Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Acta graco cosmic comfort s eller acta graco belogic?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-07-12, 20:04   #1
Mohj
Nybegynner

Medlem siden: Jul 2012
Mohj har et hav av muligheter foran seg
Standard

Acta graco cosmic comfort s eller acta graco belogic?

Prøver å bestemme meg for sete til minsten, og lurer på hvilke erfaringer dere har med disse setene?
Erfaringer?

Mohj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-12, 20:25   #2
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Acta graco cosmic comfort s eller acta graco belogic??

...

Sist redigert av shute : 12-11-12 kl 18:57.
shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-12, 20:31   #3
Mohj
Nybegynner

Standard

Har sett noen bilder av BeLogic, og at det er en "bøyle" fremme på setet - der hvor beina til småen etterhvert er. Kommer denne iveien? Blir det trangere av den grunn?
Cosmic comfort har jeg vært i butikk å sett på, og det ser bra ut. Men så begynte jeg å lese litt, og ble usikker på om vi heller skulle gå for en BeLogic.

Gammel 02-07-12, 20:34   #4
Mohj
Nybegynner

Standard

Reguleringen til BeLogic, hvordan fungerer den? Er det en hendel, og "klikk-lås" på nivåene, eller er det hjul man vrir på slik som på Cosmic Comfort?

Gammel 02-07-12, 20:55   #5
Mohj
Nybegynner

Standard

Takk for svar!

Gammel 03-07-12, 15:10   #6
Levic
Bør lage seg en tittel selv

Levic sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nær Oslo
Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

BeLogic er tusen ganger bedre enn Cosmic. Ante ikke at de fortsatt solgte Cosmic. Syns det var et skikkelig møkkasete. Fikk det aldri stramt nok i bilen, trangt, tok stor plass osv.

Gammel 03-07-12, 15:16   #7
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Jeg elsker Belogic-en vår! (Jeg var ikke så glad i den da jeg prøvde å flytte den over i min søsters bil i bekkmørket utenfor barnehagen i 25 blå med en sliten og sulten unge i beina, men ellers så.) Ungen sitter veldig godt i den, så får det heller være at man må stramme-stramme-stramme og omtrent sette seg oppi den for å få den til å sitte. Jeg skulle gjerne hatt et sånt sete til bak førersetet, men tror dessverre ikke det går i bilen min. Bøylen foran er ikke i veien, i våre biler er det i alle fall mye bedre beinplass, enn det det blir med Hi-Way II, som vi også har.

Gammel 03-07-12, 16:06   #8
Levic
Bør lage seg en tittel selv

Levic sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nær Oslo
Levic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smartLevic imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja altså, jeg har aldri hatt problemer med å få BeLogic stramt nok. Det var Cosmic jeg snakket om.
Bøylen på BeLogic er ikke i veien heller, og det tar liten plass i bilen. Mindre enn mange andre seter vi har hatt ihvertfall.

Gammel 03-07-12, 17:03   #9
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Levic, her.

Ja altså, jeg har aldri hatt problemer med å få BeLogic stramt nok. Det var Cosmic jeg snakket om.
Bøylen på BeLogic er ikke i veien heller, og det tar liten plass i bilen. Mindre enn mange andre seter vi har hatt ihvertfall.

Jeg snakket om Belogic. Det er ganske plundrete å få det til å sitte fjellstøtt i bilen min, men når det først sitter der, så er det supert.

Svar

Emneord
bilstol

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:38.