Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Et lite spørsmål

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-08-12, 14:43   #61
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et lite spørsmål

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Esme... Hva med ATV- skader? *trenger argumenter*

Der tror ikke jeg det er mange alvorlige skader, så sant vi snakker om baneløp med skinndress, hjelm, billerygg, hansker og støvler.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-12, 14:47   #62
Alias
Med nebb og klør

Alias sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Ødemarka
Alias er litt kulAlias er litt kul
Standard

Vil gjerne også få få fram at frykten for selve dyret er litt ubegrunnet. Er det et seriøst sted, så er det trygge, flinke hester, som både er vant til unger og nybegynnere. Velg et sted som utelukkende har shetlandsponnier..

Gammel 20-08-12, 14:48   #63
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vil nok ikke nekte ungene å utfolde seg, hvis det handler om lovlige aktiviteter, fordi jeg er redd. Men jeg liker å utfordre meg selv på ting jeg er redd for. Jeg liker å føle utryggheten og redselen, og at jeg takler det.
Men jeg kunne sagt nei fordi noe er for dyrt, eller krever for mye av meg som forelder, eller slikt.

Gammel 20-08-12, 15:03   #64
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har for øvrig høydeskrekk. Noe ungene er veldig godt klar over, for det har jeg aldri holdt skjult for dem.

Jeg jobber dog med å ikke overføre denne angsten til dem, og jeg mener oppriktig at min angst ikke skal hindre ungenes utfoldelse og utforskertrang. Vi har derfor en regel som heter "Ikke lov når mamma ser på". Det vil si at ungene godt kan klatre høyt til topps i treet, men da må de gjøre det når jeg ikke er i nærheten eller vente til jeg er inne. Eller de må ty til faren, hvis de trenger hjelp. Jeg har for eksempel ingen motforestillinger mot at faren tar dem med på klatring og lar femåringen klatre 15 meter til vært i klatreveggen, men ikke planer om at jeg blir med for å se på!

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-12, 15:07   #65
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Høvdingen har lært seg å snu ryggen til når Hiawata gjør halsbrekkende hoppestunts, og gisper bare høylytt når Hiawata er utenfor hørevidde. Og dette fra en mann som skater!

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-12, 15:07   #66
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har drevet både med alpin, trampett og håndball i årevis.
Jeg har skadet meg definitivt mest på håndballbanen.
Jeg har også vært en svipptur innom stallen, men ettersom jeg er redd hester ble det et kort besøk. Ingen skader der. Min kusine var der langt oftere, datt av en gang og knakk et par bein i hånden da hesten trakket på henne, men hun har ikke tatt langvarig skade av det. Der er det langt verre stilt med meg som såvidt henger sammen.

Og likevel begynner min sønn på håndball i disse dager. :kreisi:

Gammel 20-08-12, 15:09   #67
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjenner forresten ei som nært måtte gi seg med ridningen, pga. korsbåndskade på håndballbanen.

Gammel 20-08-12, 19:52   #68
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Eg ynskjer ikkje å overføra min evnt. angst for noko til mine born, så dei får stort sett prøva seg på kva dei vil. Her i huset er det helst økonomien som set ein stoppar for ting. Nabojenta har vakse opp med ei mor som har angst, og det har før til at det har vært ein god del ho ikkje har fått deltatt i. T.d. skeising saman med venninnene. Eg ser at dette har hemma ho litt, og ho tusler heller åleine når dei andre skal gjer enkelte ting enn å stå og sjå på.

Me er så heldige at søster mi har fleire hestar, så storesøster får ri litt no og då (etter ein god dose allergimedisin). Og favoritthesten er sjølvsagt ein svær, tung lettdøl som er verdens roligaste og tolmodigaste hest. Litt artig med ei tynn, lita frøken på toppen omtrent i spagat fordi hesten er så brei over ryggen.
Lillesøster derimot er mest interessert i paddene rundt stallen. Ho treng ein aktivitet som verkeleg fenger ho, og me har vært inne på tanken om motorcross. Har jo ein flott crossbane i nærleiken, og det hadde sikkert passa midt i blinken for "guttejenta" vår.

Når det er sagt kjem eg aldri til å stilla som avløysar om mine barn bestemmer seg for å satsa på kyr når dei vert store.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:57.