|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dere som har vært på ChiosTangina var det vel som kunne fortelle mye om øya. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Fortynnet
|
Sv: Dere som har vært på Chios.Det er fint å kjøre rundt på øya. Chios by syns jeg det veldig lite ved, men det er mange andre fine små byer og flotte strender å finne. Vi bodde også i Karfas, og kjørte blant annet til festningsbyen Pirgi og en annen av samme type som jeg ikke husker navnet på i farten. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ferdig!
Sv: Dere som har vært på Chios.Vi var både i Pirgi og Mesta i fjor. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Dere som har vært på Chios.
Det er lite trafikk! Nesten ikke biler på veien da vi var der i fjor. Kjør i vei, dere - det går sikkert bra.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Fortynnet
|
Sv: Dere som har vært på Chios.Jeg syns også det var lite trafikk. Vi kjørte helt opp i nord også. Det jeg ikke liker er sånne stupbratte kronglete veier, så vi unngikk å besøke den fraflyttede landsbyen der innbyggerne hadde kastet seg utfor en klippe da tyrkerne kom. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Dere som har vært på ChiosHar ikke vært på Chios, men har kjørt bil på msnge andre greske øyer. Det går helt fint. Faktisk er Hellas det landet jeg foretrekker når det gjelder bilkjøring. Grekere kjører fint (ihvertfall utenom de store byene) og det er generelt lite trafikk. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Fortynnet
|
Sv: Dere som har vært på ChiosOg så anbefaler jeg sitrusmuseet. http://citrus-chios.gr/en.html |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ferdig!
Sv: Dere som har vært på ChiosTakk for tips dere. |
|