|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Supergode sko med god demping som samtidig ser kule ut til annet enn trening?
Åååh, de var fine!
Nei, jeg har ikke crocks. Den modellen du har bestilt var ikke de verste jeg har sett, men jeg tror likevel ikke jeg ville ha dratt på skolen med slike.
![]() |
#42 |
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Supergode sko med god demping som samtidig ser kule ut til annet enn trening?
De som er avbildet ser ut som en innendørssko (studiosko), men man får også shox joggesko.
Jeg syntes i allefall Pumaskoene er litt flate. Ville ikke kjøpt slike sko om du har plager. Da burde du såfall kjøpe nye oppbygde innleggssåler. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Rastløs dagdrømmer
|
Og shox joggesko har god demping og slikt? Er det noen forskjell på de som selges i vanlige skobutikker og de som selges i sportsbutikk?
![]() |
#44 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Supergode sko med god demping som samtidig ser kule ut til annet enn trening?Lille T. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Pauset
Så lenge det er Nikesko så er det nok samme skoene. Vil tippe at du fint kan kjøpe i vanlig skobutikk. De selger normalt "allroundsko" når det kommer til typiske sportssko. Så du risikerer ikke ende opp med sprintsko som du sliter ut etter to månder eller aerobicsko som er unødvendig stabile og polstret. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Rastløs dagdrømmer
|
Takk for info. Er de normale i størrelsen?
Takk for veldig god hjelp, Pastill! Da skal jeg ta meg en runde for å studere sålemerking.
![]() |
#47 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Supergode sko med god demping som samtidig ser kule ut til annet enn trening?Merrell hadde mange fine sko som så gode ut, Hattifnatten. Kan ikke huske at jeg har sett dem i butikker. Vet du hvor de selges, evt. nettbutikker? |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Supergode sko med god demping som samtidig ser kule ut til annet enn trening?LilleVinkel hadde i alle fall Merrell før. Eurosko hadde noen få modeller forrige sesong, vet jeg. Her i byen hvor jeg bor, har vi den tidligere omtalte skobutikken som fører det merket.
![]() |
#49 |
|
![]() Sv: Supergode sko med god demping som samtidig ser kule ut til annet enn trening?Camper høres ut til å være akkurat det du leter etter |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
|
![]() Sv: Supergode sko med god demping som samtidig ser kule ut til annet enn trening?Skechers er normale i størrelsen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() Sv: Supergode sko med god demping som samtidig ser kule ut til annet enn trening?Maxi.. www.amazon.com selger Skechers. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Supergode sko med god demping som samtidig ser kule ut til annet enn trening?Da fins sikkert Merrell i en skobutikk eller sportsbutikk nær meg. Helt enig i at sko må prøves. Jeg bestilte et par Camper-sko fra Lille Vinkel idag, men det var bare fordi jeg hadde prøvd LaBanga sine og visste at de passet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
![]() Sv: Supergode sko med god demping som samtidig ser kule ut til annet enn trening?Jeg bruker masai sandaler om sommeren. De er fantastiske til min bekkenslarkede rygg/symfyse. Jeg brukte et par uker på tilvenning til skoene, men det går seg til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Me like! Hvilket merke, og hvor kjøper man disse? Finnes de i svart også kanskje? |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Supergode sko med god demping som samtidig ser kule ut til annet enn trening?Da jeg gikk gravid med lillebror og hadde bekkenplager gikk jeg til bassengtrening og da viste instruktøren frem noen sko som skulle være supre for sånn type plager.
![]() |
#56 |
intro
|
Det er el Naturalista - sjekk hjemmesiden her. Har dessverre ikke sett akkurat denne modellen i svart, men det finnes andre. Jeg har kjøpt dem på Design Forum.
![]() |
![]() |
#57 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Pauset
Skal kjøpe meg sånne til sommeren jeg og. Tenkte kjøpe Helly Hansen sine. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Rastløs dagdrømmer
|
De der har jeg siklet litt på jeg også. De er fine.
![]() |
#60 |
Stiv
|
![]() Sv: Supergode sko med god demping som samtidig ser kule ut til annet enn trening?Hvis problemene dine er langvarige, kan du jo også vurdere å få henvisning til en ortoped og få egentilpassede såler (eller fotsenger som det heter på fagspråket
![]() |
![]() |
|
|