|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#102 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du smilt av i dag?Jeg smilte da jeg prøvde en lenke som ikke har passet tidligere og som jeg nå kan bruke! |
|
|
|
|
|
#103 |
|
Smugleser
|
Sv: Hva har du smilt av i dag?I dag har jeg ledd over at fotballaget til Andungen snudde 4-1 til 4-5 i løpet av kampens siste 6 minutter. Og byttet skjedde da den premature lille tassen min ble bytta inn, snudde stemningen og scoret 2 mål på rappen. : hes og barnslig solgt og rørt:
|
|
|
#104 |
|
|
Sv: Hva har du smilt av i dag?Jeg har smilt av lillebror på seks som ryddet av frokostbordet uten at jeg ba ham om det, og forklarte det med at "da slapp du å reise deg og gjøre det nå som du lå på sofaen og leste sammen med storebror". |
|
|
|
|
|
#105 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Apr 2012
![]() |
Sv: Hva har du smilt av i dag?Jeg har smilt/ledd av femåringen min som utbrøt" Oj, fine pupper mamma" når jeg stelte meg på badet idag. Og da han skulle prøve å ta pushup sammen med pappaen sin nå i kveld, Hehe |
|
|
|
|
|
#106 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva har du smilt av i dag?Herlig, Solsikken!
|
|
|
#107 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du smilt av i dag?Jeg har smilt masse i dag, men det er spesielt to ting jeg tenker ekstra på: |
|
|
|
|
|
#108 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Hva har du smilt av i dag?For noen dager siden så fant jeg omsider igjen kassen med masse bilder. Den har vært borte i evigheter, og inneholder blant annet alt av bilder fra da guttungen kom til.
|
|
|
#109 |
|
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Sv: Hva har du smilt av i dag?Jeg har smilt av snart fireåring som overdriver r'ene sine og har det mest uttrykksfulle ansiktet når hun snakker
|
|
|
#110 |
|
tradisjonell figur
|
Sv: Hva har du smilt av i dag?Pellet en halv neve ugress fra blomsterbedet, og de store ungene sto opp på første vekking. Sola skinner, det er vindstille og jeg har nesten nye solbriller
|
|
|
#111 |
|
intro
|
Sv: Hva har du smilt av i dag?Jeg smilte av at det var hele 4,5 grader i morges, og ikke 3, som det var meldt. (Og så hevet jeg meg selvfølgelig over at det høljregnet, og ikke duskregnet, som det var meldt.
|
|
|
|
#112 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Horten
![]() |
Sv: Hva har du smilt av i dag?I dag har jeg smilt av dyra som sover i sofaen sammen alle tre. Smilte også da jeg sto opp og alle barna var oppe og i rute selv om jeg forsov meg litt. |
|
|
|
|
|
#114 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Hva har du smilt av i dag?Jeg kan ikke la være tenke på et kapittel fra Vaffelhjarte jeg leste i går. Farfar bruker møkkasprederen til å slukke St.hans bålet for å berge den gamle dokka som er inni heksa på toppen. Det ble muntert da 5 åringen skjønte hva jeg hadde lest.
|
|
|
|
#115 |
|
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Sv: Hva har du smilt av i dag?Musikken til sh'bam 7 :nerd: og solen som tittet fram da jeg sto på perrongen og ventet på toget. (som ikke var forsinket)
|
|
|
#116 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Hva har du smilt av i dag?Jeg har smilt av noe fint jeg laget på jobb i dag.
|
|
|
#118 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva har du smilt av i dag?
Og hun har vært i hagen min. Jeg tror hun så etter kaninen. Søta! |
|
|