Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Julen nærmer seg - hvordan ligger dere an?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-02-12, 19:19   #101
mammami
Så stor, den lille lykken

mammami sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Ytterst i Oslofjorden
Blogginnlegg: 23
mammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Julen nærmer seg - hvordan ligger dere an?

Siden vi hadde pepperkakedeig fra 2010 i fryseren før jul måtte jeg fryse den nye jeg kjøpte i 2011, så den ligger klar. Pepperkakehuset er for fint til å spises, dvs var for fint, nå er det for gammelt, men det står seg nok et år. Jeg har masse julelyd hengende både inne og ute, men ute blir de hengende, for kommunen har tatt gatelysene for å spare penger. Inne blir de hengende fordi jeg liker dem.

Kiwi selger adventskalendere til 10 kr, og sånne best før datoer er jo bare det; best før - ikke uspiselig etter.

Foreløpig synes jeg vi er godt forberedt til jul.

Gammel 05-09-12, 15:46   #102
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Etter å ha kalt deltakerne i årets første juletråd spinngale som tenker på jul allerede, kom jeg plutselig på at det var jo ikke årets første juletråd. Den var det jo noen som startet i januar allerede.

Gammel 05-09-12, 16:21   #103
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Noen er galere enn andre.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-12, 11:15   #104
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er årets første juletråd her?

Gammel 06-09-12, 11:18   #105
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kjøpt en hel skog med juletrær og føler at jeg har gjort mitt for de neste par, tre månedene.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-12, 11:24   #106
noen
This is normal!

noen sin avatar

noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg har kjøpt en hel skog med juletrær og føler at jeg har gjort mitt for de neste par, tre månedene.

Snart på tide å hamstre juletrelys, stige og aggregat kanskje?

Gammel 06-09-12, 11:30   #107
Wingman
her skal det bli liv

Wingman sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Vestfold
Wingman er populærWingman er populærWingman er populær
Standard

vet ikke engang enda hvor jeg vil feire jul!

Gammel 06-09-12, 11:32   #108
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har hengt opp julegardinene i dag, og slaktet grisen.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-12, 11:32   #109
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Snart på tide å hamstre juletrelys, stige og aggregat kanskje?

Hm.

Høres ut som en finfin jobb for voksne bonussønner.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-12, 11:34   #110
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal være hjemme denne jula, jeg skal være hjemme denne jula, jeg skal være hjemme denne jula, jeg skal være hjemme denne jula, jeg skal være hjemme denne jula. Jaja, sier jeg det mange nok ganger tror jeg vel på det selv til slutt.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-12, 11:47   #111
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Jeg hadde tenkt å være hjemme denne jula, men bare oss tre kan bli litt ... stusselig. Jeg trenger en annen voksen, tror jeg. Så da drar vi til mine foreldre, også er jeg heller alene på nyttårsaften. Jeg tror ikke jeg orker over ei uke hos mine foreldre nemlig.

Gammel 06-09-12, 13:08   #112
noen
This is normal!

noen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg har hengt opp julegardinene i dag, og slaktet grisen.

Har du børi vatten, og har du børi ved? Hvis ikke ligger du litt etter skjemaet.

Gammel 06-09-12, 13:11   #113
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, der sa du noe.

Gammel 06-09-12, 13:12   #114
noen
This is normal!

noen sin avatar

Standard

Sjuske.

Gammel 06-09-12, 13:15   #115
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Tenkte egentlig å sette ut en skikkelig flott bentoboks til nissen i år, i stedet for den klinete og usunne risgrøten. Er igang med å spikke reinsdyr av jordskokk.

Gammel 06-09-12, 13:20   #116
noen
This is normal!

noen sin avatar

Standard

Gammel 06-09-12, 14:34   #117
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Gammel 06-09-12, 15:05   #118
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av merch, her.

vet ikke engang enda hvor jeg vil feire jul!

Hos Knerten selvfølgelig. Alle skal jo dit, det er jo tradisjon.

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Tenkte egentlig å sette ut en skikkelig flott bentoboks til nissen i år, i stedet for den klinete og usunne risgrøten. Er igang med å spikke reinsdyr av jordskokk.

Er det ikke supermat som er greia nå da? Alger på boks og slikt.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-12, 15:12   #119
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Går jo an å lage makrobiotisk risgrøt.

Kremt, feil tråd.

Sist redigert av Dixie Diner : 06-09-12 kl 15:54.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-12, 15:21   #120
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dixie Diner er i HELT feil tråd.

Emneord
julekalender, julekort, julemania, limpistol, reinsdyr

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:14.