|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#23 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Reiseapotek til grisgrendte strøkDet har jeg ikke hørt om, men skal sjekke, Propella.
|
|
|
#24 |
|
Aktiv
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() |
Sv: Reiseapotek til grisgrendte strøkErstatt Eurax med Hydrocortison salve fra apoteket, så får du noe som faktisk hjelper mot kløe. Kan brukes på eksem, soleksem, insektsbitt osv. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Reiseapotek til grisgrendte strøkSupert, takk. Ja, jeg utelat alt av merkenavn bevisst, for ikke å bli beskyldt for reklame, men jeg bruker Brulidine som antiseptisk sårsalve.
|
|
|
#26 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Reiseapotek til grisgrendte strøkVi trenger nok generelt en kortisonkrem, tenker jeg, siden Snorkfrøken kan få eksem.
|
|
|
#27 |
|
Aktiv
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() |
Sv: Reiseapotek til grisgrendte strøkKortisonkrem er alltid kjekt å ha. (Kan til og med brukes ved solforbrenning). |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Passiv
|
Sv: Reiseapotek til grisgrendte strøkAv det som ikke har blitt nevnt (tror jeg) fikk vi akutt behov for nesedråper og en aldri så liten soppkur (Canesten e.l.) på vår ferie. |
|
|
|
#29 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Reiseapotek til grisgrendte strøkNasespray?
|
|
|
#30 |
|
Erfaren
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Reiseapotek til grisgrendte strøkNesedråper/spray i tilfelle noen får tette bihuler når dere skal fly. Saltvanns-nesedråper kan man også skylle sår, øyne osv. med. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Utenlands
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Reiseapotek til grisgrendte strøkDopapir og ev tamponger/bind. Det var nemlig ikke barebare å få tak i da jeg var der. Og god tur. Cuba er fantastisk :forelsket: |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Reiseapotek til grisgrendte strøkHormonspiral. Gotta love it.
|
|
|
#33 |
|
villende
|
Sv: Reiseapotek til grisgrendte strøkNå er jo ikke det noe man direkte har i reiseapoteket, men kan det være en idé å ta med myggnetting til hele gjengen. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Reiseapotek til grisgrendte strøkFlagyl og ciprofloxacin var noe vi hadde i bagen da jeg reiste på utflukter med to leger i jungelen i mellom Amerika. De to dekker visst det meste. Da mannen min ble syk i Egypt var det gastrolege i gruppa vår som styrtet på apotek og handlet sånt over disk. Er tilgangen på dette god trenger du ikke å tenke på det, men er tilgangen dårlig kan det være verd å ta med. |
|
|
|
![]() |
| Emneord |
| cuba, ferie, reiseapotek |
|
|