|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#62 |
|
Med nebb og klør
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Ødemarka
![]() ![]() |
Sv: Et lite spørsmålVil gjerne også få få fram at frykten for selve dyret er litt ubegrunnet. Er det et seriøst sted, så er det trygge, flinke hester, som både er vant til unger og nybegynnere. Velg et sted som utelukkende har shetlandsponnier..
|
|
|
#63 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Et lite spørsmålJeg vil nok ikke nekte ungene å utfolde seg, hvis det handler om lovlige aktiviteter, fordi jeg er redd. Men jeg liker å utfordre meg selv på ting jeg er redd for. Jeg liker å føle utryggheten og redselen, og at jeg takler det.
|
|
|
#64 |
|
Bedreviter
|
Sv: Et lite spørsmålJeg har for øvrig høydeskrekk. Noe ungene er veldig godt klar over, for det har jeg aldri holdt skjult for dem. |
|
|
|
|
|
#66 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Et lite spørsmålJeg har drevet både med alpin, trampett og håndball i årevis.
|
|
|
#67 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Et lite spørsmålJeg kjenner forresten ei som nært måtte gi seg med ridningen, pga. korsbåndskade på håndballbanen.
|
|
|
|
#68 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Et lite spørsmålEg ynskjer ikkje å overføra min evnt. angst for noko til mine born, så dei får stort sett prøva seg på kva dei vil. Her i huset er det helst økonomien som set ein stoppar for ting. Nabojenta har vakse opp med ei mor som har angst, og det har før til at det har vært ein god del ho ikkje har fått deltatt i. T.d. skeising saman med venninnene. Eg ser at dette har hemma ho litt, og ho tusler heller åleine når dei andre skal gjer enkelte ting enn å stå og sjå på.
|
![]() |
|
|