|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Barnebursdag - hvor mye feirer dere?Jeg synes ikke du må holde to fester bare for at det skal være to. Hvis dere markerer dagen hjemme i tillegg til barneselskap, så holder det i massevis.
|
|
|
|
#22 |
|
I mål
|
Sv: Barnebursdag - hvor mye feirer dere?Vi har hatt 2 familiebursdager og 1 barnebursdag, da med barnehage/klassevenner. Vi droppet å feire med venner med barn etterhvert som det ble barnehagebursdag. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Er frisk!
|
Sv: Barnebursdag - hvor mye feirer dere?Vi har bare barneselskap. Ungene er strålende fornøyde, så da gjør vi ikke noe mer ut av det. Familien vår kommer ikke hit fordi en av ungene har bursdag. På selve dagen får barnet velge middag, og så får h*n gaver fra oss og noen ganger besteforeldre. Jeg baker som regel også noe godt som vi har til dessert.
|
|
|
|
#24 |
|
Erfaren
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barnebursdag - hvor mye feirer dere?Vi har ikke familie her, så vi har barnebursdag og så har vi familieselskap med bare søsken og foreldre. Familieselskapet er da f.eks. ut å spise eller boller og kakao til kvelds. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barnebursdag - hvor mye feirer dere?Vi har små barn som enda ikke har hatt barneselskap, jeg antar Knerten kanskje skal ha i år når han blir fire?
|
|
|
#26 |
|
Glamorøs
|
Sv: Barnebursdag - hvor mye feirer dere?
Hiawata har ingen søsken, så vår lille feiring blir bare oss tre. Jeg syns ikke du trenger å arrangere en ekstra bursdag bare fordi han skal ha to fester. Siden dere får gaver fra mange av disse vennene, kan det jo være hyggelig å invitere dem også. Men syns ikke det er noe krav, altså.
|
|
|
#27 |
|
Weeeee
|
Sv: Barnebursdag - hvor mye feirer dere?Vi har stor familie og har derfor familiedager over to dager i den helgen som er nærmest.
|
|
|
#28 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barnebursdag - hvor mye feirer dere?
Han får som regel ikke gave fra vennene, men fra familien som bor langt unna.
|
![]() |
|
|