|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Pakketips - leie hus i Danmark
Sist hadde jeg tatt med de fillete håndklærne jeg aldri ellers har hjerte til å kaste, men det var på tide å kvitte seg med fillete badelaken uansett, og det er det beste å ha med på ferie altså, vi følte jo for en gangs skyld at vi hadde mindre å pakke da det var på tide å dra hjemover.
|
|
|
#22 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Pakketips - leie hus i Danmark
|
|
|
#23 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Pakketips - leie hus i DanmarkDa vi leide hus var det både vaskemidler og kluter.
|
|
|
#26 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pakketips - leie hus i DanmarkVi bruker krydder og oppvaskmiddel som står igjen i feriehus og setter igjen det vi selv kjøper inn. Har aldri giddet å ta med. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Stiv
|
Sv: Pakketips - leie hus i DanmarkJeg reiser aldri på ferie et sted hvor jeg må lage mat uten å ha med Tupperware potetskrelleren min. Alle andre skrellere er kjipe og vonde.
|
|
|
|
#30 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Pakketips - leie hus i DanmarkVi leide hus i Danmark for tre uker siden. Vi hadde med sengetøy, håndklær og et par vaskekluter. Jeg slengte også en håndfull oppvaskmaskintabletter i en pose for å slippe å kjøpe en hel pakke. Ellers hadde vi ikke med annet enn klær og toalettsaker. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Weeeee
|
Sv: Pakketips - leie hus i DanmarkDu har alt fått en masse gode innspill.
|
|
|
#32 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pakketips - leie hus i DanmarkJeg bruker forresten å ha med klessnor (en sånn rull) og noen klesklyper om jeg husker dem evt kjøper det. Er til nytte hver gang da de snorene som kanskje er der aldri dekker vårt tørkebehov med 6 i familien.
|
|
|
#33 |
|
Kjernesnill
|
Sv: Pakketips - leie hus i DanmarkTørkesnor og voksduk var utrolig bra tips. Og så Candys reiseapotek.
|
|
|
#34 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Pakketips - leie hus i DanmarkJeg skreller ikke poteter i ferien. Jeg har ferie. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Sv: Pakketips - leie hus i DanmarkEn skikkelig kniv, oppvaskkluter og håndklær, oppvasktabletter, vaskepulver, kaffefilter, litt krydder og mel.
|
|
|
#38 |
|
I endring
|
Sv: Pakketips - leie hus i DanmarkJeg begynner å forstå hvorfor folk himler med øynene av oss som reiste en uke til Danmark for to år siden i en liten golf, med barnevogn da sier det seg selv at det ikke var store plassen til bagasje, men det gikk det også. Vi bestillte turen kl 15 og restiste hjemmefra ved midnatt så hadde ikke rare tiden til planlegging.
|
|
|
#39 |
|
Passiv
|
Sv: Pakketips - leie hus i DanmarkAlt av utstyr finnes som regel i huset. Knivene er ofte sløve, så du kan vurdere en god kniv hvis du gidder. Det er gjerne xxxxxl-størrelse på vaskemidler og sånn og dermed ganske dyrt, så en liten pakke vaskemidler og oppvaskgreier er smart. Ellers trenger du sengetøy og kluter og håndklær og sånn. Og kvote med karbohydrater til alt det deilige danske bakverket - i dk starter dagen med å kjøpe inn nybakte rundtykker og en kage hos bakeren. |
|
![]() |
|
|