|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#23 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Familiefrokost i helgeneVi spiser alltid frokost sammen i helgene. Unntaket er når jeg kommer hjem fra nattevakt. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Familiefrokost i helgeneVi bytter på å sove lenge så den som står opp først fikser frokosten. Vi pleier å ha rundstykker eller godt brød, kokte egg, godt pålegg, kaffe, te, juice, tente lys, og så sitter vi lenge og spiser og skravler. Hele familien spiser sammen både lørdag og søndag. Kjempekoselig. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Familiefrokost i helgeneVi har felles frokost lørdag og søndag. Rundstykker og god tid, og ungene kan spise sjokoladepålegg eller drikke sjokomelk hvis de vil. Kleskoden er morgenkåpe eller noe tilsvarende lekkert. Stearinlys om vinteren.
|
|
|
|
#26 |
|
|
Sv: Familiefrokost i helgeneVi har alltid felles frokost, med egg, te, godt pålegg og plastpakkete rundstykker som varmes i ovnen.
|
|
|
#27 |
|
I mål
|
Sv: Familiefrokost i helgene
Så koselig, håper vi også kan få til det den dagen S 2 år starter med nachspiel. Det drøyer vel litt håper jeg |
|
|
|
|
|
#28 |
|
re:designer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Familiefrokost i helgeneVi dekker på bordet på Lørdager og Søndager, da har vi også egg. Men på hverdager får ungene bare en skive som jeg har smørt på for de. Det er aldri tid til noe annet her før de blir sendt på skolen.
|
|
|
#29 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
![]() |
Sv: Familiefrokost i helgeneVi bruker kanskje litt mer tid i helgene, men ellers er det veldig likt som resten av uken!
|
|
|
#30 |
|
Javel
|
Sv: Familiefrokost i helgeneGjør ikke så mye spesielt utav det annet enn at vi prøver å ha fellesfrokost lørdag og søndag (siden vi ikke har det resten av uken).
|
|
|
|
#31 |
|
|
|
|
|
#32 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
jeg baker rundstykker til helga hver fredagsettermiddag og fryser ned. De smaker som nybakte etter en runde i ovnen. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Introvert optimist
|
I helgene har vi stort sett alltid müesli og yoghurt. Ungene elsker slik frokostblanding, men det er alt for mye sukker i den til at den kan spises til hverdags.
|
|
|
#34 |
|
Princess Skids and Scars
|
Sv: Familiefrokost i helgeneÅh som jeg gleder meg til mageboeren blir et par år så vi kan ha skikkelig familiefrokost. Det er et av mine beste barndomsminner. Vi satt gjerne et par timer å skravla helt til jeg flyttet hjemmefra. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
ctrl+z
|
Sv: Familiefrokost i helgeneVi pynter oss ikke akkurat, men spiser sammen og bruker god tid. Vi dekker på i spisestua med fat, servietter og levende lys.
|
|
|
#36 |
|
Shake it out!
|
Sv: Familiefrokost i helgeneVi har familiefrokost både lørdag og søndag, og her i huset er det pappa som fikser den biffen. Han står opp med ungene, rydder kjøkkenet, dekker bordet og roper på meg
|
![]() |
|
|