|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Ute på tur
|
Sv: Matnyttårsforsetter: Hva skal du prøve i 2012?Jeg vil lage mer mat helt fra grunnen, og bruke flere teknikker for å lage mat. Feks har jeg lyst å confittere kjøtt og fisk. Skumsteking er og snaddergodt, men jeg har aldri prøvd det. Og gode sauser fra vin.
|
|
|
#22 |
|
Det er bare en fase
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Matnyttårsforsetter: Hva skal du prøve i 2012?Og så skal jeg lage indisk mat! |
|
|
|
|
|
#23 |
|
godt brukt
|
Sv: Matnyttårsforsetter: Hva skal du prøve i 2012?Flere middagsgjester først og fremst. Dernest mer fiskemiddager. Og jeg har aldri laget ribbe, jeg ser for meg at jeg må til pers neste jul. Hummer er desidert på listen. Vi har god tilgang på sjømat og må være flinkere til å benytte oss av dette. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Matnyttårsforsetter: Hva skal du prøve i 2012?Har også lyst til å tørre å prøve mer spenstig mat i år. Og invitere folk, ja. Det er jo så koselig.
|
|
|
|
#27 |
|
Passiv
|
Sv: Matnyttårsforsetter: Hva skal du prøve i 2012?1) Koke min første hummer jeg og. Banna bein. |
|
|
|
#28 |
|
Fartsfantom
|
Sv: Matnyttårsforsetter: Hva skal du prøve i 2012?
Fra Wikipedia:
Her er noen oppskrifter: |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Skumsteking?
|
|
|
#31 |
|
kamerat
|
Si ifra når du er i Oslo, da, så kan du bli invitert til meg.
|
|
|
#32 |
|
kamerat
|
Sv: Matnyttårsforsetter: Hva skal du prøve i 2012?Å, og så vil jeg grave min første laks! Hjemmegravd laks er jo fantastisk!
|
|
|
#33 |
|
Passiv
|
Sv: Matnyttårsforsetter: Hva skal du prøve i 2012?Rødbeter! Jeg har kun smakt syltede rødbeter på glass. Jeg vil lage et eller annet selv, av ferske rødbeter. |
|
|
|
#34 |
|
kamerat
|
Sv: Matnyttårsforsetter: Hva skal du prøve i 2012?Borsjtsj er jo kjempegodt. Man blir ganske rød på fingrene. :avslører:
|
|
|
#35 |
|
Trøtt
|
Sv: Matnyttårsforsetter: Hva skal du prøve i 2012?I år skal jeg ikke bare dra på fisketur, i år skal jeg få fisk også.
|
|
|
#36 |
|
etterpåklokest
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Matnyttårsforsetter: Hva skal du prøve i 2012?Jeg vil lære meg noen flere gode vegetarretter.
|
|
|
|
#38 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Matnyttårsforsetter: Hva skal du prøve i 2012?Jeg skal lære meg å lage indisk mat fra bunnen av. Også skal jeg utfordre smaksløkene til barna oftere.
|
|
|
#39 |
|
Passiv
|
Sv: Matnyttårsforsetter: Hva skal du prøve i 2012?Godt tilbehør til ovnsbakt torskefilet, jeg testet dette for en uke siden: |
|
|
|
#40 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Matnyttårsforsetter: Hva skal du prøve i 2012?Jeg skal også bli flinkere til å ha middagsgjester, særlig på hverdager. |
|
|
|
![]() |
|
|