Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-02-12, 09:46   #661
-Nj-
-Holy macaroni-

-Nj- sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Sv: Den enda nyere enormt lange shoppingfrydetråden!

Kommer det en visetraad av kjolene?

-Nj- er ikke aktiv  
Gammel 24-02-12, 10:01   #662
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Jeg hermet etter Absalone og stakk innom Lindex i går:

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv  
Gammel 24-02-12, 10:55   #663
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Fiiin, Kaprifol!!

Gammel 24-02-12, 16:22   #664
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Jålebeinet er ikke aktiv  
Gammel 24-02-12, 16:36   #665
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hentelapp på Rød Kjole, 221 kr å betale. Spennende!

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 24-02-12, 19:23   #666
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Rød kjole prøvd, den satt perfekt og var skikkelig fin! Både mann og tiåring sa WOW!! helt uoppfordret. Puppene mine ble ikke spesielt verken mindre eller større, lengden omtrent akkurat til kneet (1,73). Tungt fint stoff, fin rødfarge, bra kjøp!

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 24-02-12, 19:25   #667
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pleier du å kjøpe 14 på Boden også?

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv  
Gammel 24-02-12, 19:27   #668
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Som regel 14, men jeg har også 12 (med stretch), og faktisk en i 16 (som er helt uten stretch, veldig lite plass til pupper og alle reviews gikk ut på at den var liten i størrelsen).

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 24-02-12, 19:28   #669
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

:vurderer å bestille en i 16 med en gang:

:gærning:

Toffskij er ikke aktiv  
Gammel 24-02-12, 19:33   #670
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Jeg har 14 i Amalfi og den burde jeg egentlig hatt 12 i. Denne her satt tettere rundt brystet altså.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 24-02-12, 19:35   #671
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Standard

Jeg har 16 i Amalfi, og den er klart på den romslige siden.

Jeg bestilte 16, jeg.

Toffskij er ikke aktiv  
Gammel 24-02-12, 22:58   #672
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

KappAhl XLNT. Det er små gullprikker på den og, som ikke synes på bildet:

Gammel 24-02-12, 23:28   #673
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Kjempefin, Salt!

Benzo er ikke aktiv  
Gammel 25-02-12, 09:14   #674
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Jeg bestilte 16, jeg.

Og kanskje en vise-fram-Den-Røde-Kjole-tråd kan være på sin plass?

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 25-02-12, 12:36   #675
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Standard

Tror nok det. :koko:

Toffskij er ikke aktiv  
Gammel 25-02-12, 16:10   #676
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Tunika,

Kjole,

Tights, som jeg ikke vet om jeg liker,

Tunika,

70 % på alt, har selv aldri hatt tøy fra Mycinnamongirl, men til de prisene tar jeg sjansen å prøver. De plaggene jeg har til ungene, som begynner å bli en del, er super gode om ikke annet.
Vet ikke om det er helt min stil heller, men prøver.

Grøten er ikke aktiv  
Gammel 25-02-12, 17:19   #677
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sko. Igjen.

Samt ett par i en nydelig grønn farge. Men bildet av de er borte fordi jeg, JEG, kjøpte det aller siste paret.

Sist redigert av Kula : 25-02-12 kl 17:36.
Kula er ikke aktiv  
Gammel 25-02-12, 17:47   #678
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Jihaaaa! Rød kjole er hentet og prøvd og den satt utrolig flott! . At jeg passet inn i 10 er nesten helt utrolig! .

Gammel 25-02-12, 18:17   #679
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av amor, her.

Jihaaaa! Rød kjole er hentet og prøvd og den satt utrolig flott! .

Jeg er også så fornøyd at jeg vurderer å kjøpe en sort eller grønn (eller begge ).

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 25-02-12, 18:23   #680
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Jeg er også så fornøyd at jeg vurderer å kjøpe en sort eller grønn (eller begge ).

Da er vi to! . Grønn.......

Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:37.