Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Brettspill

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-12-11, 16:14   #41
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Brettspill

Nå har vi spilt med ungene og fulgt reglene, vi er veldig fornøyd med dette spillet. Veldig morsomt. Men vi får notere oss USA versjonen på ønskelisten.

Gammel 29-12-11, 16:20   #42
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Spiller ett som heter Bånnditsj eller noe sånt? Men jeg er ganske dårlig og skjønner ikke helt reglene, det er noe med et safeword eller hvadetnåhet, ender liksom alltid opp svinebundet med et eple i munnen. :lei:

Gammel 29-12-11, 18:43   #43
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Så det er egentlig bare møkk? Eller? Jeg ble så skuffet da jeg fant det ut, men de andre mente vi skulle beholde.

Absolutt ikke møkk, men de andre fullversjonene synes jeg ikke tilfører spillet så mye at jeg ikke har sett meg syn på å kjøpe dem.

Gammel 30-12-11, 15:16   #44
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Raiways, Agricola og Stone Age er for tida favoritter i tillegg til Puerto Rico og Turns and Taxis.

Vi spilte eit spill med pyramidebygging også, men det huser eg ikkje kva heiter.

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-11, 17:59   #45
Bean
Erfaren

Bean sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Bean er populærBean er populærBean er populær
Standard

Vi fikk Ubongo og Bandu til jul. Ungene synes at Ubongo er moro. Til og med 5åringen klarte oppgavene og kunne være med. Litt stress men veldig gøy for alle. Bandu har jeg lest reglene, men ikke prøvd ennå.

Vi har hatt Ticket to Ride noen år og hele familien liker det. Vi har USA og liker det best. Har prøvd Europa også. Har app til iPad også. Spilling på iPad har gjort 5åringen god så hun kan være med på like vilkår når vi tar frem brettspillet.

Gammel 01-01-12, 14:01   #46
oslo78
Er frisk!

oslo78 sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Så det er egentlig bare møkk? Eller? Jeg ble så skuffet da jeg fant det ut, men de andre mente vi skulle beholde.

Jeg liker Europadelen aller best. Etter hvert kan dere kjøpe ekstra kort, da blir det enda morsommere. Jeg har spilt både USA, Europa, Skandinavia og Sveits - og Europa synes jeg altså er aller morsomst. Absolutt ikke møkk.

Og man kan bare gjøre en ting hver runde. Trekke, bygge, trekke oppdrag eller bygge stasjon. Ikke vanskelig å lære seg.

Gammel 02-01-12, 13:25   #47
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Jeg kan forresten varmt anbefale iPad-versjonen av TTR! Beste app ever! Solo, online, pass and play eller linking mot andre iPad eller iPhone med pocket-versjonen!

Kuult, akkurat den spill appen jeg hadde tenkt å laste ned til Ipad 2 som jeg fikk i julegave.

Gammel 02-01-12, 15:08   #48
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hekta på Bezzervizzer!

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 20:28   #49
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av oslo78, her.

Jeg liker Europadelen aller best. Etter hvert kan dere kjøpe ekstra kort, da blir det enda morsommere. Jeg har spilt både USA, Europa, Skandinavia og Sveits - og Europa synes jeg altså er aller morsomst. Absolutt ikke møkk.

Og man kan bare gjøre en ting hver runde. Trekke, bygge, trekke oppdrag eller bygge stasjon. Ikke vanskelig å lære seg.

Takk! Gleder meg til å prøve! Har ikke fått prøvd ennå, vi har masse andre brettspill og fikk enda flere til jul, så det har vært nok å lære seg.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-12, 20:31   #50
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Vi kjøpte villkatten rett før jul, og har brukt noen timer ved spisebordet spillende alle fem. Engasjerende spill!

Gammel 02-01-12, 22:17   #51
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

Vi kjøpte villkatten rett før jul, og har brukt noen timer ved spisebordet spillende alle fem. Engasjerende spill!

Villkatten engasjerer folk i alle aldre ja. Morsomt spill.

Gammel 02-01-12, 23:27   #52
Pesten
Bør lage seg en tittel selv

Pesten sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jakten på den forsvunne diamant. :lei:

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:22.