|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
| Se resultatene: Hva synes du om å rydde bort jula? | |||
| Det er deilig! |
|
70 | 41,18% |
| Tja - ingen sterke følelser. Greit nok, lzm. |
|
50 | 29,41% |
| Det er nedtur - et julepyntet hjem er stor stas! |
|
49 | 28,82% |
| Hakke julepønt. Kun pøntehubro. |
|
1 | 0,59% |
| Deltakere: 170. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Å rydde bort jula er da slett ikke deilig!Jeg har rydda bort jula, fordi vaskehjelpa skulle komme i dag, men jeg syntes det var for tidlig. Jula begynner julaften og varer minst til trettendedagen, er jeg vant til. Jeg synes det blir tomt og mørkt og trist uten pynt og tre, og vurderer å sette opp et akvarie som står brakk for å få inn litt lys i stua igjen. Nå har vi to stuer og en vinterhage på godt over 50 m^2 tilsammen, da, så jeg irriterer meg ikke over at treet gjør det trangt og slikt noe.
|
|
|
|
#82 |
|
Borte
|
Sv: Å rydde bort jula er da slett ikke deilig!Andre år har det alltid vært litt trist at jula fyker så fort forbi, men ikke nå.
|
|
|
#83 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Å rydde bort jula er da slett ikke deilig!Her er alt borte untatt treet og stjernene som henger i vinduet på kjøkkenet. Disse vinduene går ut mot skogen, så det er bare oss og eventuelt en og annen elg som går forbi. Men jeg har ikke lyst å ta dette vekk ennå, synest de er fine å se på. Så jeg venter fortsatt noen dager. Treet står fordi det ikke drysser ennå. |
|
|
|
|
|
#84 |
|
Tante Sofie
|
Sv: Å rydde bort jula er da slett ikke deilig!Vanligvis synes jeg det er deilig å pakke vekk pynten og kaste ut treet 2.januar, men i år føles det ikke sånn. Har fortsatt treet stående - en vakker edelgran. (Ok, det kunne kanskje vært litt mer pynt på det ...) |
|
|
|
![]() |
|
|