Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Facebook - statusmeldinger, del 2

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-01-12, 23:25   #941
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Altså, den med krefstatusene.

Jeg kjenner jo henne som ble forbannet, så jeg skjønner hva hun mener. Og jeg er så enig. Det var det mange som var leste jeg på kommentarene under også.

Bobbelur er ikke aktiv  
Gammel 05-01-12, 23:28   #942
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Jeg støtter den forbanna dialektentusiasten.

Gammel 05-01-12, 23:35   #943
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bobbelur, her.

Denne var jo faktisk morsom.

Den tror jeg at jeg må stjele til statusen min altså...

Gammel 05-01-12, 23:41   #944
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg henger ikke helt med svingene angående krefstatusen. Den begynte helt topp. Til helvete med alle disse statusene man skal kopiere for å støtte de som er rammet av kreft i en times tid, så da starter jeg en ny tilsvarende hvor man skal si at man håper på medisin for de som har kreft i en times tid? Hva er forskjellen?

Gammel 05-01-12, 23:43   #945
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg henger ikke helt med svingene angående krefstatusen. Den begynte helt topp. Til helvete med alle disse statusene man skal kopiere for å støtte de som er rammet av kreft i en times tid, så da starter jeg en ny tilsvarende hvor man skal si at man håper på medisin for de som har kreft i en times tid? Hva er forskjellen?

Ja, det var der jeg ramlet av også.

Patsy er ikke aktiv  
Gammel 05-01-12, 23:43   #946
Barbarella
Bør lage seg en tittel selv

Barbarella sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Er det ikke sånn at hun først kjefter fordi så mange legger ut disse teite statusene, og så har hun kopiert inn en for å vise hvilke hun mener?

Gammel 05-01-12, 23:47   #947
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Barbarella, her.

Er det ikke sånn at hun først kjefter fordi så mange legger ut disse teite statusene, og så har hun kopiert inn en for å vise hvilke hun mener?

Ah, det kan være. Dialekta endret seg ganske markant underveis, kan man si.

Gammel 05-01-12, 23:49   #948
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Da er jeg med.

Patsy er ikke aktiv  
Gammel 06-01-12, 07:18   #949
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jo. Det er sånn det er. Jeg valgte å ikke redigere i det hele tatt, og satset på at dere skjønte hva som var vedkommendes status og hva det var hun kopierte inn.

Bobbelur er ikke aktiv  
Gammel 06-01-12, 09:41   #950
Lisbeth
Aktiv

Lisbeth sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Lisbeth er litt kul
Standard

Da har jeg fått meg personlig trener som går og trener for meg to ganger i uka. Kjempeordning, for da kan jeg konsentrere meg om det som går på fjernsynet!

Lisbeth er ikke aktiv  
Gammel 06-01-12, 09:44   #951
LittLemen

LittLemen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
LittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Gammel 06-01-12, 10:04   #952
LittLemen

LittLemen sin avatar

LittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Lagt ut av en nyskilt fyr med kommentaren "Hvem stjal lista mi?"

Gammel 06-01-12, 12:54   #953
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LittLemen, her.

Lagt ut av en nyskilt fyr med kommentaren "Hvem stjal lista mi?"

Det går ikke an å linke til artige.no. For da kommer alltid dette bildet opp. For jeg regner med at det ikke var dette Jesus-bildet du ville vise? :btdt:

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv  
Gammel 06-01-12, 14:22   #954
LittLemen

LittLemen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Det går ikke an å linke til artige.no. For da kommer alltid dette bildet opp. For jeg regner med at det ikke var dette Jesus-bildet du ville vise? :btdt:

Eeeehhh, nei, det var visst ikke det bildet jeg mente, nei.

Gammel 06-01-12, 15:40   #955
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LittLemen, her.

Eeeehhh, nei, det var visst ikke det bildet jeg mente, nei.

Jeg skjønte ikke HELT opplegget, men antok det var jeg som var litt

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 06-01-12, 23:15   #956
tante Veronica
Superduperaktiv

tante Veronica sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
tante Veronica er litt kultante Veronica er litt kultante Veronica er litt kul
Standard

Stadig nye varianter. Denne gang i store bokstaver.

NOT 1 OF MY FACEBOOK FRIENDS WILL COPY AND PASTE (BUT IM COUNTING ON A TRUE FRIEND TO DO IT) IF YOU WOULD BE THERE FOR ME NO MATTER WHAT THEN COPY AND PASTE THIS... IM DOING THIS TO PROVE A FRIEND WRONG THAT SOMEONE IS ALWAYS LISTENING

( Tror jeg går og legger meg nå.)

tante Veronica er ikke aktiv  
Gammel 07-01-12, 12:38   #957
lego
bygger

lego sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Ishavsbyen
lego er litt kullego er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av tante Veronica, her.

Stadig nye varianter. Denne gang i store bokstaver.

NOT 1 OF MY FACEBOOK FRIENDS WILL COPY AND PASTE (BUT IM COUNTING ON A TRUE FRIEND TO DO IT) IF YOU WOULD BE THERE FOR ME NO MATTER WHAT THEN COPY AND PASTE THIS... IM DOING THIS TO PROVE A FRIEND WRONG THAT SOMEONE IS ALWAYS LISTENING

( Tror jeg går og legger meg nå.)

Store, tjukke bokstaver... Da er det viktig!

lego er ikke aktiv  
Gammel 07-01-12, 15:38   #958
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Dette er for alle, som er på min venneliste. Jeg liker å få høre om deg og din familie, de gode nyheter og støtte i de mørke tider. Jeg elsker bilder og links. Jeg er ikke bare glad for kunne telle deg som min venn, men også som familie. Uansett om du vet det eller ikke, jeg kommer til å besøke deg regelmessig (på FB).

Takk fordi du vil være en del av mitt liv, uansett om vi snakker regelmessig er du stadig i mine tanker. Jeg ville ønske jeg kunne se dere oftere..

La oss se, hvem som faktisk er oppmerksom. Hvis du kan like dette innlegg, skal du kopiere dette som din status i bare et minutt. Jeg kommer til å se, hvem som faktisk setter pris på familie og vennskap..:-))

Gammel 07-01-12, 15:59   #959
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Standard

Hvordan i huleste heite kan man se hvem av FB-vennene som setter pris på familie og vennskap når meldingen skal legges ut i ett stakkars minutt!?! Tror man at alle venner sitter klar ved tastaturet 24/7 og venter spent på meldinger som ligger ute i et minutt, slik at man ikke beskyldt for å være en usympatisk drittsekk som ikke er glad i noen som helst?

Hva er denne "bare en time" og "bare et minutt" greia i forhold til sånne superviktige beskjeder? Noen som kan forklare?

Gammel 07-01-12, 17:19   #960
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Hvordan i huleste heite kan man se hvem av FB-vennene som setter pris på familie og vennskap når meldingen skal legges ut i ett stakkars minutt!?! Tror man at alle venner sitter klar ved tastaturet 24/7 og venter spent på meldinger som ligger ute i et minutt, slik at man ikke beskyldt for å være en usympatisk drittsekk som ikke er glad i noen som helst?

Hva er denne "bare en time" og "bare et minutt" greia i forhold til sånne superviktige beskjeder? Noen som kan forklare?

Sikkert at du bare skal vente ett minutt før du poster andre, store, viktige, tåredryppende og hjertefylte statuser. <3 <3 <3 Må jo ikke spamme slike viktige ting vet du.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:35.