|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#521 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Her ligger fortsatt julekort som skal til utlandet som ikke er postet. Kommer frem en gang i 2012 tenker jeg. |
|
|
|
|
|
#522 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Status fra neket-hjemmet: Klokken er ett natt til julaften, mannen lager pepperkakehus, og jeg skal straks lage marsipan. :trøtt: |
|
|
|
|
|
#523 |
|
Passiv
|
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Jeg har laget ferdig druesalaten. |
|
|
|
#524 |
|
Passiv
|
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Vi har forresten 25 gaveleveringer som må foretas i morgen. Hm. |
|
|
|
#527 |
|
Stabilt ustabil...
|
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?En av de siste presangene er nå pakket inn.
|
|
|
#528 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Sånn det får holde med kosting og rydding i Andre etg. Tønna er ruter og saltet, pinne kjøttet står ferdig til kok om mandelene er skulda, bare få pynta det ĺ%@? Juletreet nå så er det i boks. Har seff glemt tøy til meg selv.
|
|
|
#529 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Spiser dere tønne på julaften dere era?
|
|
|
#530 |
|
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Formen min er mye bedre idag. Lurer på om jeg skal rydde, pynte og sette inn juletreet, eller om det bare gjør vondt verre om jeg begynner å stresse før jeg har blitt ordentlig frisk. |
|
|
|
|
|
#531 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Det ble jul i dette huset også, kom hjem på ettermiddagen i går, og da tok jeg en tørn med rydding. Jeg har visst badet igjen, men det går jo ingen plasser, og dessuten får jeg ikke julebesøk før senere i romjulen, så det er jo ikke nødvendig å stresse med det.
|
|
|
|
#532 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Nå er det jul her også, det ble ingen julevask, og jeg prøver å fortrenge at det har kommet julekort fra folk vi ikke har sendt til, det blir vel en sms eller noe etterhvert tenker jeg.
|
|
|
#533 |
|
|
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Status i Pusling- heimen: Karamellpuddingen kom i kjøleskapet kl. 02 i natt. Treet er oppe og står framleis, klasepynta med det som låg øverst i kassen tydelegvis. Alle nisser er framme, dog ser det ut for at dei lider av sterk seperasjonsangst siden dei er trøkka inn i same vinduskarm. Lillesøster henger oppned etter tærne i taklistene etter dagens frokost som bestod av godteri. Storesøster har inntatt badekaret, skjønt det var muligens ikkje den beste idéen å sleppa ho til først. Det kan hende resten av familien må i dusjen samtidig kl. 15 når badet endeleg er ledig. Med påfølgande himling og sukking frå storesøster over hennes idiotiske familie som er berre så sjuuuuk teite altså.
|
|
|
#534 |
|
...we have cookies
|
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Jeg tenker jeg tar med meg bikkjene og går en lang tur. |
|
|
|
|
|
#535 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Det høres ut som dere har perfekt julestemning, Pusling!
|
|
|
#536 |
|
Einsam
|
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?De siste julegavene er levert, og det siste julekortet skrevet. Glemmer alltid at vi får kort av min søsters svigerforeldre... |
|
|
|
|
|
#538 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Enda godt jeg er en julesjuske. Nedturen i dag hadde blitt mye større om jeg hadde hatt alt på stell. Pompen kasta opp i natt, og er nå ganske slækk.
|
|
|
#539 |
|
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Jeg leser "juleskinkeslusker" og tenker at det er sikkert veldig godt. |
|
|
|
|
|
#540 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Julesinkesjusker - skal vi forene oss?Vi er i storfamiliens favn og her er alt i rute - med gamle mor som sjef, går alt nærmest på automatikken. Grøten er fortært, gamlefar fikk mandelen, gutta klarer nesten ikke vente, og snart pynter vi oss og sender noen til kirken mens mor og jeg pynter bordet. Fint vær er det og, julestemningen begynner å sige på. God jul alle sammen!
|
![]() |
|
|