|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Et spørsmål om sjokoladeJeg skal prøve alt dette når jeg har fått ferdig loftet.
|
|
|
#82 |
|
Off the map.
|
Sv: Et spørsmål om sjokoladeJeg synes både Nidar og Freia er godt jeg. Men Minde Sjokolade spiser jeg ikke hvis kan slippe. Dvs jeg spiser det jo, men jeg kjøper det aldri selv. Det er en bismak der jeg ikke helt kan beskrive.
|
|
|
#83 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Et spørsmål om sjokolade200g sjokoladene er helt klart best. Jeg foretrekker Walters fremfor vanlig melkesjokolade. Stratos er også fantastisk godt. Det meste av Nidar og Freia er veldig godt. Minde sine sjokolader i løsvekt kan du dog få billig av meg. Eneste unntaket er Ris sjokoladen til Minde. Den er brukbar.
|
|
|
|
#84 |
|
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Et spørsmål om sjokolade
|
|
|
#85 |
|
Guardian of the galaxy
|
|
|
|
#86 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Jeg er hjertens enig! |
|
|
|
|
|
#88 |
|
|
Sv: Et spørsmål om sjokoladeMinde sjokolade er den vondeste, ja.
|
|
|
|
#89 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Et spørsmål om sjokoladeJa, Minde har bismak og rar konsistens. Samme med Hval. Hval har mindre bismak, men det skyldes vel lite smak i det hele tatt.
|
|
|
|
#92 |
|
En Som Trener
|
Sv: Et spørsmål om sjokoladeNylig operert og på flytende kost, hva gjør jeg inne i denne tråden!?
|
|
|
#93 |
|
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Et spørsmål om sjokoladeJeg vurderer å gå en lang tur bare for å få plass til en halv sånn kokossjokolade i kaloribudsjettet mitt.
|
|
|
#94 |
|
|
Sv: Et spørsmål om sjokoladeDefinitivt Nidar-fan. Stratos og Troika er fabelaktig. For ikke å snakke om marsipan. Da MÅ det være Nidar om det skal være verdt det. Freia har noen gode. Walters mandler som favoritt sammen med mandelstang. Minde havner neders på rangstigen. Kjøper jeg aldri. |
|
|
|
|
|
#95 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Et spørsmål om sjokoladeMandag, folkens, det er bare mandag! Ignorerer tråden, og går og gjør meg klar til spinningtime. |
|
|
|
|
|
#96 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Et spørsmål om sjokoladeVi henger igjen etter helgen. Rester. Etterslep. Jeg stappet innpå en hel crispo i går, to biter lå igjen i dag. De forsvant rimelig kjapt i det jeg kom inn døra her..
|
|
|
|
#97 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Et spørsmål om sjokoladeIskald Helnøtt er best, tett fulgt av Toblerone. |
|
|