|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
| Se resultatene: Liker du karamellpuddingen fra Kos? | |||
| Jah! Den er utrolig god! Namnam! |
|
14 | 11,20% |
| Helt grei den! |
|
24 | 19,20% |
| Tja, har smakt den, men husker ikke |
|
16 | 12,80% |
| Dårlige greier, den er jo ikke noe jeg har laget fra bunnen av selv |
|
8 | 6,40% |
| Har ikke smakt den enda |
|
35 | 28,00% |
| Har ingen planer om å helle det greiene der i min kropp, nei |
|
28 | 22,40% |
| Deltakere: 125. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#42 |
|
Snøavhengig
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Blåsborttoppen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du smakt denne, og liker du den?Jeg synes den er brukbart god, og mye bedre enn hjemmelaget, som jeg verken tåler eller liker.
|
|
|
#43 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du smakt denne, og liker du den?Har ikke eller kommer ikke til å smake den. Liker ikke karamellpudding.
|
|
|
|
#44 |
|
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du smakt denne, og liker du den?Svarte det siste alternativet .. Kan ikke fordra karamellpudding ..
|
|
|
#45 |
|
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du smakt denne, og liker du den?Tror jeg har smakt den, men den kunne ikke ha gjort noe stort inntrykk.
|
|
|
#49 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du smakt denne, og liker du den?Den er helt grei, men kan ikke måle seg mot min hjemmelagede. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Har du smakt denne, og liker du den?Har smakt, men kommer ikke til å smake den igjen. |
|
|
|
|
|
#53 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Sv: Har du smakt denne, og liker du den?Du hadde ikke *liker ikke karamelpudding* som svar anternativ
|
|
|
|
#54 |
|
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Har du smakt denne, og liker du den?Vi hadde faktisk denne til dessert på søndag. Middagen ble inntatt ute på tur og som turdessert er denne typen veldig praktisk. Vi har som regel pleid å kjøpe sjokoladepudding-begrene, men denne gangen var nærbutikken utsolgt for det, så da ble det karamellpuddingen fra Kos. Det var en kjempeskuffelse og ingen av de fire som fikk, spiste mer enn et par skjeer hver. Dette var rett og slett ikke godt. |
|
|
|
|
|
#55 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Har du smakt denne, og liker du den?Har ikke smakt den, men kunne kjapt ha kjøpt den. Sikkert god. Lager ikke sånt selv. |
|
|
|
|
|
#56 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Har du smakt denne, og liker du den?Har smakt for lenge siden, synes den er helt grei mener jeg å huske.
|
|
|
#57 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Har du smakt denne, og liker du den?Jeg spiser ikke karamellpudding, så jeg har ikke smakt og har ikke planer om det heller.
|
|
|
#58 |
|
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Har du smakt denne, og liker du den?Kan virkelig ikke fordra karamellpudding, så jeg har ingen planer om å smake denne. Søler ikke bort kalorier på slikt. |
|
|
|
|
|
#59 |
|
Pauset
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() |
Sv: Har du smakt denne, og liker du den?Er det lenge siden jeg har spist hjemmelaga karamellpudding så smaker den ok. Men en gang hadde vi spist hjemmelaga karamellpudding en dag i jula, så smakte vi denne et par dager etterpå - og med smaken av den fantastisk gode hjemmelaga puddingen friskt i minne - smakte den ikke noe godt! |
|
|
|
|
|
#60 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Har du smakt denne, og liker du den?Jeg syns den er knallgod. Det er en EGEN dessert, det er ikke det samme som hjemmelaget karamellpudding, så jeg får ikke til å sammenligne det.
|
![]() |
|
|