Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Foretrukket fest-kveld

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Se resultatene: Hvilken kveld er best for fest?
Fredag 65 43,05%
Lørdag 78 51,66%
Fester aldri 7 4,64%
Tullespørsmål 1 0,66%
Deltakere: 151. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-12-11, 16:13   #21
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Foretrukket fest-kveld

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Lørdag. Hvorfor? Fordi fredag er jeg gjerne sliten etter jobb, og har overhodet ikke lyst til å dra noe som helst sted, annet enn å være hjemme og kose meg med familien min. Fredag er mer eller mindre en liten helligdag her i huset.

Her er jeg også.

Gammel 30-12-11, 16:14   #22
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Fredag. Da har jeg resten av helgen og slappe av på.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-11, 16:24   #23
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fredag!

Gammel 30-12-11, 16:28   #24
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pasta, her.

Med poll.
Dersom du skulle blitt invitert til fest, hvilken kveld er da foretrukket?
Fredag eller lørdag?

Jeg skal invitere til jentefest og er ambivalent. Fredag er en god kose/avslappe kveld, men samtidig er liksom helgen litt lenger når man fester på fredag.

Hva liker du best?

om jeg er i full jobb,noe jeg ikke har vært på lenge pga teite ledd, så er jeg ofte helt pudding fredag så da bruker vi å lage god mat og kose oss,spise potetgull å se serier så lørdag er best,dessuten er det mye bedre å være fullsyk en søndag enn en lørdag , og jeg blir sikkelig dårlig om jeg bare drikker 1-2 glass rødvin,pga rødvin og leddene mine passer ikke sammen,spes ikke JP og "pinne"vin

Gammel 30-12-11, 16:28   #25
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg svarte lørdag, av samme grunner som Skilpadda. Og så merker jeg meg et tydelig skille her, mellom de unge virile festløvene (som tar den helt ut og derfor trenger flere dager på å komme seg, men som tross alt er klar for fest på en fredag kveld), og oss gamlingene som ikke drikker mye, men som trenger å være uthvilte først.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-11, 16:34   #26
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Jeg svarte lørdag, av samme grunner som Skilpadda. Og så merker jeg meg et tydelig skille her, mellom de unge virile festløvene (som tar den helt ut og derfor trenger flere dager på å komme seg, men som tross alt er klar for fest på en fredag kveld), og oss gamlingene som ikke drikker mye, men som trenger å være uthvilte først.

Takker for at jeg kom i "ung-kategorien", stemte fredag og har passert 40.
(Jeg er så gammel og treg i reaksjonen, at hvis jeg fester lørdag, så er jeg dårlig mandag også..... *ler*)

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-11, 17:08   #27
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er stort sett glad for å bli invitert og kan ta en fest begge kveldene. :enkel: Jeg drikker veldig sjelden så mye at jeg blir dårlig dagen etter, så jeg ødelegger ikke helgen uansett.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-11, 17:08   #28
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Opprinnelig lagt inn av Pelikan, her.

(Jeg er så gammel og treg i reaksjonen, at hvis jeg fester lørdag, så er jeg dårlig mandag også..... *ler*)

Og jeg er ikke 30 enda og svarte lørdag
(før jeg ble sikkelig ledd syk så kunne jeg fest hele helga )

Følte meg som en 90åring nå ja :knegg;

Sist redigert av Honda : 30-12-11 kl 17:23.
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-11, 17:15   #29
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Fredager er morsomme for da er eg billig i drift, blir ofte ganske full og god og har heile helga foran meg til å komme meg.

Nemlig! De beste festene er de som er rett etter arbeid på fredag

Gammel 30-12-11, 17:16   #30
Nasse
Fartsfantom

Nasse sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fester så sjelden at det ikke spiller noen rolle. Dessuten fester jeg ikke som da jeg var ung. Nå er det middag med drikke til sånn ca 1 gang i året.

Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-11, 17:24   #31
amanas
Bør lage seg en tittel selv

amanas sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
amanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populær
Standard

Lørdag. Fredager jobber jeg lang dag og er sliten etter jobb og fredag er det jo pizza og kosekveld med ungene

Gammel 30-12-11, 18:17   #32
oslo78
Er frisk!

oslo78 sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Lørdag. Fester sjelden, men jeg blir heldigvis aldri fyllesyk dagen derpå. Fredag er det deilig å være hjemme.

Gammel 30-12-11, 18:20   #33
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg drikker ikke alkohol, så for meg spiller ikke akkurat dét inn på valg av dag.
Forresten så jobber jeg 80 % nå, har fri hver eneste mandag, så nå er jeg jo litt mer velvillig når det gjelder lørdager, siden det nesten føles som fredag.

Gammel 30-12-11, 18:22   #34
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Lysten på noe fest i kveld er ikke særlig til stede! Så jeg stemmer lørdag.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-11, 18:25   #35
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelikan, her.

Gammel 30-12-11, 18:28   #36
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Begge dager har sine fordeler. :kommer gjerne på fest:

Gammel 30-12-11, 18:30   #37
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Ja takk begge deler, men ikke samme helg.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-11, 18:35   #38
Fakse
Nysgjerrig

Fakse sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Jeg tenker du ble kjempe-klok av denne poll'en, skikkelig åpenbart hvilken dag du skal velge nå!

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-11, 19:00   #39
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fakse, her.

Jeg tenker du ble kjempe-klok av denne poll'en, skikkelig åpenbart hvilken dag du skal velge nå!

Ja, det ble veldig enkelt å avgjøre ut fra pollen. Så jeg valgte fredag siden det egentlig er dagen jeg foretrekker selv.

Gammel 30-12-11, 19:01   #40
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Begge dager har sine fordeler. :kommer gjerne på fest:

Jentefest hos meg siste fredagen i januar.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:54.