Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Dåpsgave

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-08-12, 17:27   #21
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dåpsgave

Så lenge det ikkje blir kasta inn i peisen, så skal ikkje eg sei noko

Gammel 25-08-12, 17:29   #22
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Trur eg ender opp med dette teppet her, men med garnet Drops Delight. Fleire fargar, men eg slepp å skifte nøste i eit bankande kjør
Nr 16 grønn/blå var jo litt fin ?

Gammel 25-08-12, 17:35   #23
Ying
Kor e alle helter hen?

Ying sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: midt i bakken
Ying imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Et sånnt teppe hadde jeg blitt veldig glad for å få. I minsten sin dåp ønsket vi oss mest praktiske gaver og fikk da bl.a. bergans sekk, termos, sovepose og en stor kurv til å ha leker i.

Ying er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-12, 18:38   #24
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Teppe er en veldig fin gave enten det er hjemmelaget eller kjøpt. Rørostweed sine er fine. Jeg tror kanskje ikke jeg hadde laget babyteppe i delight, jeg synes ikke det garnet er mykt nok om du skjønner. Heller babyull eller noe sånt. Teppet kan godt være ganske enkelt i utførelsen, men det bør være stort nok til å bruke også etter at man har passert halvåret.

Gammel 25-08-12, 18:51   #25
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Standard

Du ville heller hatt baby alpaca silk for eksempel ? Var det fleirfarga garnet eg var ute etter då.
Teppet eg trur eg hekler er 75*83 cm. Får eg tid og mulighet så lagar eg det lengre.

Gammel 27-08-12, 23:38   #26
Charlie
Licence to thrill

Charlie sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Babyteppe er så fint. Kan evt brukes av hans barn også, om det overlever - da blir det enda hyggeligere. Lykke til, så flink du er.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-12, 23:40   #27
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Standard

17 omganger av 58 er unnagjort. No tar eg heklepause for i kveld.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:27.