|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
VeloppDragen
|
Sv: Synes du mat er spennende/interessant?Nei, jeg er ikke spesielt interessert i mat. Jeg likte matbloggen, men kunne ikke tenke meg å bruke penger på å gå ut og spise så eksotisk mat.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#62 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Synes du mat er spennende/interessant?Jeg lærte aldri å lage så 'komplisert' mat hjemmefra, var aldri interessert i matlaging, og slik forble det. I dag lager jeg ting hvis det er vesentlig forskjell å bake/styre selv, foran å kjøpe det ferdig. Jeg liker mat, det er ikke det, men det er ikke veldig viktig for meg, og ikke verdt å bruke mye tid/penger på. Sist redigert av Dronningen : 31-05-12 kl 09:43. |
|
|
|
|
|
#63 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Synes du mat er spennende/interessant?Jeg er nok over snittet interessert. Jeg er opptatt av sunn og variert mat, og det sender meg ut på en reise i bloggeoppskriftkokebokverden. Jeg er mest opptatt av grønt og fiskeretter, enn av kjøttretter, så det er noe min kjøttelskede mann bare har måtte venne seg til. Når det gjelder restaurantbesøk foretrekker jeg asiatisk mat. Mye grønnsaker, mye mat på tallerken og til en ok pris.
|
|
|
#64 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Sv: Synes du mat er spennende/interessant?Jeg er ganske interessert i mat, og får høre at jeg er en habil kokk. Jeg liker å dekke et hyggelig og fint bord, og disker gjerne opp med retter jeg aldri har prøvd før. |
|
|
|
|
|
#65 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Synes du mat er spennende/interessant?Jeg har arvet matinteressen etter min mor. Mor var dronningen av Toro.
|
|
|
#66 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Synes du mat er spennende/interessant?Å reise på storbyferie uten å ha gjort research på restaurantar og gjerne bestilt bord kunne ikkje falt meg inn. Eg er enda bitter for at eg ikkje fikk spist på The River Café i NY i fjor!
|
|
|
|
#67 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Synes du mat er spennende/interessant?
Og jeg som trodde vi hadde over gjennomsnittet med elektriske duppeditter til kjøkkenbruk.
|
|
|
#68 |
|
etterpåklokest
|
Sv: Synes du mat er spennende/interessant?Jeg liker lage mat, og synes det er tilfredsstillende og få til god og næringsrik mat. Jeg liker prøve nye ting og lære meg nye retter og kombinasjoner. |
|
|
|
|
|
#69 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Synes du mat er spennende/interessant?Og så innrømmer jeg at jeg er litt snurt fordi mannen ofte har reist på "matsmaketurer" med jobben, jeg vil også spise på Noma og jobbe på 2-stjerners restaurant i Østerrike, lade opp til vingårdsmiddag i Italia med spa, uten å bekymre meg for annet enn om det er nok hull på beltet til å fullføre måltidet. (Men den gangen han kom hjem fra jobbreise og hadde gått opp 3 kg på en knapp uke knegget jeg litt.)
|
|
|
#70 |
|
kamerat
|
Sv: Synes du mat er spennende/interessant?Jeg har også vokst opp med et hverdagskosthold av den typen, Cuya, brutt opp med farmors høybursjoase overflodskjøkken og stor vilje til feiring av alt mulig. Jeg har visst bare tatt med meg de to siste erfaringene videre.
|
|
|
#71 |
|
Borte
|
Sv: Synes du mat er spennende/interessant?Jeg liker å lage mat, spise mat og alt som har med mat å gjøre og er nok ganske opptatt av mat. Men særlig vitenskapelig eller nerdete er jeg ikke - mer på nivået "god mat" og "vond mat".
|
|
|
#72 |
|
Er frisk!
|
Sv: Synes du mat er spennende/interessant?Jeg liker mat, jeg liker å lage mat (veldig godt til og med) og jeg vil spise sunt og lager stort sett all mat fra bunnen - men jeg er ikke interessert i mat som i å ha lyst til å prøve masse rare, nye smaker og planlegge restaurantbesøk i forveien. Jeg har mellom 30 og 40 middagsretter i hodet og varierer mellom dem. For at en ny middagsrett skal komme inn på lista må jeg ha spist den et sted og likt den veldig godt - jeg blar ikke i kokebøker eller leser matblogger for å finne nye ting.
|
|
|
|
#75 |
|
Glamorøs
|
Sv: Synes du mat er spennende/interessant?
Nei, ikke Noma-lenge. Vi bestilte dagen før en gang, men da måtte vi ta til takke med en slot kl 14. Det var også fullere før jul enn midt på sommeren. Et paruker før urde holde.
|
|
|
#76 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Synes du mat er spennende/interessant?Jeg er under middels interessert i mat og gourmet i den forstand at jeg ikke leser noe særlig om det eller har lyst til å besøke alle de flotte restaurantene.
|
|
|
#77 |
|
Helt vanlig
|
Sv: Synes du mat er spennende/interessant?Nei jeg synes mat er mindre interessant, det er ikke der jeg legger energien for å si det sånn. Men jeg kan godt prøve nye ting om det frister og jeg liker å få servert god mat som jeg helst slipper å betale så mye for..
|
|
|
#78 |
|
Epikur
|
Sv: Synes du mat er spennende/interessant?Jeg elsker mat.
|
|
|
#79 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Synes du mat er spennende/interessant?Harriet, ved å lese om din kjærlighet blei min sterkere.
|
|
|
|
#80 |
|
kamerat
|
Sv: Synes du mat er spennende/interessant?Harriet er søstra mi.
|
![]() |
|
|