|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#201 |
Fångad av en stormvind
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Frittgående
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Pene klær når man skal utJa, de har penere klær om vi skal ut å spise, på teater og sånne ting. Ikke stivpyntet akkurat, men penere enn barnehageklær, ja.
![]() |
#202 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Pene klær når man skal utSkal vi noe rett etter at jeg har hentet Jonas i barnehagen, tar jeg med ett rent klesskift og litt penere sko og vasker og skifter på han i barnehagen. Jeg mener, jeg KAN jo ikke ta med den gutten ut blant siviliserte folk sånn som han ser ut når jeg henter han. Det ser ut som om han trives aller best i bunnen av en søledam. |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Pene klær når man skal ut
Selvsagt har de egne meninger alle tre. Heldigvis har jeg unger med god smak. |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Ustabil
|
![]() Sv: Pene klær når man skal utVi er av dem som begrenser "penklær-bruken" til et minimum. Både til oss voksne og til barna. |
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Pene klær når man skal utHvem har sagt at man skal sitte på stas og ikke kan være aktiv i penklær? For en snever holdning. Vi har faktisk ingen klær som man ikke kan leve i selv om de er pene. Og bunaden er i samme gata. |
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Ustabil
|
Syns jeg ser deg og barna på skogstur i bunad. |
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
navnet sjemmer ingen
17. mai går vi aldri i skogen. Da er det morgentog, deilig frokost, barnetoget, middag i en eller annen hage, 17. mai-morro på skolen og bildeseanse i hagen. Hvert år det samme til barnas begeistring. Og vi føler ikke for å ta på bunad når det er skogstur. Alt til sin tid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
I mål
|
![]() Sv: Pene klær når man skal utJeg er vel enig i at man ikke alltid kan kle seg på en måte som gjør at man kan ta en impulstur til skogs |
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Passiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Pene klær når man skal ut
Signerer Inagh, bare bytter ut gutta med jenta. |
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
Ser lyst på livet
|
Iset, hva synes du om Karen-drakta? Jeg synes den er kjempefin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Pene klær når man skal utJeg pynter ikke ungene så mye for å ta en tur til byen, men har noen prinsipper som er ufravikelige. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|