|
|||||||
| Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#781 |
|
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva strikker du nå IIIBle nettopp ferdig med denne:
|
|
#784 |
|
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hva strikker du nå IIIEt nytt par sokker er underveis. |
|
|
|
|
#785 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hva strikker du nå IIIJeg hekler lapper igjen, tenkte laget et vognteppe til ei venninne som fikk ei jente for tre uker siden. Begynte sent lørdagskvelden, og var på farten det meste av gårsdagen, men har allerede 20 lapper!
|
|
#786 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Sv: Hva strikker du nå IIIJeg strikker babyteppe. I hvit babyull. Har ikke mønster, men strikker rillestrikk fra hjørne til hjørne. Begynte først med en hullkant langs kanten, men ombestemte meg igjen. Tenkte jeg skulle prøve meg på å hekle kant rundt i stedet.
|
|
#787 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hva strikker du nå IIIJeg strikker babylue.
|
|
#788 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hva strikker du nå III
30 lapper ...men trenger bare 20 stk til et vognteppe, så nå er jeg over halvveis på monteringen av det første teppet. Det andre jeg planlegger, skal gå til Amandaprosjektet hadde jeg tenkt.
|
|
#789 |
|
Hjuleglede
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hva strikker du nå IIIJeg skulle prøve å hekle en blomst igår. Veldig enkel og gjort på no time stod det i oppskriften. Nok en gang kan jeg bare slå fast at jeg sjelden føler meg mer mislykket enn når jeg skal prøve å hekle. |
|
|
|
|
#790 |
|
Hertuginne
|
Sv: Hva strikker du nå III@Absalone: Hvilken oppskrift bruker du til det teppet, og hvilket garn?
|
|
#791 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva strikker du nå IIIEr på siste armen til ulltrøya til junior, 23 cm var den i går kveld, ikke strikket noe i dag, men den skal opp til 42 cm. |
|
|
|
|
#793 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hva strikker du nå III
Drops Delight til rutene, Drops Fabel til montering. Oppskrft også fra Garnstudio. Kan finne link.
|
|
#794 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva strikker du nå IIIJeg er straks ferdig med denne i dette vakre garnet fra three irish girls. Garnet er i merinoull og bambus, og helt utrolig nydelig og blankt og mykt. Har tatt laaang tid, siden det har vært bakcup-prosjekt for ymse sjalprosjekter de siste månedene. |
|
|
|
|
#796 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva strikker du nå III...også fikk jeg visst litt dilla på småjentekjoler og det flotte garnet fra three irish girls... så jeg har bestilt garn til disse to kjolene+har noe på lager jeg også kan bruke: |
|
|
|
|
#797 |
|
Skriv og skriv og skriv
Hvor: Det meste er nord
Sv: Hva strikker du nå IIIJeg har begynt på disse:
|
|
#798 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Sv: Hva strikker du nå IIIHelgens innsats resulterte i to Baktusskjerf ferdig strikket og festet tråder på. |
|
|
|
|
#799 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hva strikker du nå IIIJeg er kommet over halvveis på denne, bare i hvitt babyull.
|
|
#800 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Sv: Hva strikker du nå IIIJeg strikker ugleskjerf, eller Hogwarts Express som de heter: |
|
|
![]() |
|
|