|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#24 |
|
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sherlock på NRK1 i kveldSå den på tirsdag, en av de beste seriene vi har begynt å se på på lenge. Gleder meg til resten |
|
|
|
|
|
#25 |
|
guru advisor
|
Sv: Sherlock på NRK1 i kveldJeg var alene hjemme og turde ikke se lenger enn da taxisjåføren tok med seg S inn på den skolen. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
Sv: Sherlock på NRK1 i kveld
Siden det er en serie tror jeg du kan føle deg ganske trygg på at Sherlock ikke ryker til |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sherlock på NRK1 i kveldJeg var så utrolig skeptisk. Jeg kunne ikke på noen måte tro at det kunne fungere å flytte Sherlock Holmes til vår tid. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sherlock på NRK1 i kveldNå ble jeg sannelig nysgjerrig, denne må jeg visst sjekke ut. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Sv: Sherlock på NRK1 i kveldStoresoester paa 11 har krim-dilla, og hun og jeg har kost oss med sesong 1 ute i det lille huset i hagen i tre netter mens regnet har trommet paa taket og kvistene dunket paa ruta. Hun hadde ikke vaert borti gode gamle Sherlock foer, men ble helt betatt. Og jeg som slukte alle originalboekene som barn synes denne tolkningen er fantastisk! Spot on!
|
|
|
|
#33 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Sherlock på NRK1 i kveldEg såg denne på boksa i går og er det mulig å lage så bra tv?
|
|
|
|
#37 |
|
Stiv
|
Sv: Sherlock på NRK1 i kveldSerien ligger på NRKs nett-tv, men det ser ut til at de bare legger ut episoder som har vært sendt.
|
|
|
|
#38 |
|
flisespikker
|
Sv: Sherlock på NRK1 i kveldJeg tror jeg må se hele serien om igjen, jeg blir så inspirert av denne tråden.
|
|
|
#39 |
|
flisespikker
|
Sv: Sherlock på NRK1 i kveldJohns blogg (som lett finnes ved å google "blog of john watson") er ellers helt klart verdt å lese - den er morsom, og inneholder dessuten beskrivelser av flere saker som bare såvidt nevnes i seriene. Men NB! NB! husk at de nyeste innleggene ligger øverst, så pass på for spoilere! (Jeg ville ikke anbefalt nye seere, om de er redde for spoilere, å se på bloggforsiden en gang, ettersom overskriftene helt klart sier for mye om hva som skjer i sesong 2.)
|
![]() |
|
|