|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#82 |
|
En som trener
|
Sv: Er det noe felles for dem du har falt for?Tja, de (n=2) er like gamle (fire år eldre enn meg), smarte (viktig), snille (enda viktigere), litt distré og gode fedre. Utseendemessig er de nokså ulike, men ca like høye. Jeg kan ramse opp ganske mange ulikheter også (heldigvis?). |
|
|
|
|
|
#83 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Er det noe felles for dem du har falt for?De jeg har vært betatt av sånn utseendemessig opp gjennom årene har helst sett litt rocka ut, heller enn friskustypen.
|
|
|
|
#84 |
|
wizzzard
|
Sv: Er det noe felles for dem du har falt for?Tja, dei har hatt ganske eh.. spesielle mødre. Kan sikkert tolkast på mange vis.
|
|
|
#86 |
|
intro
|
Sv: Er det noe felles for dem du har falt for?Hm, de fleste har nok vært noenlunde blonde i en eller annen avskygning - mest helt mørkeblonde. Både den store barndomsforelskelsen, eks-samboeren og mannen er mørkeblonde, skoleflinke fotballspillere. Eksen og mannen er siv.ing.-er.
|
|
|
|
#87 |
|
intro
|
Sv: Er det noe felles for dem du har falt for?
Men hva med de gamle utringningene?
|
|
|
|
#88 |
|
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det noe felles for dem du har falt for?Kan ikke se noen fellesnevner, nei.
|
|
|
#89 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det noe felles for dem du har falt for?Samme utdannelse, morsomme og snille. Utseendet har vært ganske ulikt.
|
|
|
#90 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det noe felles for dem du har falt for?Utadventhet ser visst ut til å være greia her i gården. Med unntak av sytepaven jeg var sammen med da jeg var Meget Ung. |
|
|
|
|
|
#91 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Er det noe felles for dem du har falt for?Alle har vært slanke eller tynne, ja.
|
|
|
#92 |
|
Yes, we can!!
|
Hva er BPD?
|
|
|
#95 |
|
både her og der
|
Sv: Er det noe felles for dem du har falt for?De har vært ganske lave, mellm 170 og 180 (med ett unntak), stort sett blonde (med ett unntak), og meget utadvendte, morsomme og sosiale med en kjapp replikk på lur.
|
|
|
#96 |
|
Søt og rar
|
|
|
|
#97 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Sv: Er det noe felles for dem du har falt for?2 av dem hadde fødselsdag samme dag som jeg, den ene født samme dag som meg.
|
|
|
|
#98 |
|
Det kan alltid bli verre.
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Korrekt.
|
|
|
#99 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Er det noe felles for dem du har falt for?Oi, kom på en fellesnevner til for de to som jeg virkelig falt for ( men dom jeg aldri fikk). De har samme utdannelse og har nå samme tittel, selv om de ikke arbeider helt på samme gren. De to andre har også høyere utdannelse, en økonom og en Siv.ing.
|
|
|
#100 |
|
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det noe felles for dem du har falt for?Vakre hender.
|
![]() |
|
|