Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Sherlock på NRK1 i kveld

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-01-12, 16:32   #21
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sherlock på NRK1 i kveld

Jeg tror man kan se andre episode uten å ha sett første. For jeg trodde jo den første var en avsluttende film.

Gammel 26-01-12, 18:04   #22
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Fantastisk!

Gammel 26-01-12, 18:17   #23
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du kan absolutt se andre episode uten å ha sett første. Men den er så god.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-12, 18:35   #24
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Så den på tirsdag, en av de beste seriene vi har begynt å se på på lenge. Gleder meg til resten .

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-12, 18:43   #25
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Jeg var alene hjemme og turde ikke se lenger enn da taxisjåføren tok med seg S inn på den skolen. yse: Knallbra, med andre ord. Må se resten med mannen i nærheten i helgen.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-12, 19:10   #26
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Minerva, her.

Jeg var alene hjemme og turde ikke se lenger enn da taxisjåføren tok med seg S inn på den skolen. yse: Knallbra, med andre ord. Må se resten med mannen i nærheten i helgen.

Siden det er en serie tror jeg du kan føle deg ganske trygg på at Sherlock ikke ryker til .

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-12, 19:11   #27
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Man vet aldri. Han er jo noe for seg selv.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-12, 19:24   #28
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å, du bør absolutt se episode 1 først.

Gammel 26-01-12, 19:33   #29
Note
Superduperaktiv

Note sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Note er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populær
Standard

Jeg var så utrolig skeptisk. Jeg kunne ikke på noen måte tro at det kunne fungere å flytte Sherlock Holmes til vår tid.

Vel, jeg tok feil. Den beste Sherlocktolkningen jeg har sett på år og dag.

Note er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-12, 19:35   #30
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Veldig bra! Jeg så de tre første episodene i fjor, men de kunne absolutt sees en gang til. Gleder meg til sesong to.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-12, 19:56   #31
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Nå ble jeg sannelig nysgjerrig, denne må jeg visst sjekke ut.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-12, 20:29   #32
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Storesoester paa 11 har krim-dilla, og hun og jeg har kost oss med sesong 1 ute i det lille huset i hagen i tre netter mens regnet har trommet paa taket og kvistene dunket paa ruta. Hun hadde ikke vaert borti gode gamle Sherlock foer, men ble helt betatt. Og jeg som slukte alle originalboekene som barn synes denne tolkningen er fantastisk! Spot on!

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-12, 10:19   #33
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg såg denne på boksa i går og er det mulig å lage så bra tv?

Gammel 27-01-12, 10:37   #34
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 25
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Helt enig! Gleder meg til neste! (Må plotte inn i kalenderen til Getboksen begynner å funke igjen...).

Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-12, 10:41   #35
Didjeridust
Forelska

Didjeridust sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sandnes
Blogginnlegg: 17
Didjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fantastisk bra gjennomført fornying av Sherlock Holmes - og så fenomenalt britisk på alle vis. Digger!

Gammel 27-01-12, 10:54   #36
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Saint, her.

Helt enig! Gleder meg til neste! (Må plotte inn i kalenderen til Getboksen begynner å funke igjen...).

Apropos Get;

Gammel 27-01-12, 11:11   #37
Magnolia
Stiv

Magnolia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Serien ligger på NRKs nett-tv, men det ser ut til at de bare legger ut episoder som har vært sendt.

Jeg gleder meg til tirsdag, dette var en knallbra serie!

Gammel 27-01-12, 11:43   #38
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror jeg må se hele serien om igjen, jeg blir så inspirert av denne tråden.

Bare for å dra frem noen gamle tråder for nye lesere:

http://www.foreldreportalen.no/forum...ad.php?t=97434

Tråd med spoilere for avslutningen av sesong 1: http://www.foreldreportalen.no/forum...d.php?t=105981

http://www.foreldreportalen.no/forum...d.php?t=113826

Tråd om sesong 2: http://www.foreldreportalen.no/forum...d.php?t=128311

Gammel 27-01-12, 11:46   #39
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Standard

Johns blogg (som lett finnes ved å google "blog of john watson") er ellers helt klart verdt å lese - den er morsom, og inneholder dessuten beskrivelser av flere saker som bare såvidt nevnes i seriene. Men NB! NB! husk at de nyeste innleggene ligger øverst, så pass på for spoilere! (Jeg ville ikke anbefalt nye seere, om de er redde for spoilere, å se på bloggforsiden en gang, ettersom overskriftene helt klart sier for mye om hva som skjer i sesong 2.)

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:32.