Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Supergode sko med god demping som samtidig ser kule ut til annet enn trening?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-04-07, 19:48   #41
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Supergode sko med god demping som samtidig ser kule ut til annet enn trening?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Nå presterte jeg å bli så inspirert av meg selv at jeg dro like til byen og kjøpte disse - blant annet. Jeg er en uforbederlig shopoholiker! Litt for høy hæl til å være ordentlig ergonomiske, kanskje.

Åååh, de var fine! Men dessverre blir nok slike bare til toppen penbruk for meg.

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Har du crocs eller? I dag fikk jeg et par i posten fra www.taylorshoes.com av modellen Mary Jane og fargen gold. Disse er faktisk ikke så verst av utseende, og det finnes jo ikke noe deiligere enn crocs å ha på bena.

Nei, jeg har ikke crocks. Den modellen du har bestilt var ikke de verste jeg har sett, men jeg tror likevel ikke jeg ville ha dratt på skolen med slike.

Gammel 10-04-07, 19:54   #42
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Supergode sko med god demping som samtidig ser kule ut til annet enn trening?

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Hva slags sko er egentlig Nike shox? Hvilke egenskaper har den? Finnes det ulike varianter av den? Jeg er litt usikker på om den vil fungere like bra som en løpesko?

De som er avbildet ser ut som en innendørssko (studiosko), men man får også shox joggesko.
Skal du ha mer stabile sko

Er ikke pumaskoene veldig flate, lil´c?

Jeg syntes i allefall Pumaskoene er litt flate. Ville ikke kjøpt slike sko om du har plager. Da burde du såfall kjøpe nye oppbygde innleggssåler.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-07, 19:57   #43
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

De som er avbildet ser ut som en innendørssko (studiosko), men man får også shox joggesko.
Skal du ha mer stabile sko

Og shox joggesko har god demping og slikt? Er det noen forskjell på de som selges i vanlige skobutikker og de som selges i sportsbutikk?

Gammel 10-04-07, 20:00   #44
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lille T.

Jeg har ikke sett Skechers på norske butikker, men jeg vil tro at det finnes norske butikker som selger dem. Laredoute har noen få modeller, men ingen av de virkelig fine synes jeg.

Det finnes mange utenlandske nettbutikker som selger både Merrell og Skechers.

Jeg kjøpte disse i utlandet..Veldig behagelige sko for mine uformelige føtter.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-07, 20:03   #45
Pastill
Pauset

Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Og shox joggesko har god demping og slikt? Er det noen forskjell på de som selges i vanlige skobutikker og de som selges i sportsbutikk?

Så lenge det er Nikesko så er det nok samme skoene. Vil tippe at du fint kan kjøpe i vanlig skobutikk. De selger normalt "allroundsko" når det kommer til typiske sportssko. Så du risikerer ikke ende opp med sprintsko som du sliter ut etter to månder eller aerobicsko som er unødvendig stabile og polstret.
Er bare å se om det er synlige luftputer, shox eller om det står "zoom air" på sålen.
Du kan lese deg til mye informasjon ved å se på sålene. De fleste sko har betegnelser som sier hva skoene "inneholder". Be betjeningen forklare.

Gammel 10-04-07, 20:06   #46
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Lille T.

Jeg har ikke sett Skechers på norske butikker, men jeg vil tro at det finnes norske butikker som selger dem. Laredoute har noen få modeller, men ingen av de virkelig fine synes jeg.

Det finnes mange utenlandske nettbutikker som selger både Merrell og Skechers.

Jeg kjøpte disse i utlandet..Veldig behagelige sko for mine uformelige føtter.

Takk for info. Er de normale i størrelsen?

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Så lenge det er Nikesko så er det nok samme skoene. Vil tippe at du fint kan kjøpe i vanlig skobutikk. De selger normalt "allroundsko" når det kommer til typiske sportssko. Så du risikerer ikke ende opp med sprintsko som du sliter ut etter to månder eller aerobicsko som er unødvendig stabile og polstret.
Er bare å se om det er synlige luftputer, shox eller om det står "zoom air" på sålen.
Du kan lese deg til mye informasjon ved å se på sålene. De fleste sko har betegnelser som sier hva skoene "inneholder". Be betjeningen forklare.

