger stuetemperaturen på 20+, og da går mannen barbeint i t-skjorte, og jeg har ullsokker og genser.
|
|
|
|
#30 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Innetemperatur og bekledning22-24 grader. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Sv: Innetemperatur og bekledning23 grader har vi nå. Da kan jeg gå barfot og det gjør jeg vel ca 8 mnd i året.
|
|
|
#32 |
|
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Innetemperatur og bekledningLigger vel på rundt 22-24 grader. Jeg hater å fryse og liker heller ikke å ha på meg mye klær innendørs. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
kamerat
|
Sv: Innetemperatur og bekledningJeg hater å fryse og vil ha 23–24 grader inne. Mannen er varm og går i t-skjorte når jeg krøller meg sammen under et pledd.
|
|
|
#34 |
|
saftig
|
Nå har jeg sjekket, og dette var ikke helt riktig. Nå syns jeg det er helt passe varmt, og termostaten står på 22.
|
|
|
#36 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Sv: Innetemperatur og bekledning20 -22 grader er passe. Da kan jeg gå barbeint og tynnkledd.
|
|
|
#37 |
|
|
Sv: Innetemperatur og bekledningHer vi bor nå (blokk) er det ofte nesten litt for varmt inne, også selv om det ikke er noe varme på enda. Nå er det rundt 22, og jeg har singlet, yogabukse og ullsokker og er god og varm, men sitter jeg lenge i ro må jeg ha genser eller cardigan i tillegg, jeg er litt frysepinn. Egentlig foretrekker jeg kanskje litt lavere temperatur og heller mer klær eller et teppe, rundt 20 grader er vel fint. Hos svigers og hos mine foreldre fryser jeg meg halvt i hjel, så der bruker jeg ull året rundt.
|
|
|
|
#38 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Sv: Innetemperatur og bekledningHer er det mellom 19 og 20 grader med panelovner. Da er det godt med sokker, ekstra genser og pledd når jeg er i ro. Om noen uker får vi vedovn i hus, så da kommer vi sikkert til å få det noen grader varmere på ettermiddager og kvelder, kjenner det blir helt greit!
|
|
|
#39 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Innetemperatur og bekledningJeg har pledd paa meg hele aaret, men har sjelden tykke gensre og ull e.l. inne, jeg liker heller aa ha det varmt (22-24 grader inne) og gaa med bluser hele aaret. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Innetemperatur og bekledningVi har rett over 20 grader i stua. Jeg hater å være for varm. Jeg regulerer mengden klær hele tiden. Sitter jeg stille om kvelden tar jeg på en jakke og ullsokker, er jeg i bevegelse må jeg ta av litt. Jeg sitter jo ikke så mye stille i løpet av kvelden, mye som skal ordnes her.
|
![]() |
|
|