Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hotell eller aller helst leilighet sentralt i Paris

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-06-12, 22:22   #21
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotell eller aller helst leilighet sentralt i Paris

Ooh! Rett ved Sacre Coeur, og rett på baksiden av Moulin Rouge Det tror jeg kan være et hyggelig sted å bo Litt fargerikt er det dog, men artig distrikt med stoffmarkeder og flott utsikt fra Sacre Coeur, et supert Salvador Dali-museum og i det hele tatt

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-12, 23:26   #22
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så bra! Jeg har kjørt rundt med google-bilen og synes det ser fint ut.

Gammel 26-06-12, 23:33   #23
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Det er ikke langt unna der vår leilighet var heller. så bra ut!

Gammel 02-07-12, 21:48   #24
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ser på samme utleiebyrå, men er veldig usikker på hvor det er lurt å bo. Vi skal ett par dager til Disneyland og ellers skal vi bare være turister i byen var planen. Tar det litt som det kommer, men trenger sentral beliggenhet i forhold til å komme seg til Disneyland.

Vi er 5 personer og kan ikke bruke altfor mye penger på bosted (helst ikke mye mer enn 7000 kr for 5 netter).

Tar gjerne imot tips. Her er lista som kommer opp på de datoene vi sjekker ut nå. http://www.only-apartments.com/SearchResultList.aspx

Gammel 03-07-12, 12:16   #25
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Ingen som kan hjelpe meg.

Gammel 03-07-12, 13:40   #26
Mariss
Superduperaktiv

Mariss sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
Mariss er litt kulMariss er litt kulMariss er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

Jeg, personlig, ville valgt leilighet 1 eller 2 på lista di. De andre (etter min mening) er dårlig strøk. Styr unna arr. 20, 18 (deler av den).... og 2.

Ville heller ikke bodd på den som heter La Happy Family. Den er like ved Metroen Porte Clignacourt. Og der vil du ikke bo....

Gammel 03-07-12, 15:13   #27
Mariss
Superduperaktiv

Mariss sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

Må det være leilighet? Jeg ville heller bodd på et sentralt, koselig hotell...

Gammel 03-07-12, 15:43   #28
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mariss, her.

Må det være leilighet? Jeg ville heller bodd på et sentralt, koselig hotell...

Nei det kan gjerne være hotell, men jeg vil helst at vi skal bo på samme rom. Hvis du har tips til hoteller så tar jeg gjerne imot det også.

Gammel 04-07-12, 09:34   #29
Mariss
Superduperaktiv

Mariss sin avatar

Standard

Jeg har ikke personlig erfaring med hotell i Paris, for jeg bor hos min franske far når jeg er der.

Men jeg elsker elsker elsker St Germain-området og Odeon. Så jeg ville valgt et hotell rundt der: http://www.venere.com/hotels/paris/s...58&ref=1298037

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:33.