|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ferie på SørlandetTusen takk for mange supre tips.
|
|
|
|
#22 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Ferie på SørlandetJeg ville bodd bodd på ihvertfall 2 forskjellige steder hvis jeg skulle vært her i sør i to uker. Jeg anbefaler egentlig Grimstad og Mandal, to vakre og sjarmerende byer på hver sin side av Kristiansand. Fra Grimstad bruker du bare 20 minutter til dyreparken, enda kortere vei til Lillesand, 20 minutter til Arendal også. Masse sørlandsidyll i nærheten, altså. Jeg kjenner noen som leier ut et lite hus på gården sin i Grimstad, strøkent og sjarmerende, for 1000 kroner natten i sommerferien. Kanskje de har ledig neste år? De har ofte gjester der som kommer år etter år. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Ferie på SørlandetHar de utleiehuset liggende ute på nett, Drømmedama?
|
|
|
|
#24 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Ferie på SørlandetDet går jo an å være en uke i Kr.sand området og en uke i Mandal. Da får du dekket begge deler godt og slipper masse kjøring.
|
|
|
#25 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Aug 2012
![]() |
Sv: Ferie på SørlandetSom utflyttet kristiansander med hytte på Sørlandet, har jeg ikke så mange gode tips ift hvor man bør bo. Dvergsnestangen er fint, og mange leier jo ut som dere har nevnt allerede, men det er mye dyrt, særlig hvis man bare er en familie. Vet også at studenthybler i sentrum leies ut om sommeren. Tror jeg ville fulgt med på finn, jeg også. Kjenner folk som leier ut hele huset sitt om sommeren, men det er dyrt, og lurt å være flere familier å dele utgiftene på. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Aug 2012
![]() |
Sv: Ferie på SørlandetNoen ferietips: |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Ferie på Sørlandet- Randesund lysestøperi og gaveloft (har også dyr - veldig populært hos mine barn).
|
![]() |
|
|