Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kan du sende meg bilde av kjøleskapdøra di? Plis plis?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-06-12, 19:05   #61
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan du sende meg bilde av kjøleskapdøra di? Plis plis?

Jeg trenger å ha noe liggende eller hengende slik at jeg husker det. Det er bare ukeplanen for de to barna, og akkurat nå også info om sommerfest og en annen avslutning. Bilder, takkekort, julekort og bursdagsinvitasjoner har jeg ikke hengt opp.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-12, 19:46   #62
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Synes dere at det er pent med slikt rot på veggen?

Jeg har ikke noe behov for at kjøleskapet mitt skal være pent, men jeg har et behov for å ha informasjon om hva som skal skje og hva vi skal ha til middag lett tilgjengelig.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-12, 20:41   #63
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har det så vakkert rundt meg ellers, at litt rot på to tavler er bare sjarmerende.

Gammel 16-06-12, 21:16   #64
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes det å ha behov for at alt skal være pent alltid og hele tiden er rimelig analt, så det har ikke fallt meg inn en gang.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-12, 21:26   #65
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Rot er vel egentlig ikke pent, men jeg er ikke så opptatt av at det alltid er pent rundt meg. Jeg lar til og med ungene henge opp tegninger der det måtte passe dem, i hele huset.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-12, 21:31   #66
Libra

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Jeg synes det å ha behov for at alt skal være pent alltid og hele tiden er rimelig analt, så det har ikke fallt meg inn en gang.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-12, 21:35   #67
rine
Halloen!

rine sin avatar

rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

Fant bare forklaring på engelsk:

"Anal" means being overly concerned about small details and/or wanting things to be a very specific way...

Gammel 16-06-12, 21:47   #68
Libra

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Takk. Det ga en litt bedre mening.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-12, 22:09   #69
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Beklager det er da mange som bruker det på norsk også. Dette kommer fra freudiansk psykologi og er avledet av begrepet anally retentive (for de som vil google http://en.wikipedia.org/wiki/Anal_retentiveness).

Det er et temmelig vanlig forekommende begrep i UK, og som så mange av disse brukes det ofte på norsk også. Stephen Fry er blandt dem jeg stadig hører bruke uttrykket.

Det er mange "stygge" sarkastiske uttrykk asosiert med dette.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-12, 22:18   #70
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Trenger du flere bilder?

Gammel 17-06-12, 00:36   #71
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har tomt kjøleskap. Alltid. Vil du ha bilde? Knis.

Jeg også. Bortsett fra en magnet som er stillingskrig mellom meg og mannen. Han ser hvor lang tid det tar før jeg fjerner den. Jeg holder ut.

Gammel 17-06-12, 00:39   #72
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En gang skal jeg har et tomt kjøleskap. En gang.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-06-12, 00:40   #73
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

En gang skal jeg har et tomt kjøleskap. En gang.

Mitt er ganske ofte tommere inni enn utenpå.

Gammel 17-06-12, 00:41   #74
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg innser at jeg er oppdratt av min mor. Man har ingenting på kjøleskapet. Man henger heller ikke noe på kjøkkeninnredningen.

Men jeg har hatt oppslagstavle. Ikke spesielt pent, men ganske så funksjonelt. Og jeg synes det er hyggelig med litt barnerelatert rot i ordnede former.

Gammel 17-06-12, 00:42   #75
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Mitt er ganske ofte tommere inni enn utenpå.

Jeg har vokst opp med å ha en ost, servelat og smør som eneste innhold i kjøleskapet. Kjøleskapet mitt er overfylt inni.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-06-12, 00:57   #76
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg har vokst opp med å ha en ost, servelat og smør som eneste innhold i kjøleskapet. Kjøleskapet mitt er overfylt inni.

Nå har jeg ost, skinke og syltetøy, sennep, ketshup og smør + melk og juice, men vi er bare to stykker hjemme og jeg kom meg aldri ut for å handle i dag. Synes veldig fulle kjøleskap er uoversiktlige, men vi pleier å ha litt mer inni enn det vi har i dag, altså.

Gammel 17-06-12, 01:11   #77
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Kjølekapdøra vår er et tragisk syn der den står, full av lapper og ikke minst fingermerker...

Mannen var dypt fortvilt da det gikk opp for han at døra faktisk var magnetisk, og jeg var dypt fortvilt da jeg oppdaget at det rustfrie stålet var en magnet på fingermerker.

Men for all del...vil du ha bilde, så skal du få

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-12, 01:14   #78
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg lar til og med ungene henge opp tegninger der det måtte passe dem, i hele huset.

Er du fullstendig ute av kontroll?

Gammel 17-06-12, 07:21   #79
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Jeg har gjerne barnas ting fremme, men ikke på kjøleskapet. Jeg har jo vegger.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-12, 07:50   #80
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Jeg har gjerne barnas ting fremme, men ikke på kjøleskapet. Jeg har jo vegger.

Men du spurte jo om vi syntes det var pent med rot på veggen?

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:18.