|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
med mange baller i lufta
|
Sv: Leie feriehus i "syden" - anbefalinger ønskes!Vi har nettopp kommet hjem fra 14 dager i Frankrike, hvorav 1 uke i et feriehus sørvest for Gap. (3,5 timer fra Nice). Siden huset ligger så langt inne i landet, så er det ikke et hus for strandløver, men det var et kjempefint hus med utrolig gode fasiliteter. Sier som flere andre her at dette overgår charterferie, her kunne ungene springe rundt og leke, svømme, bade og vi kunne slappe av.
|
|
|
#62 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Leie feriehus i "syden" - anbefalinger ønskes!Gi beskjed om du vil ha link til leiligheten vi leier i Tyrkia. Den ligger i Alanya, oppe i åsen bak byen. Stille og rolig. Det er 20 leiligheter der, på et inngjerdet kompleks. Det er som regel ikke folk i mer en 2-3 av leilighetene samtidig. Og vi har hatt dager med bassenget helt alene. Er nå andre sommeren vi er der og vi liker oss veldig godt. Vaktmesteren der og kona (tyrkisk ektepar) er verdens herligste og de elsker barn!! |
|
|
|
|
|
#63 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Leie feriehus i "syden" - anbefalinger ønskes!
Og vi er i heten i Spania nå og jeg sitter her og surfer og titter på leiligheter og ser på flypriser for neste sommer.
|
|
|
|
#64 |
|
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Leie feriehus i "syden" - anbefalinger ønskes!Vi synes også det var helt fantastisk i Fuengirola.
|
|
|
|
#66 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Leie feriehus i "syden" - anbefalinger ønskes!Vi har hittil leid privat via Finn. Bestiller tidlig.
|
|
|
|
#67 |
|
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
Sv: Leie feriehus i "syden" - anbefalinger ønskes!Får kanskje melde ifra her fra Kreta om at huset er fantastisk!
|
|
|
#68 |
|
Multitaskingmaniac
|
Hvor på Kreta er dere Lykken? Vi var der for en uke siden og storkoste oss!
|
|
|
#69 |
|
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
Vi bor ved Kera, ca midt i mellom Kalives og Almyrida. Ikke langt fra koselige Plaka og provinssenterbyen Vamos. Vi bor litt ensomt til oppi åsen blant olivenlunder, må ha leiebil, men er bare 5-10 min fra stedene og stranda. Huset er flott m den utsikten og akkurat nå skifter et engelsk gaypar på sengene og vasket huset tidligere i uken. Lux. Vi liker oss veldig godt, men tror søsteren min foretrekker litt mer sentralt hus. Det er fordeler og ulemper m begge, du får gjerne ikke så usjenert, stort flott hus til samme pris i sentrum av et sted. Det er link til dette huset i tidligere innlegg i tråden.
|
|
|
#70 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: oppi der :peker:
Sv: Leie feriehus i "syden" - anbefalinger ønskes!Da har vi bestemt oss, og valget falt på dette huset. Avreise slutten av juli 2013. |
|
|
|
|
|
#71 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Leie feriehus i "syden" - anbefalinger ønskes!Wow! Det så bare himmelsk ut. |
|
|
|
|
|
#72 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: oppi der :peker:
Det kommer på ca 18.000 pr. familie, og så satser vi på å få fatt i rimelige flybilletter. (Prisene på nettsiden der lyver litt, for siden de begynte med utleie først tidligere i år har de ikke fått fylt opp hele sommeren. De har derfor valgt å sette ned prisen midlertidig nå nylig.) |
|
|
|
|
|
#73 |
|
Carve canem
Hvor: Øvre Romerike
Link?
|
|
![]() |
|
|