Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Liker du Skappel-genseren?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hvor begeistret er du over Skappelgenseren?
1 - lite begeistret 100 43,29%
2 46 19,91%
3 44 19,05%
4 29 12,55%
5 - veldig begeistret 12 5,19%
Deltakere: 231. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-09-12, 12:45   #141
Foxy
Nybegynner

Foxy sin avatar

Medlem siden: Aug 2012
Foxy har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Liker du Skappelgenseren?

Jeg har prøvd å like den. For jeg tror den er rask og lett å strikke. Men nei, den får en 2er av meg.....

Foxy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-12, 12:46   #142
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg skifte forsåvidt av og til eg også, ei dagane det har vore formelle møter. Men da skifte eg stort sett til andre kvardagsklær.

Gammel 07-09-12, 12:49   #143
Addison
Champagne til alt

Addison sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Jepp, jeg er helt med på den - men skjønner ikke helt hvorfor det skal være annerledes for slanke. Generelt synes jeg stort sett alle kler å kle seg litt figurnært. Antakelig er jeg for gammel (og for skadd av 80-tallets "one-size-fits-all") til å greie å se det fine i denne Skappel-aktige moten.

Me too . Oversize er ut i mitt hode, for godt! Hadde blitt fotsid i mitt tilfelle, antagelig .

Gammel 07-09-12, 13:03   #144
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tussa

Eg innser at eg har manglar i mi garderobe; kose rundt heime-klær. Korleis gjer dokke det, skifte etter jobb liksom?

Jeg skifter hver dag når jeg kommer hjem fra jobb, hvis jeg bare skal være hjemme. Da er det rett ut av kjolen og hold-in og push-vekk og strømpebukser og på med slaraffenbukse, ullsokker og en flagrende skjorte eller noe. Det er så deilig!

Gammel 07-09-12, 13:40   #145
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det kan jeg ikke svare på før den er ferdig strikket, men jeg håper den blir stor og god å krype inn. For øvrig er jeg allergisk mot hypa greier, men denne fikk jeg rett og slett bare lyst på.

Gammel 07-09-12, 14:40   #146
Addison
Champagne til alt

Addison sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Må innrømme at jeg får lyst til å se flere bilder av sånne gensere . Vis frem resultatene da vel, flinke strikkedamer !

Gammel 07-09-12, 15:18   #147
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Masse bilder her: http://www.google.no/search?q=skappe...=1024&bih=672#

Og etter å ha tenkt meg litt om så strikket jeg faktisk en temmelig nøyaktig sånn genser da jeg var 17-18, akkurat samme fasong og strikk, og lengre bak enn foran. Synd jeg ikke var kjendis og synd at ikke internett fantes, da kunne jeg kanskje blitt rik.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-12, 15:37   #148
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Liker dere den ikke fordi det er en Skappelgenser eller fordi formen er stygg?

Den er veldig god å gå i og er god og varm, men den røyter ganske mye. Den stikker ikke i det hele tatt, helt sant!

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-12, 16:11   #149
Note
Superduperaktiv

Note sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Note er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populær
Standard

Jeg er fullstendig likegyldig.

Note er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-12, 16:17   #150
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Tja, fordi den er litt "Much Ado About Nothing", tenker jeg. En kjedelig genser som har fått ufortjent mye oppmerksomhet.

(Og kanskje litt fordi jeg er den eneste på FP som ikke kan strikke.)

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-12, 16:23   #151
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Håh, neidu! Jeg kan heller ikke strikke. Jeg holder meg heller inne med svigermor.

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-12, 17:26   #152
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katinka, her.

Det kan jeg ikke svare på før den er ferdig strikket, men jeg håper den blir stor og god å krype inn. For øvrig er jeg allergisk mot hypa greier, men denne fikk jeg rett og slett bare lyst på.

Hvor langt er du kommet, og hvilken farge har du valgt?

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-12, 17:55   #153
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Det er fasongen som er problemet, ja.

Gammel 07-09-12, 18:23   #154
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fasongen, ja (og fargen). Det hadde ikke hjulpet om det så var Magne Furuholmen som hadde designet den.

Gammel 07-09-12, 18:29   #155
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gaah, nå kommer jeg til å strikke en sånn for å ha på hytta! Dere påvirker meg. Nå har jeg et romantisk bilde av meg i sånn genser med sommerbrune ben (as if) på hytta til neste år.

Den er ikke min stil en gang!

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-12, 18:35   #156
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 358
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Gaah, nå kommer jeg til å strikke en sånn for å ha på hytta! Dere påvirker meg. Nå har jeg et romantisk bilde av meg i sånn genser med sommerbrune ben (as if) på hytta til neste år.

Den er ikke min stil en gang!

Det er det den representerer som gjør det. Kos, peis, hytte, bare føtter - tilbake til det enkle og komfortable, liksom. Alt det overnevnte gjorde det for meg. Jeg er snart ferdig med min. Jeg strikker den litt mindre enn oppskriften, men stor (og fin) blir den uansett.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-12, 18:48   #157
Siwa
Bør lage seg en tittel selv

Siwa sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Siwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populær
Standard

Jeg lurer på hva Skappelgenseren er for noe?

storesøster 96
Siwa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-12, 18:49   #158
Siwa
Bør lage seg en tittel selv

Siwa sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Siwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populær
Standard

Å der så jeg bilde i første innlegg, og nei, jeg likte den ikke...

storesøster 96
Siwa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-12, 19:14   #159
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Det er det den representerer som gjør det. Kos, peis, hytte, bare føtter - tilbake til det enkle og komfortable, liksom. Alt det overnevnte gjorde det for meg. Jeg er snart ferdig med min. Jeg strikker den litt mindre enn oppskriften, men stor (og fin) blir den uansett.

Hva gjør du for å få den litt mindre?

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-12, 19:16   #160
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 358
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

La opp 70 istedet for 80 masker. Også tilpasser jeg lengden til mine 164 cm over havet.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:31.