|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Fortell meg om varmluft!Jeg testet ut varmluft på brød her om dagen. Ettersom den nye ovnen min ikke har plass til tre store former ved siden av hverandre, fikk jeg tips om å plassere i høyden. Det gikk strålende fint.
|
|
|
#42 |
|
ASD
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fortell meg om varmluft!
Jeg lager som sagt brød 6 brøder om gangen. 3 former oppe og 3 nede, varmluft på 180c |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Aktiv
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Sørlandet
![]() |
Sv: Fortell meg om varmluft!Kjempenyttig tråd!! :-) Varmluften må definitivt prøves ut mer.. :-) |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fortell meg om varmluft!Er det nå jeg skal være motvekten, og si at jeg omtrent aldri bruker varmluft, fordi jeg ikke liker den uttørkende effekten det har på mat. Jeg dekker sjelden til mat (gidder ikke), og det meste egner seg da ikke. Bruker jeg lokk hender det jeg har på varmluft, ellers når jeg har det travelt eller må steke flere ting på en gang. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fortell meg om varmluft!Bakte boller med varmluft i går. De ble litt rare. Senket tempen med 10%, måtte øke steketiden med 50%. Byttet plass på brettene to gsnger, måtte steke det ene to minutter ekstra. Hm. Jeg tror jeg foretrekker vanlig måte. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Erfaren
Medlem siden: Oct 2011
![]() |
Sv: Fortell meg om varmluft!Jeg har nå prøvd å steke brød uten varmluft. Det gjentar jeg ikke. |
|
|
|
![]() |
|
|