Takk for veldig god hjelp, Pastill! Da skal jeg ta meg en runde for å studere sålemerking.

Gammel 10-04-07, 20:08   #47
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Merrell hadde mange fine sko som så gode ut, Hattifnatten. Kan ikke huske at jeg har sett dem i butikker. Vet du hvor de selges, evt. nettbutikker?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-07, 20:09   #48
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Standard

LilleVinkel hadde i alle fall Merrell før. Eurosko hadde noen få modeller forrige sesong, vet jeg. Her i byen hvor jeg bor, har vi den tidligere omtalte skobutikken som fører det merket.

Gammel 10-04-07, 20:10   #49
daffy

daffy sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Camper høres ut til å være akkurat det du leter etter

Kult, casual design. Og en drøm å gå med! lillevinkel.no har en del camper sko.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-07, 20:21   #50
Guava

Guava sin avatar

Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skechers er normale i størrelsen.

Apr. Merrell. Sport 1 selger Merrell her i kommunen i alle fall. Jeg har sett dem også flere steder.

Gammel 10-04-07, 20:25   #51
Guava

Guava sin avatar

Standard

Maxi.. www.amazon.com selger Skechers.

Det er jo veldig dumt å ikke kunne prøve sko først. Siden jeg kjøpte Skechers i skobutikk i utlandet kommer jeg til å tørre å bestille på nett. Ellers vet jeg ikke om jeg hadde turt.

Gammel 10-04-07, 21:12   #52
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da fins sikkert Merrell i en skobutikk eller sportsbutikk nær meg. Helt enig i at sko må prøves. Jeg bestilte et par Camper-sko fra Lille Vinkel idag, men det var bare fordi jeg hadde prøvd LaBanga sine og visste at de passet.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-07, 21:49   #53
Señora

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Jeg bruker masai sandaler om sommeren. De er fantastiske til min bekkenslarkede rygg/symfyse. Jeg brukte et par uker på tilvenning til skoene, men det går seg til.

Av alle ting i verden, har også høyhælte sko hjulpet på bekkenet mitt føler jeg. Kanskje det bare er viljen .

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-07, 21:50   #54
Señora

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Nå presterte jeg å bli så inspirert av meg selv at jeg dro like til byen og kjøpte disse - blant annet. Jeg er en uforbederlig shopoholiker! Litt for høy hæl til å være ordentlig ergonomiske, kanskje.

Me like! Hvilket merke, og hvor kjøper man disse? Finnes de i svart også kanskje?

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-07, 21:58   #55
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Da jeg gikk gravid med lillebror og hadde bekkenplager gikk jeg til bassengtrening og da viste instruktøren frem noen sko som skulle være supre for sånn type plager.
Husker ikke hva de het men det er sånne "rullesko" som Misteri nevner.

Gammel 10-04-07, 22:00   #56
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Busymum, her.

Me like! Hvilket merke, og hvor kjøper man disse? Finnes de i svart også kanskje?

Det er el Naturalista - sjekk hjemmesiden her. Har dessverre ikke sett akkurat denne modellen i svart, men det finnes andre. Jeg har kjøpt dem på Design Forum.

Gammel 10-04-07, 23:21   #57
Frost

Frost sin avatar

Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Disse har jeg kjøp meg. De var nydelige å ha på. Har ikke fått testet dem ute enda. De har de på lillevinkel.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 09:02   #58
Pastill
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

Disse har jeg kjøp meg. De var nydelige å ha på. Har ikke fått testet dem ute enda. De har de på lillevinkel.

Skal kjøpe meg sånne til sommeren jeg og. Tenkte kjøpe Helly Hansen sine.

Gammel 11-04-07, 09:05   #59
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

De der har jeg siklet litt på jeg også. De er fine.

Gammel 11-04-07, 09:43   #60
Magnolia
Stiv

Magnolia sin avatar

Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Hvis problemene dine er langvarige, kan du jo også vurdere å få henvisning til en ortoped og få egentilpassede såler (eller fotsenger som det heter på fagspråket ) . De koster noen kroner, men gjør det himmelsk å gå!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:41.