Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Wordfeud

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-01-12, 06:57   #41
Inka
New kid on the block

Inka sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Arktis
Inka er populærInka er populærInka er populærInka er populærInka er populær
Standard

Sv: Wordfeud

Opprinnelig lagt inn av Inka, her.

Får bare beklage til dere som er i spill med meg nå at det har gått ulidelig tregt i dag, men jeg har vært veldig opptatt og kommer muligvis til å være det noen dager. Bare så dere vet, liksom. Jeg pleier selv å irritere meg grønn av de som bruker dagesvis på et spill, nemlig.

Får bare gjenta med selv. Har sykt føll, og ikke mye ledig tid til å spille. Pluss at telefonen min ikke kobler opp eget nett plutselig, så jeg må ha vanlig nettilkobling for å spille.

Frøken Bollefjes november 2011
Inka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 08:27   #42
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inka, her.

Får bare gjenta med selv. Har sykt føll, og ikke mye ledig tid til å spille. Pluss at telefonen min ikke kobler opp eget nett plutselig, så jeg må ha vanlig nettilkobling for å spille.

Ikke tenk på det. Det er jo bare for gøy! Livet må jo gå sin gang, og da er det jo ikke alltid man har så god tid til sånt!

Gammel 20-01-12, 08:52   #43
Inka
New kid on the block

Inka sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Arktis
Inka er populærInka er populærInka er populærInka er populærInka er populær
Standard

Joda, absolutt for gøy. Men jeg synes selv at det er så utroooolig kjedelig å spille med folk som drar det ut over dagesvis, så jeg følte liksom for å komme med en forklaring hvertfall.

Frøken Bollefjes november 2011
Inka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 11:00   #44
Magnolia
Stiv

Magnolia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Enda en newbie med noen spørsmål:

* Hvor lenge er det "lov" å dra ut et spill? Bør man avslutte en runde i løpet av noen timer/et døgn, eller er det akseptert med mange timer mellom hvert trekk?
* Hvor mange spill pleier dere å ha gående samtidig?
* Hvor mange har dere på vennelisten, og spiller dere mest mot venner eller random?

Gammel 20-01-12, 12:09   #45
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Magnolia, her.

Enda en newbie med noen spørsmål:

* Hvor lenge er det "lov" å dra ut et spill? Bør man avslutte en runde i løpet av noen timer/et døgn, eller er det akseptert med mange timer mellom hvert trekk?
* Hvor mange spill pleier dere å ha gående samtidig?
* Hvor mange har dere på vennelisten, og spiller dere mest mot venner eller random?

Etter 72 timer avsluttes spillet. Personlig orker jeg ikke spille med personer som spiller så tregt. Men det er ikke noe must at det må i et bankende kjør. Mange liker også å spille tregt, så det er litt opp til hver enkelt.

Jeg har fra 5-15 sånn gjennomsnittlig. Om en skal spille veldig bra, så er kanskje 15 litt for mange. Men jeg er litt sånn fort og veldig ofte gæli.

Jeg har ikke noen venneliste - men spiller om og om igjen med de samme som jeg er nogenlunde jevngod med. Det er det gøyeste. De fleste er her fra FP.

Gammel 20-01-12, 18:00   #46
Kreps-77
Like blid

Kreps-77 sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg liker å ha 20-30 spill gående.
Jeg spiller med venner, og har en 30-40stk.

Kreps-77 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 22:45   #47
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis noen vil spille mot meg, er jeg nyregistrert med mitt gamle nick.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 22:48   #48
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

En amatør er åprn for spill, irene_waa.

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 23:01   #49
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Underscore på iPad-en? Finner'n ikke! :totalt ammatør:

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-12, 00:04   #50
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Jeg vil gjerne ha flere å spille mot, heter Patsy der også.

Patsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-12, 00:09   #51
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Jeg begynte idag og blir stresset av å spille med èn venninne.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-12, 00:36   #52
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Jeg knuser datteren min.

Gammel 21-01-12, 00:38   #53
Kreps-77
Like blid

Kreps-77 sin avatar

Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Jeg knuser datteren min.

Jeg også. Min datter altså. Her i huset må ungene lære kunsten å tape fra første stund. Mor sliter med å tape i alt, til og med memo ...

Gammel 21-01-12, 00:50   #54
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Mens jeg ikke knuser noen foreløpig,har mer enn nok med å prøve å forstå hva jeg gjør. Men,jeg skal jammen meg bli en som gruser ALLE etterhvert!

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-12, 00:57   #55
veobra
på slep

veobra sin avatar

veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kreps-77, her.

Jeg også. Min datter altså. Her i huset må ungene lære kunsten å tape fra første stund. Mor sliter med å tape i alt, til og med memo ...

Vi er på første spill, så det er ikke sikkert det varer.

Jeg gidder ikke spille dårlig, men det kan jo hende jeg kommer til å spille litt raskt innimellom. Ikke for at hun skal vinne, men hun har litt mer tid enn meg.

Gammel 21-01-12, 00:59   #56
Kreps-77
Like blid

Kreps-77 sin avatar

Standard

Vi er på første spill, så det er ikke sikkert det varer.

Jeg gidder ikke spille dårlig, men det kan jo hende jeg kommer til å spille litt raskt innimellom. Ikke for at hun skal vinne, men hun har litt mer tid enn meg.

Jeg er seriøst dårlig på å tape, og så barnslig at jeg elsker å vinne 690-125. Det har intet å si om det er ungdommer som knuses. Men datra mi er heldigvis så sta at hun ikke gir seg. En dag står jeg vel der med skjegget i postkassa.

Gammel 21-01-12, 01:03   #57
veobra
på slep

veobra sin avatar

Standard

Jeg er seriøst dårlig på å tape, og så barnslig at jeg elsker å vinne 690-125. Det har intet å si om det er ungdommer som knuses. Men datra mi er heldigvis så sta at hun ikke gir seg. En dag står jeg vel der med skjegget i postkassa.

Jeg innser også at jeg må spille mot mannen, for å lære noen triks. Han er typen til å ha lært dem.

Gammel 21-01-12, 01:04   #58
Kreps-77
Like blid

Kreps-77 sin avatar

Standard

Jeg innser også at jeg må spille mot mannen, for å lære noen triks. Han er typen til å ha lært dem.

Spille mot meg?

Gammel 21-01-12, 01:07   #59
veobra
på slep

veobra sin avatar

Standard

Spille mot meg?

Ærru gæærn! Jeg er jo på mitt første spill ever.

Gammel 21-01-12, 01:08   #60
Kreps-77
Like blid

Kreps-77 sin avatar

Standard

Ærru gæærn! Jeg er jo på mitt første spill ever.

Ville du ikke lære "triks?"
Jeg har spilt på ordspill.no i to år, og det er en fordel med tanke på bl.a forkortelser.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:55.