|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#141 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Love actually - hvem og hva er dine favoritterJa til felles live Love actually-tråd.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#142 |
|
Duracell
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Love actually - hvem og hva er dine favoritterJeg klare ikke velge noen scene da hele filmen er nydelig
|
|
|
#143 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Love actually - hvem og hva er dine favoritterJeg liker Mark og Juliette-historien fordi den er så ærlig. Følelser er det de er, og Mark finner en løsning på dem, ved å være ærlig og prøve å legge det bak seg. Men det er ikke favoritt-historien min i filmen, da. Jeg tror jeg liker best han gutten, som er forelska i Joanna!
|
|
|
#144 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Love actually - hvem og hva er dine favoritterMen, men, men... Skal den ikke gå lille julaften i år? |
|
|
|
|
|
#145 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Sv: Love actually - hvem og hva er dine favoritter
Han er så søt! Og forholdet mellom ham og stefaren er bare helt nydelig beskrevet.
|
|
|
|
#146 |
|
En som trener
|
Takk. Jeg får lyst til å se filmen igjen, noen som vet om den skal gå i jula? Vet den gikk på søndag, men da var det jo håndballfinale. |
|
|
|
|
|
#147 |
|
Textrovert
|
Sv: Love actually - hvem og hva er dine favoritterMen vi har jo alle glemt å nevne en av de fineste kjærlighetshistoriene i filmen, nemlig den mellom Billy Mack og hans "chubby employee". De er jo så søte.
|
|
|
#148 |
|
Kidding, right?
|
Som i carnal eller platonic love?
|
|
|
|
#149 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Love actually - hvem og hva er dine favoritterDet finnes selvsagt dem som ikke liker denne filmen. Noen blogger til og med om det.
|
|
|
#150 |
|
Textrovert
|
Sv: Love actually - hvem og hva er dine favoritterPlatonic. Selv om assistenten får litt hetta. Ten minutes at Elton's and you're as gay as a maypole?
|
|
|
#153 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Love actually - hvem og hva er dine favoritterJeg så den på søndag, da den gikk på TV3. På mandag så jeg på deleted scenes på DVD.
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09 - Serenity now. Insanity later. Sist redigert av Agent Scully : 21-12-11 kl 23:07. |
|
|
|
|
|
#156 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Sv: Love actually - hvem og hva er dine favoritterLigger og venter på pc, skal sees i sengen lille juleaften kveld etter ferdig pynting av tre.
|
|
|
#157 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Love actually - hvem og hva er dine favoritterMan blir gal, ja. :erfart:
|
|
|
#158 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Love actually - hvem og hva er dine favoritterMaypole= Maistang? |
|
|
|
|
|
#160 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Love actually - hvem og hva er dine favoritterI'm in! Jeg skal i hvert fall ikke gjøre som i år: se den sammen med storesøster og fnisete venninne. De skjønte jo nada av alt det fine, og lo på feil sted, og jeg fikk store forklaringsproblemer av sex-stand-in's forhold og jobbbeskrivelse.
|
|
![]() |
|
|