|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Hvor mange kaker i dåp?Æh, man kan da vel spise det som er. Kjøp kake, om du trenger flere. Mine klengebabyer har ikke vært bakekompatible. De blei døpt henholdsvis 10 og 7 måneder gamle, og sjøl ikke da var det mulig for meg å bidra med all verdens. Gjestene hadde med kake. Vi var vel 14 og hadde kringle, sjokoladekake, marsipankake og muffins og vafler, og det var masse kake igjen. Og vi er veldig glad i kake. Det blir bra, uansett.
|
|
|
|
#42 |
|
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange kaker i dåp?Det er plenty. Ikke hør på sunnmøringene, de har et skrudd forhold til kaker.
|
|
|
#43 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvor mange kaker i dåp?Altså, jeg er halvt sunnmøring og hadde litt angst for om vi hadde nok i ettårsdagen til vesla (som var på størrelse med dåpen deres siden det var litt sånn navnefesterstatning). Det var ca. så mange som du skisserer, pluss frukt og bær. Vi hadde masse igjen. Isen glemte vi helt.
|
|
|
|
#44 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvor mange kaker i dåp?Har bakt en kake nå. Det tok sin tid.
|
|
|
#45 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvor mange kaker i dåp?Babyen fikk pappanærhet altså. :forsikrer:
|
|
|
#46 |
|
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange kaker i dåp?uuuæææh, tror jeg gav deg en prikk med skriveleif i, går nesten ikke an - men det gjorde det, hvor blir det av forhåndsvisning av tilbakemeldinger??
|
![]() |
|
|