|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#281 |
|
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den store tråden for røykesluttere, ønskesluttere, prøvesluttere og andre slutter
Men les nå hva vi andre skriver. Du TRENGER ikke savne det. Du kan slippe.
|
|
|
#282 |
|
Tar en fot av gangen
Hvor: Havørnbyen
Sv: Den store tråden for røykesluttere, ønskesluttere, prøvesluttere og andre slutter
Hvordan slippe å savne det. Savnet går i bølger, magen vrenger seg som i en sorgreaksjon. men jeg skal klare det.
|
|
|
|
#283 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Rogaland
Sv: Den store tråden for røykesluttere, ønskesluttere, prøvesluttere og andre slutterTenker Snipa vil si: LES BOKEN!
|
|
|
#284 |
|
Hvor: Rogaland
Sv: Den store tråden for røykesluttere, ønskesluttere, prøvesluttere og andre slutterOg:
|
|
|
#285 |
|
Pen. Så det så.
Fluke har helt rett. Les boken og du vil ikke savne det. Hver gang du ser noen røyke, vil du kjenne oppriktig glede over at du ikke ønsker å være en av dem.
|
|
|
#286 |
|
Metallica!!
|
|
|
|
#287 |
|
Metallica!!
|
Sv: Den store tråden for røykesluttere, ønskesluttere, prøvesluttere og andre slutterJeg drar opp igjen denne tråden jeg. Hvordan går det med dere medslutterne mine?
|
|
|
#288 |
|
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den store tråden for røykesluttere, ønskesluttere, prøvesluttere og andre slutterJeg sluttet før denne tråden ble laget. I juni blir det 7 år siden jeg sluttet. |
|
|
|
|
|
#289 |
|
Ferdiglada
Sv: Den store tråden for røykesluttere, ønskesluttere, prøvesluttere og andre slutterSå fint at du dro opp denne tråden! Kanskje den kan føre til inspirasjon til å kjøpe nikotintyggis når snusboksa mi er tom i dag?
|
|
|
|
#290 |
|
Ferdiglada
Eg har jo slutta før. Det som er spesielt å lese her er at rett etter dette innlegget starta et veldig tungt år i livet mitt og snusen blei igjen min venn. Skulle ønske eg klarte stå i det etter det. Men det klarte eg ikkje, så mulig det er på tide å ta tak i uvanen sin igjen.
|
|
|
|
#291 |
|
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den store tråden for røykesluttere, ønskesluttere, prøvesluttere og andre slutterJeg definerer meg som en ikke-røyker siden jeg sluttet i august 2010, men jeg har røkt en del til fest, helger jeg har vært bortreist m.m.
|
|
|
|
#292 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Den store tråden for røykesluttere, ønskesluttere, prøvesluttere og andre slutterJeg røyker fortsatt og har kanskje trappet opp også.
|
|
|
#293 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Den store tråden for røykesluttere, ønskesluttere, prøvesluttere og andre slutterDet står røykfri under nicket mitt. |
|
|
|
|
|
#294 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Den store tråden for røykesluttere, ønskesluttere, prøvesluttere og andre slutterEtter flere år som ikkerøyker/festrøyker, skled det helt ut i sommer. Og jeg lot det skli, for å si det sånn. Andre ting krevde energien min, røyken virket ubetydelig der og da (og god å holde seg fast i). Men nå kjenner jeg på at jeg gjerne vil kutte ut igjen snart. Jeg var på nippet til å låne røykesluttbok på biblioteket forleden, men kom på at jeg kanskje bør vente til jeg er ferdig med inneværende runde foreldresamtaler - så jeg ikke biter hodet av en intetanende forelder i ren vanvare.
|
|
|
#295 |
|
Pen. Så det så.
Igjen...med fare for å høres ut som en nykristen spirrevipp.... boka "endelig ikke-røyker" er en metode som gjør at du er GLAD for å slutte. Glad for å slippe unna. Du kommer dermed ikke til å bite hodet av noen, fordi du kommer til å kjenne deg så ufattelig mye bedre når du er fri fra slaveriet. Seriøst. Så - les den. Og begynn nå. Du kan røyke så mye du vil mens du leser boka skjønner du..
|
|
|
#296 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Sv: Den store tråden for røykesluttere, ønskesluttere, prøvesluttere og andre slutterJeg er fortsatt en ikkerøyker.
|
|
|
#297 |
|
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den store tråden for røykesluttere, ønskesluttere, prøvesluttere og andre slutterJeg var hos legen igår,og da kom vi inn på røykeslutt. Han spurte om jeg var interessert i å prøve Champix,men ville ikke la meg avgjøre det med en gang,i tilfelle jeg ikke var nok motivert,så vi skal ta opp diskusjonen i mars,på neste time. Jeg sa at jeg nok har utviklet astma av å røyke,men da sa han at de ikke kaller det astma om det kommer fra røyk,men kols. Er det vanlig at man får diagnosen kols uten å i det hele tatt bli undersøkt,da? |
|
|
|
|
|
#298 |
|
i tåkeheimen
|
Ja, du har rett i det. Sluttet ved hjelp av den boka sist, og det gikk jo som en lek. Men så ga jeg den bort. Trodde ikke at jeg kom til å trenge den igjen. : optimist: Da blir det bibliotektur på lørdag igjen, så er jeg i gang. Og jeg trenger litt duskedamer, kjenner jeg.
|
|
|
#299 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Den store tråden for røykesluttere, ønskesluttere, prøvesluttere og andre slutterMå skryte litt av meg selv nå.
|
|
|
|
#300 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Sv: Den store tråden for røykesluttere, ønskesluttere, prøvesluttere og andre slutterJeg har vært røykfri enstund, etter cold turky slutt med snus( æuæuæuh!) med positiv test tidlig 2010 skjønnte jeg at niokotin fri og røykfri ikke er det samme. Enyhooo...Dundrende tilbakefall i forbindelse med skole start en øl og en sigg ble røykin hver skoledag og fort frenetisk nikotintyggis tygging hjemme, rett før jul hadde jeg tygga skiten for over 1000 spenn og var alvorlig forbanna hver dag og måtte ta grep og slutta igjen. Harriets gå kur mot alt ble også ekkelt tyngere med røyking og har egentlig vært en av de største inspirasjonskildene for å kutte igjen- og det gikk...ikke mere festrøyking jeg har lært. (igjen
|
![]() |
|
|