|
Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nybegynner
Medlem siden: Jul 2012
![]() |
![]() Acta graco cosmic comfort s eller acta graco belogic?Prøver å bestemme meg for sete til minsten, og lurer på hvilke erfaringer dere har med disse setene? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Acta graco cosmic comfort s eller acta graco belogic??...
Ungen, 2009 Minste, 2013 Sist redigert av shute : 12-11-12 kl 18:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Nybegynner
![]() |
![]() Sv: Acta graco cosmic comfort s eller acta graco belogic??Har sett noen bilder av BeLogic, og at det er en "bøyle" fremme på setet - der hvor beina til småen etterhvert er. Kommer denne iveien? Blir det trangere av den grunn? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Nybegynner
![]() |
![]() Sv: Acta graco cosmic comfort s eller acta graco belogic??Reguleringen til BeLogic, hvordan fungerer den? Er det en hendel, og "klikk-lås" på nivåene, eller er det hjul man vrir på slik som på Cosmic Comfort? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Nybegynner
![]() |
![]() Sv: Acta graco cosmic comfort s eller acta graco belogic??Takk for svar! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Acta graco cosmic comfort s eller acta graco belogic??BeLogic er tusen ganger bedre enn Cosmic. Ante ikke at de fortsatt solgte Cosmic. Syns det var et skikkelig møkkasete. Fikk det aldri stramt nok i bilen, trangt, tok stor plass osv.
![]() |
#7 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Acta graco cosmic comfort s eller acta graco belogic??Jeg elsker Belogic-en vår! (Jeg var ikke så glad i den da jeg prøvde å flytte den over i min søsters bil i bekkmørket utenfor barnehagen i 25 blå med en sliten og sulten unge i beina, men ellers så.) Ungen sitter veldig godt i den, så får det heller være at man må stramme-stramme-stramme og omtrent sette seg oppi den for å få den til å sitte. Jeg skulle gjerne hatt et sånt sete til bak førersetet, men tror dessverre ikke det går i bilen min. Bøylen foran er ikke i veien, i våre biler er det i alle fall mye bedre beinplass, enn det det blir med Hi-Way II, som vi også har.
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Acta graco cosmic comfort s eller acta graco belogic??Ja altså, jeg har aldri hatt problemer med å få BeLogic stramt nok. Det var Cosmic jeg snakket om.
![]() |
#9 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Acta graco cosmic comfort s eller acta graco belogic??
Jeg snakket om Belogic. Det er ganske plundrete å få det til å sitte fjellstøtt i bilen min, men når det først sitter der, så er det supert.
![]() |
![]() |
Emneord |
bilstol |
|
|