|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trinny & Susannah i NorgeJeg tror fortsatt han mener det humoristisk. Synes det er herlig at vi har slike typer.
|
|
|
#42 |
|
Glamorøs
|
Sv: Trinny & Susannah i NorgeHerlig at vi har litt dumme mennesker på TV som ikke skjønner verken humor eller ironi? Jaja.
|
|
|
#43 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Trinny & Susannah i NorgeJeg er bare åpen for at det skal være høyde for alle typer mennesker. Så lenge man er snill og grei, så synes jeg det er interessant i seg selv med forskjellige mennesketyper. Jeg brenner litt for takhøyde for at man ikke behøver å være PK. For hva er egentlig det. Men dette er jo en total spinoff. :lister_meg_ut:
|
|
|
#44 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Sv: Trinny & Susannah i Norge
Men en interessant spinoff. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Glamorøs
|
Det er jeg helt enig i. Men jeg syns fremdeles det er pinlig når folk later som de kan mer enn de gjør.
|
|
|
#46 |
|
Borte
|
Sv: Trinny & Susannah i NorgeJeg syns det er interessant å se hvor ofte begrepet PK brukes i sammenhenger det umulig kan høre hjemme. JT er ikke lite PK, han er enfoldig og litt enkel og sier ting på TV som om de skulle vært sannheten når de er bare tull. Det er ikke politisk ukorrekt tuftet eller sagt for å provosere, det er sagt fordi han tror han har rett - det ser man jo av det store behovet for bortforklaring i etterkant. Han er en av grunnene til at fjernsyn stort sett handler om å behandle folk som om de var litt hjernedøde. Det gjelder i grunnen ikke bare Jan Thomas som sådan, men hele måten fjernsynsunderholdning er bygget opp og presentert på.
|
|
|
#47 |
|
Fortynnet
|
Sv: Trinny & Susannah i NorgeHer jeg ligger og vegeterer foran tv har jeg nå fått med meg tre episoder av Trinny og Susannah i Norge. Jeg kan ihvertfall slå fast at de har ikke akkurat giddet å style seg selv så veldig til Norgesturen. Hun som ikke er tynnest av dem (husker aldri hvem som er hvem) har jo flere cm grå ettervekst og bh som lager dobbeltpupp. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Dig for victory!
|
Ikke sant. Jeg synes de var noen hakk bedre den aller første sesongen - jeg hadde ikke sansen for puppeklåing og hobbypsykologi da heller, men da var det i det minste et slags budskap om at alle kan se bra ut, om de går inn for å bruke klær til å skjule eller framheve de riktige tingene. Nebb og nervegift passer dårlig inn i det bildet, så der mista de meg.
|
|
|
|
#50 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Trinny & Susannah i NorgeNebb? Jeg har ikke sett mer en en engelsk og en norsk episode, så den skjønte jeg ikke? |
|
|
|
|
|
#51 |
|
På (opp?)tur
|
Sprøytet noe greier inn i leppene så overleppen ser ut som et nebb.
|
|
|
|
#52 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
|
|