Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Vis ditt julepyntede hjem!

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-12-11, 16:07   #21
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis ditt julepyntede hjem!

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Så kan dere sende noen varme tanker til Afrika når dere går rundt treet.

Det kan vi. Og takk for at du minnet meg om at det er en liten forskjell på sjiraffer og kameler , jeg skylder på at de tre vise menn ankom på kameler.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-11, 16:11   #22
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Det kan vi. Og takk for at du minnet meg om at det er en liten forskjell på sjiraffer og kameler , jeg skylder på at de tre vise menn ankom på kameler.

Men tenk så staselig det hadde sett ut om de kom på sjiraffer!

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-11, 23:56   #23
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Missa sitt hjem er mye mere ryddig en mitt, og jeg pusser ikke opp.............

Gammel 19-12-11, 09:41   #24
Pesten
Bør lage seg en tittel selv

Pesten sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Er ikke noe som minner om julestemning her. Skal heller legge ut bilder etter at treet er gravd fram og vi har funnet fram noen nisser av ymse slag.

Gammel 19-12-11, 11:04   #25
amo

amo sin avatar

amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Her er litt fra mitt hjem.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs

Sist redigert av amo : 09-01-15 kl 14:06.
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-11, 11:17   #26
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Kan svare til helga.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-11, 21:14   #27
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

@Miss Norway

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-11, 21:15   #28
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Litt fra vårt hus, juletreet kommer først i hus lille julaften.

Jeg er ikke sånn veldig juledillete, men i dag har jeg fått opp litt (og kost meg!)
Så stemningen begynner å bli julete i huset, men rent er det ikke enda...

(Er et arvet skap og bord fra gården jeg er oppvokst på. Er mitt favorittskap!)

(Har laget den heeelt alene!)

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-11, 21:41   #29
Pesten

Pesten sin avatar

Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg hadde pynta så fint her men så klarte jeg å rive ned Amyrillisen min og nå er det jord og knust potte i halve stua. PÅ veggene, på gulvet og oppi posen med julegaver som brodern skulle få

Gammel 19-12-11, 22:51   #30
daffy

daffy sin avatar

Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Pyntebilder herfra må ventes med til lillejulaftens ettermiddag.

Miss Norway:

er også av Miss Norway! Hysterisk!

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-11, 23:18   #31
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Ja, vi har det omtrent som hos Miss Norway, i tillegg har vi gått for et naturtema på gulvet der vi har pyntet med et jordsmonn omtrent som på gulvet i krybben i Betlehem, utover gulvet ligger plastrør med ledninger som kulminerer i en installasjon som er formet som noe som likner på et juletre med et løsthengende uinstallert sikringsskap. Vinduene er dekket med plast for samme isfølelse, og veggene er kledelig grå og nystøpte. Igjen den naivistiske, rustikke stallfølelsen.

Går nok for en litt annen look jula 2012!

Gammel 19-12-11, 23:32   #32
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så dere har pyntet juletrær allerede altså? Jeg trodde vi var ville og vågale som pyntet 22 jeg

Gammel 19-12-11, 23:33   #33
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Har ikke pyntet noe særlig utenom kjøkkenvinduet og karmen der som blir fyllt av smånisser når det er advent.
+ Juleblomsten jeg fikk av jobben på fredag.

Gammel 20-12-11, 20:44   #34
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Da har vi pynta juletreet. Det ble ikke så værst syns jeg. Og så er det pepperkakehuset vårt med flere nonstop enn noen gang tror jeg. Og litt pynt i det store stuevinduet

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 2011-12-20 20.22.21.jpg (184,8 KB, 83 visninger)
Filtype: jpg 2011-12-20 20.28.36.jpg (185,1 KB, 68 visninger)
Filtype: jpg 2011-12-20 20.29.25.jpg (182,2 KB, 52 visninger)
Gammel 20-12-11, 21:09   #35
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Så dere har pyntet juletrær allerede altså? Jeg trodde vi var ville og vågale som pyntet 22 jeg

Vi er bortreist stort sett hele julen, så vi ville knapt sett snurten av et pyntet tre om vi skulle ventet til den 23. med å pynte (som vi ellers ville ha gjort).

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-11, 21:43   #36
Pesten

Pesten sin avatar

Standard

Vi pynter tre og spiser grøt på lille julaften. Thats a tradisjon og kalles ikke julesinke for noenting.

Gammel 20-12-11, 22:12   #37
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Det er tradisjon hos oss også Pesten og det kommer vi til å gjøre på fredagen, hos mamma og pappa
Her ble det pynting i dag for at vi skal få litt glede av juletreet. Jeg har ikke ungene alle kveldene denne uka heller.

Gammel 20-12-11, 23:37   #38
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Joda, det gamle vinylbelegget fra '69 er revet opp på kjøkkenet, nytt gulv legges i morgen, kjøleskap og oppvaskmaskin er flyttet inn i stua, så her er det meget julepyntet. Får kose meg med andres pynt i stedet.

Gammel 14-12-12, 20:31   #39
Wingman
her skal det bli liv

Wingman sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Vestfold
Wingman er populærWingman er populærWingman er populær
Standard

litt pynt i dag:

Gammel 14-12-12, 22:01   #40
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Ser at jeg visst gjør det på samme måten som i fjor ihht bilder som jeg la ut i fjor...

Ser ut som at Amaryllisene kommer fint opp til jul også.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:49.