Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Skrytetråden for interiørhjørnet

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-01-12, 14:03   #301
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skrytetråden for interiørhjørnet

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Fiin! Male eller beholde fargen?

Usikker, må prøve den i stua først og se hvor fint treverket er. Mannen liker det lyst, så han vil sikkert male den. Bli i så fall i en halvblank hvitfarge lik vitrineskapet.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-12, 15:32   #302
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Så flott, kokosbolle!

Gammel 20-01-12, 10:02   #303
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sjenken er i stua og den er dødskul! Jeg digger treverket og glansen, men den er såpass sliten at den uansett må pusses opp. Lurer litt på å beholde treverket, men lakke den med en lysere lakk, hvis det går ann. Må uansett se hvordan den blir når jeg får pusset den ned, men det blir først når jeg kan stå ute med den, til våren/sommeren.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 10:04   #304
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her er prosjektene. Alt skal males eggehvitt, jeg skal bytte ut håndtakene på nattbordene med knotter fra Lisbeth Dal.
Denne puffen:

Som ser slik ut nå:

Med tilhørende to nattbord:

Skal du male de nydelige møblene der?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-12, 13:27   #305
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Skal du male de nydelige møblene der?

Ja, jeg må nok det. De har store skrapemerker her og der, i tillegg til at nattbordet har vannmerker og slikt på toppen.

Gammel 21-01-12, 14:11   #306
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, jeg må nok det. De har store skrapemerker her og der, i tillegg til at nattbordet har vannmerker og slikt på toppen.

Det går an å restaurere slikt, altså. Jeg har et bord som ser ut til å være fra samme periode, og det skal en møbeltapetserer få gå løs på snart.

Gammel 21-01-12, 23:28   #307
Malina
Fullverdig medlem

Medlem siden: Jan 2012
Malina har et hav av muligheter foran seg
Standard

Så utrolig mye fint og lekkert i denne tråden! Jeg bøyer meg i støvet, og er mektig imponert over hva dere får til altså! Her hentes det inspirasjon i lange baner

Dere som har laget kokebokholder/hylle av de rammelistene fra Ikea, hvordan har dere festet de?

Malina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-12, 00:03   #308
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Malina, her.

Så utrolig mye fint og lekkert i denne tråden! Jeg bøyer meg i støvet, og er mektig imponert over hva dere får til altså! Her hentes det inspirasjon i lange baner

Dere som har laget kokebokholder/hylle av de rammelistene fra Ikea, hvordan har dere festet de?

Mollyplugger og skruer her.

Gammel 23-01-12, 02:42   #309
Malina
Fullverdig medlem

Medlem siden: Jan 2012
Malina har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Mollyplugger og skruer her.

Takk

Malina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-12, 11:42   #310
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Det går an å restaurere slikt, altså. Jeg har et bord som ser ut til å være fra samme periode, og det skal en møbeltapetserer få gå løs på snart.

Koster ikke det en del?

Gammel 27-01-12, 11:44   #311
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Standard

Koster ikke det en del?

Det spørs. Min svigermor fikk restaurert et gammelt bord hos en lokal håndverker og betalte under 1000 kroner.

Jeg har akkurat fått tilbud på bordet jeg snakket om i innlegget over, fra en møbeltapetseter i Trondheim, på kr 8500.

Gammel 27-01-12, 11:55   #312
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Standard

Det spørs. Min svigermor fikk restaurert et gammelt bord hos en lokal håndverker og betalte under 1000 kroner.

Jeg har akkurat fått tilbud på bordet jeg snakket om i innlegget over, fra en møbeltapetseter i Trondheim, på kr 8500.

Ai. Jeg tenkte liksom at det var så dyrt at det ikke var vits i å undersøke priser en gang. Så for meg er det mye billigere å pusse dem opp.

Gammel 29-01-12, 20:21   #313
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Har laget kjøkkenkroken til snuppa ferdig i dag. Briokjøkkenet fikk hun til jul. Hyllen hadde vi fra før, men med rosa tapet.
Men takket være snille krefter her inne fikk jeg tak i den røde tapeten med små polkadotter og roser på, og den passet jo perfekt! Har hengt opp en krok til grytekluten, og tenkte å se på Ikea om de har et eller annet jeg kan ha på veggen og henge sleiver og slikt på.
Snuppa syns det var storveis, og jeg tror det blir mer fristende å leke med når sevise og slikt står framme i hylla. Må stå på nederste hylle da, siden hun ikke når opp til øverste, men kunne ikke henge den lavere.

Over hylla henger en gammel klokke mannen min arvet etter sin mormor som snuppa er oppkalt etter.

Gammel 29-01-12, 20:23   #314
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Ikke quote da. Kommer sikkert til å slette bildet etterhvert...

Gammel 29-01-12, 21:25   #315
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Fint Mjau!
Trenger en shinings på lekekjøkkenet her også. Så mulig jeg kopierer litt

Gammel 29-01-12, 21:28   #316
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Standard

For en herlig kjøkkenkrok!

Gammel 29-01-12, 21:35   #317
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Standard

Takk.
Jeg er så glad i Briokjøkkenet jeg, for det er ikke så hypermoderne.
Kopier ivei. Hyllen er fra Ikea.

Gammel 30-01-12, 10:06   #318
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Standard

Deilig lekekrok!

Gammel 30-01-12, 16:46   #319
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Standard

Jeg har funnet en stoor bit med rekved i dag!

Gammel 30-01-12, 17:13   #320
Evita
Superduperaktiv

Evita sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Evita er populærEvita er populærEvita er populær
Standard

Jeg ble ferdig med å male gang og yttergang i dag. Malte i fargen Letthet, og det ble så fint atte!

Evita er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:35.